[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Extra opdracht: Spreek de mol persoonlijk
Aangezien de vorige ronde 1 kleine opdracht kende, hebben we besloten om tussen opdracht 5 & 6 een extra opdracht te doen. Deze opdracht geeft jullie de kans om een ja/nee vraag te stellen aan de mol en hij zal hier eerlijk op antwoorden, mits je de test goed maakt. Deze vragen (en antwoorden) moeten jullie voor morgen 18:00 hebben gestuurd naar zowel sander14 als capricorno. Vervolgens krijgt de mol 24 uur om te antwoorden, tijdens deze 24 uur zal er gewoon een volgende opdracht starten ;), dus je hoeft niet te wachten. De mol beantwoord je vragen overigens in alle eerlijkheid, dus kies verstandig ;)

EDIT:
Sorry guys, maar jullie krijgen de antwoorden natuurlijk niet gratis ;). Jullie moeten eerst in privé antwoorden geven op de volgende vragen:
1. Heeft de mol geld verdiend voor de pot tijdens opdracht 2? (aandeel hebben door het juist categoriseren is ook voldoende)
2. In welke kamer slaapt de mol nu? (let op: groene suite is geen antwoord meer, rest van de suites wel)
3. Is de mol een Belg of een Nederlander?

Heb je ze alle drie goed dan zal de mol eerlijk antwoorden, anders dikke vette pech want dan bepaal ik je antwoord via een randomizer. Let op je krijgt niet te horen of het goed of fout was. Stuur de antwoorden via pm met daaronder je vraag.

Rip te laat, lees het nu pas
 

DeletedUser72524

Guest
Opdracht 6: Kies je kado
Beste kandidaten,

Bij deze opdracht kunnen jullie prijzen winnen dit kan variëren tot geld in de pot als individuele prijzen. Hoe gaat het te werk? Er zijn in totaal 10 prijzen te winnen en jullie mogen 1 voor 1 een prijs claimen. Maar pas op zodra er een prijs dubbel wordt geclaimd is het niet meer geldig. Dus als er 2 of meerdere dezelfde prijs wil dan vervalt deze prijs en krijgt niemand hem. Jullie krijgen niet te zien/te horen wat je voorganger doet en dus moet je ze vertrouwen op hun woord, maar kan dat wel bij iedereen?

Jullie moeten van te voren een verdeling maken in welke volgorde jullie kiezen. Maak weer een lijst van 1 tot 12, maar onthoud je mag 1 naam doorgeven en dat moet de naam van iemand anders zijn. Het kiezen gaat overigens via PM en je mag een keuze maken, zodra je door mij of Capri wordt aangesproken, dit gebeurt volkomen anoniem.

Prijzen:
1. 500 euro
2. 3 topito's (kleur naar keuze)
3. Vrijstelling voor een executie naar keuze (niet inzetbaar tijdens de finale)
4. 3 jokers en 500 euro uit de pot
5. 2 topito's (kleur naar keuze)
6. Informatie
7. 1000 euro
8. ???
9. Verdubbeling van het bedrag in de pot
10. 2 jokers en 300 euro uit de pot
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Wellicht drie relatief kleine opdrachten deze ronde, maar voor de volgende ronde zijn er 2 grote opdrachten:).

Dan nu het lijstje dat bepaalt in welke volgorde jullie bewegen, onthoud vul 1 naam in en niet je eigen. Dikgedrukt is vastzetten, jullie krijgen hier tot vnv 22:00 uur voor anders bepaald ik de volgorde.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76181

Guest
1. Robin
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Dit staat vast!

1.
2. Wizzy
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 

DeletedUser8414

Guest
1.
2. Wizzy
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Remakez

Verdien je wel nadat je vorige ronde jezelf te impulsief doorgaf. :D
 

DeletedUser76151

Guest
1.
2. Wizzy
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Remakez

Verdien je wel nadat je vorige ronde jezelf te impulsief doorgaf. :D

Omdat ik meer geld heb verdiend dan jij? Erg frustrerend he als mol zijnde om niet de kans te hebben nog meer geld weg te spelen
 

DeletedUser8414

Guest
Het is niet bevestigd omdat je vet moest zetten.

En het enige frustrerende is dat je moet samenwerken en overleggen over de volgorde of over wie een opdracht gaat doen. Niet impulsief met iemand afspreken om elkaar helemaal bovenaan te zetten of jezelf door te geven voor een opdracht, want dan krijg je dergelijke dingen terug. Als we na overleg er uit kwamen dat jij die eerste plaats verdiende had ik jou daar met plezier gezet maar niet op deze manier. :D Er blijven vast nog wat topito's over voor jou. Volgende keer overleggen we over de opdracht, deal? :)

En kwestie van geld te verdienen moet jij niet overdrijven, we weten allemaal hoe het met uw quiz vragen is afgelopen. :x
 

DeletedUser76151

Guest
1. Hand of Aces
2. Wizzy
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11. Jenskeuh
12. Remakez
 

DeletedUser8414

Guest
Doe ik toch ook
Je hebt wizzy al vastgezet.

Officiële lijst tot nu toe. :) Ik hoop dat je fatsoen hebt niet irritant te blijven doen en te accepteren, wij moesten ook accepteren dat jij de quiz opdracht jezelf vastzette. :)

1. Hand of Aces
2. Wizzy
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Remakez
 

DeletedUser76151

Guest
Nope ik zet jou op 11. Ook geen cadeautjea voor jou, maarja heeft de mol toch niet nodig eh ;)


1. Hand of Aces
2. Wizzy
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11. Jenskeuh
12. Remakez
 

DeletedUser8414

Guest
Jij mag mij niet op 11 zetten want je hebt wizzyy al op 2 gezet, snap je de opdracht niet ofzo?

1. Hand of Aces
2. Wizzy
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12. Remakez
 
Bovenaan