[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

DeletedUser72524

Guest
Vastgezette lijstje:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8. Camilla
9.
10.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
3 Mario
 

DeletedUser77639

Guest
als we dan toch bezig zijn kan je gelijk alles vast zetten nu
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
oke done

1 Pablo
2 Allessandro
3 Mario
4 Anthonio
5 Maria
6 Lydia
7 Monica
8 Camilla
9 Quirino
10 Benito
 

DeletedUser72524

Guest
Het is bevestigd! Ik moet werken tot 5 uur vndg, dus tenzij Capri online kan zijn moeten jullie wachten.
 

DeletedUser76151

Guest
Beetje kansloos dat er een lijstje wordt ingediend terwijl de helft nog een poging moet wagen en de deadline nog 12u was
 

DeletedUser8414

Guest
Beetje kansloos dat er een lijstje wordt ingediend terwijl de helft nog een poging moet wagen en de deadline nog 12u was
Dit ja, ik zag de opdracht en aangezien er tot vandaag 18u was, was ik van plan om het nu te gaan bekijken. Dat is nu al de tweede keer dat er impulsief wordt ingestuurd als er bijna niemand is..
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het enige verschil is dat het nu niet impulsief was en ik wel in de chat vroeg of we niet moesten wachten
 

DeletedUser77639

Guest
oke done

1 Pablo
2 Allessandro
3 Mario
4 Anthonio
5 Maria
6 Lydia
7 Monica
8 Camilla
9 Quirino
10 Benito

ik denk alleen dat 4 en 5 zijn moeten omgedraaid, maar blijkbaar hield niemand rekening met mijn 2e lijstje.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Uitslag opdracht 4!

1 Pablo
2 Allessandro
3 Mario
4 Anthonio
5 Maria
6 Lydia
7 Monica
8 Camilla
9 Quirino
10 Benito

Dit is wat jullie uiteindelijk hebben ingediend als antwoord, hiermee hebben jullie 1050 euro verdiend.

Huidige pot: €2850,-
Maximaal bedrag pot: €7000,-
Procentueel bedrag: 41%
Status winst: Kandidaten
 

DeletedUser66944

Guest
Het enige verschil is dat het nu niet impulsief was en ik wel in de chat vroeg of we niet moesten wachten
Als er nog twijfels waren over bv 4 & 5 en je wist dat nog maar een 5tal personen het hele plaatje hadden opgelost kan je toch niet zeggen dat het niet impulsief was. Als je vraagt in skype waar honderden berichten per dag komen ga je zeker veel mensen hebben die het niet lezen en best wacht je dan ook tot de avonduren dat de mensen die werken/studeren ook de tijd hebben om te kijken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Als er nog twijfels waren over bv 4 & 5 en je wist dat nog maar een 5tal personen het hele plaatje hadden opgelost kan je toch niet zeggen dat het niet impulsief was. Als je vraagt in skype waar honderden berichten per dag komen ga je zeker veel mensen hebben die het niet lezen en best wacht je dan ook tot de avonduren dat de mensen die werken/studeren ook de tijd hebben om te kijken.

Nouja ik bedoel impulsief meer als in het feit dat we het er eerst over gehad hadden voor Maarten het postte en ik zelf zoiets had van "moeten we niet even wachten?"
 
Reactiescore
971
De mol heeft natuurlijk spijt dat hij door onze snelle aanpak van gisteren niet heeft kunnen mollen.
 

DeletedUser72524

Guest
Test ronde 2:
De test, alles over het doen en laten van de mol. Voor deze test vallen er twee mensen af die het minst goed hebben! Verzend de test privé naar mij en capricorno met als titel: Test ronde 2. In een bestaand bericht zal niet handig zijn voor de inventarisatie. Bij gelijkspel verliest degene die het als laatst heeft ingeleverd.

Deadline: aanstaande donderdag 20:00

EXTRA REGEL: ER MAG NIET GESPROKEN WORDEN OVER DE TEST! OOK NIET ONDERLING OF IN EEN GROEPSCHAT BENADRUKKEN DAT JIJ HEM AL HEBT INGELEVERD OF ANDEREN NIET! DIT KAN TOT UITSLUITING LEIDEN.


Vragenlijst:
1. In welke kamer sliep de mol? (kleur of koningsuite (zie plaatje))
2. Wat vond de mol in zijn kamer ? (3 jokers, 1 testvraag, antwoorden voor opdracht 1 of 2, 6 topito's, 1 zwarte vrijstelling of niets)
3. Als hoeveelste werd de kamer van de mol ingevoerd (bevestigd)? (1e, 2e, 3e, 4e, 5e, 6e of laatste)
4. Heeft de mol zijn kamer gekozen, bevestigd of toegewezen gekregen (gekozen, bevestigd of toegewezen gekregen)
5. Heeft de mol gereageerd in het topic tijdens opdracht 4 (opdracht liep af op het moment dat alles bevestigd was)? (ja of nee)
6. Heeft de mol iets definitiefs doorgegeven bij opdracht 4? (ja of nee)
7. Heeft de mol een lijstje van mogelijke bewoners getoond bij opdracht 4? (ja/nee)
8. Is de mol een Belg of een Nederlander? (Belg of Nederlander)
9. In welk jaar is de mol geboren?
10. Wie is de mol?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan