[Speeltopic] Wie is de Mol 2017

DeletedUser

Guest
JA godverdomme. 1 Fout
lekker boeie ik ben de mol woediehoediehoe, nee niet echt maarja voordat ik die reacties krijg, lol
 

DeletedUser

Guest
Nouja zeg, krijg jij lekker de schijt. xD Wel eerste flikkerstem ooit, voel me vereerd
 

DeletedUser72524

Guest
Yoo ben nu nog mezelf aan het zoeken, doe wel morgenmiddag als ik wakker word, groetekes!
 

DeletedUser74358

Guest
Wat is het hoogste bod atm

Er is er nog geen een, buiten robin die pim als seksslaaf aanbood. Maar een persoonlijk lijstje is een mooi bod lijkt mij.

Iemand in de chat had het over 2 lijstjes volgens mij, maar niet zeker of dat serieus was.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er is er nog geen een, buiten robin die pim als seksslaaf aanbood. Maar een persoonlijk lijstje is een mooi bod lijkt mij.

Iemand in de chat had het over 2 lijstjes volgens mij, maar niet zeker of dat serieus was.

Dat was ik ;)
 
Reactiescore
1.015
Er is er nog geen een, buiten robin die pim als seksslaaf aanbood. Maar een persoonlijk lijstje is een mooi bod lijkt mij.

Iemand in de chat had het over 2 lijstjes volgens mij, maar niet zeker of dat serieus was.

Lijstje van die 10 vragen daar ofzo?
 

DeletedUser72524

Guest
Uitslag opdracht 2:
Beste kandidaten,

Het zag er uit als een simpele opdracht. Iedereen krijgt twee plaatjes, categorieën bij elkaar zoeken en een categorienaam vinden. Het was niet dat het rocket science zou zijn. En met goed samenwerk van de kandidaten was het moeilijk om de mol een speelveld te geven. Het is echter niet heel goed gemaakt en zijn er maar 5 aantal categorieën goed geraden en is er 2 keer goed gecategoriseerd, waardoor er een totaal bedrag van 700 euro is verdiend. Niet slecht, al kon dit wel een bedrag van 1600 euro zijn.

Huidige pot: €1800,-
Maximaal bedrag pot: €4000,-
Procentueel bedrag: 40%
Status winst: Kandidaten

 
Bovenaan