[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

DeletedUser72524

Guest
Sorry Sander, maar die vragen waren echt niet te raden.

Zo kan de mol altijd wel winnen met dit soort opdrachten.
Ongeveer iedereen had hem fout..

Een balans zoeken qua moeilijkheid was nu lastig, maar wij houden rekening mee zodat de winst tussen de mol en kandidaten spannend blijft en kandidaten niet onbeperkt kunnen mollen of een mol onbeperkt kan kandidaten. Deze quiz had ik achteraf wel wat makkelijker mogen maken. Wij dachten dat we een goede balans hadden met vragen, alleen hadden jullie te overschat.

E: opdracht 6 wordt vermoedelijk vanmiddag/vanavond door Capri gepost.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik had een kapot makkelijke vraag, alleen ben ik kapot dom. Dus rip
 

DeletedUser72524

Guest
Extra opdracht: Spreek de mol persoonlijk
Aangezien de vorige ronde 1 kleine opdracht kende, hebben we besloten om tussen opdracht 5 & 6 een extra opdracht te doen. Deze opdracht geeft jullie de kans om een ja/nee vraag te stellen aan de mol en hij zal hier eerlijk op antwoorden, mits je de test goed maakt. Deze vragen (en antwoorden) moeten jullie voor morgen 18:00 hebben gestuurd naar zowel sander14 als capricorno. Vervolgens krijgt de mol 24 uur om te antwoorden, tijdens deze 24 uur zal er gewoon een volgende opdracht starten ;), dus je hoeft niet te wachten. De mol beantwoord je vragen overigens in alle eerlijkheid, dus kies verstandig ;)

EDIT:
Sorry guys, maar jullie krijgen de antwoorden natuurlijk niet gratis ;). Jullie moeten eerst in privé antwoorden geven op de volgende vragen:
1. Heeft de mol geld verdiend voor de pot tijdens opdracht 2? (aandeel hebben door het juist categoriseren is ook voldoende)
2. In welke kamer slaapt de mol nu? (let op: groene suite is geen antwoord meer, rest van de suites wel)
3. Is de mol een Belg of een Nederlander?

Heb je ze alle drie goed dan zal de mol eerlijk antwoorden, anders dikke vette pech want dan bepaal ik je antwoord via een randomizer. Let op je krijgt niet te horen of het goed of fout was. Stuur de antwoorden via pm met daaronder je vraag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
182
Extra opdracht: Spreek de mol persoonlijk
Aangezien de vorige ronde 1 kleine opdracht kende, hebben we besloten om tussen opdracht 5 & 6 een extra opdracht te doen. Deze opdracht geeft jullie de kans om een ja/nee vraag te stellen aan de mol en hij zal hier eerlijk op antwoorden, mits je de test goed maakt. Deze vragen (en antwoorden) moeten jullie voor morgen 18:00 hebben gestuurd naar zowel sander14 als capricorno. Vervolgens krijgt de mol 24 uur om te antwoorden, tijdens deze 24 uur zal er gewoon een volgende opdracht starten ;), dus je hoeft niet te wachten. De mol beantwoord je vragen overigens in alle eerlijkheid, dus kies verstandig ;)

EDIT:
Sorry guys, maar jullie krijgen de antwoorden natuurlijk niet gratis ;). Jullie moeten eerst in privé antwoorden geven op de volgende vragen:
1. Heeft de mol geld verdiend voor de pot tijdens opdracht 2? (aandeel hebben door het juist categoriseren is ook voldoende)
2. In welke kamer slaapt de mol nu?
3. Is de mol een Belg of een Nederlander?

Heb je ze alle vier goed dan zal de mol eerlijk antwoorden, anders dikke vette pech. Let op je krijgt niet te horen of het goed of fout was. Stuur de antwoorden via pm met daaronder je vraag.

ik zie er maar drie
 

DeletedUser72524

Guest
Beginpost is geupdate. Hier is te zien:
- Spelregels
- Prijzen (voor 't spel)
- Overgebleven spelers
- Linkje naar alle opdrachten
- Suite-verdeling
- Huidige pot
 

DeletedUser72524

Guest
Update extra opdracht:
Ik had jullie blijkbaar allen te onderschat en gaan de meesten van jullie (eigk iedereen wel) te slim om met deze mogelijkheden en daarom kan ik verwachten dat het een gefaalde opdracht is :D. Vandaar dat we het anders gaan doen. De vraag die jullie stellen wordt als alle 3 de vragen goed zijn beantwoord door de mol beantwoord (en ook goed beantwoord), mocht dit niet het geval zijn dan gebruik ik een randomizer die bepaalt of er ja of nee op wordt geantwoord.

Excuses voor het ongemak
 
Bovenaan