[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

Deleted User - 487871837

Guest
Houdt de extra regel in dat ik niet met mn bondje de test mag bespreken? :confused2:
 
Reactiescore
976
De mol zijn tactiek is om alle deelnemers mentaal uit te putten door zijn lijstje altijd juist voor de deadline in te sturen zodat we altijd 20 dagen moeten wachten. Sneaky molletje ik ga je bakken in de pan. ;)
 

DeletedUser77639

Guest
De mol zijn tactiek is om alle deelnemers mentaal uit te putten door zijn lijstje altijd juist voor de deadline in te sturen zodat we altijd 20 dagen moeten wachten. Sneaky molletje ik ga je bakken in de pan. ;)
jammer dat de mol wellicht geen lijstje moet sturen xD
 

Deleted User - 487871837

Guest
De mol zijn tactiek is om alle deelnemers mentaal uit te putten door zijn lijstje altijd juist voor de deadline in te sturen zodat we altijd 20 dagen moeten wachten. Sneaky molletje ik ga je bakken in de pan. ;)

Gekruide kipfilet? :rolleyes:
 

DeletedUser66944

Guest
oei dan ga ik minder actief moeten spelen als je me verdenkt van mol te zijn :eek:
 

DeletedUser72524

Guest
Ik moet overwerken, i dunno tot wanneer maar tot die tijd moeten jullie wachten. Excuses.
 

DeletedUser72524

Guest
Uitslag test 2:
Beste kandidaten, bij deze de uitslag van WIDM's tweede test. Er is een zwarte vrijstelling ingezet voor deze test, dit betekent dat alle jokers en vrijstellingen ongeldig worden verklaard.


Freaker Play

2q23eqp.png


Hand of Aces
2q23eqp.png


Pimsie
2q23eqp.png



Beast Incarnate.

2q23eqp.png


BlueKnife
2q23eqp.png


Hopeful
2q23eqp.png


Jenskeuh

2q23eqp.png


Maretan
27zlms6.png


Monobear
27zlms6.png


Rest van de spelers

2q23eqp.png
 
Bovenaan