[Speeltopic] Wie is de Mol 2017/2018

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser78666

Guest
Hopefiel wordt de nieuwe DZ. Een schijt modt die valse beloftes maakt en totaal geen tijdsbesef.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hopefiel wordt de nieuwe DZ. Een schijt modt die valse beloftes maakt en totaal geen tijdsbesef.

Als je de chat las dan wist je dat de uitslag zou komen nadat ik gedoucht en ontbeten had.

Aangezien ik nu zit te eten weet je hoe laat het is.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Uitslag Test 1

Dag kandidaten,

Ik hoop dat iedereen een leuke kerst gehad heeft en nu vol goede moet zin heeft om door te gaan met de jacht op de mol.

Na de eerste test hebben we helaas drie afvallers; alle drie mensen die de test niet ingeleverd hebben.

Deze afvallers zijn:

- Pimsie
- CrazySobek
- Lytho/Vervanger

Opdracht 2 zal vanavond online komen.

Succes!
 

DeletedUser17472

Guest
Mijn dank is zeer groot. Ik ben blij dat ik er nog in zit. Kan ik alles bijstellen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Opdracht 3A

Dag kandidaten,

Voor deze opdracht moeten jullie je verdelen in twee groepen; een van vier en eentje van vijf. Jullie gaan namelijk naar het museum! Wat jullie daar gaan doen horen jullie later.

De groepen doorgeven gaat als gebruikelijk: plaats de groep waar je in wil dikgedrukt in het topic. Doe je dat niet wordt het ongeldig verklaard.

Groep 1 gaat naar het Metropolitan Museum of Art;
Groep 2 gaat naar het Museum of Modern Art, ookwel bekend als het MoMa.

Naar welk museum de groep van 4 en de groep van 5 gaat maakt niet uit. De deadline hiervoor is vanavond 20:00!

Succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan