[Speeltopic] Wie is de Mol 2017/2018

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Wie is de Mol? Editie 2017/2018
Door: Hopeful, DemocratischeZwijmelaars en Tigor

0E3D1B89-F47B-4A68-9507-BB8ECF93DA3E.jpeg

Eindelijk is het dan zo ver: Een nieuwe ronde Wie is de Mol? Het heeft even geduurd, maar alles is geregeld. Het land is gekozen, de vliegtickets zijn geboekt en de opdrachten uitgestippeld.

Voordat we echt kunnen beginnen zijn er een paar simpele regels:

1) De mol mag zich tot aan de ontknoping NIET bekend maken.
2) De mol speelt tegen de spelers. Als de Mol aan het eind van de ronde een X-aantal % van de pot weet weg te spelen, dan wint hij. Hoeveel dat % is en wat hij wint, dat wordt nader bepaald. Speel dus naar je rol, en ga niet opzettelijk de boel verneuken als je geen Mol bent.
3) Netwerken met anderen mag natuurlijk. Dit mag zowel prive, in de groepsskype als in het topic.
4) Tijdens het spel kun je meerdere prijzen winnen, die op verschillende momenten ingezet kunnen worden.

- Jokers: Met een joker wordt 1 van je foute antwoorden op de test omgezet in een goed antwoord.
- Minjoker: Dit is het tegenovergestelde van een Joker. Deze wordt toegekend als een speler niet actief meedoet of expres de boel verpest. Deze minjoker verandert een goed antwoord in een foute op de test.
- De Vrijstelling: Met een vrijstelling kan iemand zichzelf vrijstellen van de test. De speler hoeft dan de test niet in te vullen en gaat automatisch door naar de volgende ronde.
- De Zwarte Vrijstelling: Met de Zwarte Vrijstelling kan een speler tijdens de test alle andere ingezette Jokers en Vrijstellingen ongedaan maken.
- De Testvraag: De speler krijgt een vraag van de test te zien waarop hij zich extra kan voorbereiden.
- De Topito: Dit zijn kleine prijzen die een speler om kan zetten in een andere prijs. Er zijn er zeven: Rood, Oranje, Geel, Groen, Blauw, Paars en Roze. Heeft de speler er drie, dan kan hij een Joker maken. Heeft de speler ze alle zeven, dan kan hij een Vrijstelling maken. De topito’s moeten wél van verschillende kleuren zijn: twee blauwe en een rode is dus niks.
 

Deleted User - 487871837

Guest
De Spelers:

1. Sexyboy007 (PlanA)
2. Pimsie Test 1
3. Pieter
4. Netsky Test 2
5. CrazySobek Test 1
6. Monobear Test 2

7. famdecibel
8. TLF
9. Freaker
10. Lytho Test 1
11. Capricorno
12. Clickbait Test 2
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Opdracht 0: Kennis Maken!

Beste kandidaten,

Omdat wij als spelleiding jullie graag allemaal wat beter willen leren kennen, hebben we een vragenlijst voor jullie met wat simpele vragen. Deze info zal later ook op de test gebruikt worden, dus bedenk goed wat je ermee doet!

De deadline voor deze vragenlijst is 26 December 23:59, maar omdat ik in een goede bui ben krijgen jullie €100,- voor elke ingevulde lijst die wij als leiding binnen 24 uur in de PM binnenhebben. Wees eerlijk met antwoorden, en geef antwoord op elke vraag. Antwoorden als ‘weet ik niet’ mogen niet.

Als jullie wat extra geld willen verdienen dan kan dat. Voor iedere geposte, ingevulde lijst die voordat opdracht 1 begint online staat, krijgen jullie een extra €250,-! Opdracht 1 zal vanavond rond 20:00 komen. (In het speeltopic dus).

1) Wat is je geboortedatum?
2) Wie is je favoriete lid van het TW team? Ex leden tellen niet mee.
3) Speel je nog TW?
4) Vind jij Hopeful de leukste van de leiding?
5) Wat is je favoriete seizoen?
6) Welke van de kleuren topito’s is jouw favoriete kleur?
7) Wat is je favoriete wereldkeuken?
8) Favoriete boyband?
9) Ben je Nederlands of Belgisch?
10) Wat is je favoriete rol van WvW? (Als je dit niet weet; extra reden om mee te doen. Hier is een overzicht van de rollen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78666

Guest
Ik post mijn lijstje meteen hier, ik verwacht dat iedereen dat doet.

1) Wat is je geboortedatum? - 04-07-1995
2) Wie is je favoriete lid van het TW team? Ex leden tellen niet mee. - Poo.
3) Speel je nog TW? - Nee
4) Vind jij Hopefiel de leukste van de leiding? - Nee
5) Wat is je favoriete seizoen? - Winter is cumming
6) Welke van de kleuren topito’s is jouw favoriete kleur? - Rood
7) Wat is je favoriete wereldkeuken? - Frans
8) Favoriete boyband? - Backstreet Boys, As long as you love me <3
9) Ben je Nederlands of Belgisch? - Nederlandse Belg
10) Wat is je favoriete rol van WvW? (Als je dit niet weet; extra reden om mee te doen. Hier is een overzicht van de rollen) - Wof
 
Reactiescore
1.049
We moeten gaan kiezen, of allemaal posten voor veel geld en veel informatie over iedereen
Of niemand want 3/4 mensen is zonde voor ons als spelers
 

DeletedUser70854

Guest
1) Wat is je geboortedatum? 08-04-2004
2) Wie is je favoriete lid van het TW team? Ex leden tellen niet mee. Famdecibel
3) Speel je nog TW? Ja
4) Vind jij Hopeful de leukste van de leiding? Neen
5) Wat is je favoriete seizoen? Lente
6) Welke van de kleuren topito’s is jouw favoriete kleur? Roze
7) Wat is je favoriete wereldkeuken? Belgisch
8) Favoriete boyband? BTS
9) Ben je Nederlands of Belgisch? BELGIEEUUHH
10) Wat is je favoriete rol van WvW? (Als je dit niet weet; extra reden om mee te doen. Hier is een overzicht van de rollen) Wolfje

Het is slim als iedereen even zijn lijstje hier dropt, me dunkt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Kleine mededeling nog:

Lijsten die gepost zijn mogen NIET aangepast worden.
 
Reactiescore
1.049
1) Wat is je geboortedatum? 19 maart 2004
2) Wie is je favoriete lid van het TW team? Ex leden tellen niet mee. Famdecibel ( Geen grapje, snelle hulp wel veel bans)
3) Speel je nog TW? Jesh
4) Vind jij Hopeful de leukste van de leiding? Nee, Duidelijk Tigor
5) Wat is je favoriete seizoen? Lente
6) Welke van de kleuren topito’s is jouw favoriete kleur? Groen
7) Wat is je favoriete wereldkeuken? Italiaans, Still love naar Lasagne
8) Favoriete boyband? Backstreet Boys
9) Ben je Nederlands of Belgisch? Nederlands
10) Wat is je favoriete rol van WvW? (Als je dit niet weet; extra reden om mee te doen. Hier is een overzicht van de rollen) Wep

Ik mag het niet meer aanpassen wat ik had ingestuurd maar had Swifty Official moeten zijn ipv BSB :D
 

DeletedUser17472

Guest
Dank je pieter voor het melden. Ik wacht even op bericht van Hope.. want ik weet van niks.
 

DeletedUser17472

Guest
1) Wat is je geboortedatum? 28 mei 1967
2) Wie is je favoriete lid van het TW team? Ex leden tellen niet mee. Moet ik echt kiezen tussen Joris of Seppe? Duckje dan, die ken ik net iets langer en die kent mij net iets beter.
3) Speel je nog TW? Ja, maar niet op de Nederlandse server
4) Vind jij Hopeful de leukste van de leiding? De leukste leiding van wat? WvW nee, dat is Tigor.... Wie is de Mol.. Ja, simpelweg omdat hij altijd meteen antwoordt
5) Wat is je favoriete seizoen? Zomer
6) Welke van de kleuren topito’s is jouw favoriete kleur? Paars
7) Wat is je favoriete wereldkeuken? Chinees
8) Favoriete boyband? Doe Maar (in mijn tijd waren dat nog boy, nu niet meer :p)
9) Ben je Nederlands of Belgisch? Beiden, dubbele nationaliteit
10) Wat is je favoriete rol van WvW? (Als je dit niet weet; extra reden om mee te doen. Hier is een overzicht van de rollen) Burger
 

DeletedUser66129

Guest
Succes allen. Hopelijk word het actief genoeg en niet dat het halverwege stopgezet word.
 

DeletedUser66944

Guest
Maakt mij niet zo veel uit zolang ik maar weer win! Ik post straks mijn lijstje nog wel.
 

DeletedUser66944

Guest
Omdat ik nog niet echt met iemand het potje heb besproken.
 
Bovenaan