[Speeltopic] Wie is de Mol 2017/2018

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser17472

Guest
Dan hoop ik dat die twee actief worden want ik ben er morgen alleen mobiel.

Wie me wil spreken kan via AF pm of via discord.

Ben niet zo happy @DemocratischeZwijmelaars met die indeling. Die twee hebben nog geen woord gezegd. Alleen kan ik dat niet.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dan hoop ik dat die twee actief worden want ik ben er morgen alleen mobiel.

Wie me wil spreken kan via AF pm of via discord.

Ben niet zo happy @DemocratischeZwijmelaars met die indeling. Die twee hebben nog geen woord gezegd. Alleen kan ik dat niet.

Er is een groepsgesprek op Skype gemaakt, Mono weet dat het bezig is (heb hem vandaag gesproken) en Crazy is ingelicht door Netsky.
 

DeletedUser66129

Guest
Ik hoop het want ik heb er geen vertrouwen in. @MonoBear en @CrazySobek ik heb jullie een forumpm gestuurd, ben morgen daar en op discord bereikbasr, niet via skype. Sorry

Mono wordt nog wel actief. Moet niet vanuit gaan dat als iemand een avond niet reageert gelijk inactief is he. Helemaal met zo'n spel als dit, kan je best wel eens weg zijn.
 
Reactiescore
338
Heeeey! Geen zorgen! Ik word zeker wel actief! Morgen en alle andere dagen zal ik er zo veel mogelijk zijn! Komt goed decibel! Ik verwachtte een appje, vandaar dat ik helaas dag 1 gemist heb!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Heeeey! Geen zorgen! Ik word zeker wel actief! Morgen en alle andere dagen zal ik er zo veel mogelijk zijn! Komt goed decibel! Ik verwachtte een appje, vandaar dat ik helaas dag 1 gemist heb!

Je weet het he, 2 dagen niet stemmen is doodvallen ;)
 

DeletedUser66129

Guest
Heeeey! Geen zorgen! Ik word zeker wel actief! Morgen en alle andere dagen zal ik er zo veel mogelijk zijn! Komt goed decibel! Ik verwachtte een appje, vandaar dat ik helaas dag 1 gemist heb!

Tuurlijk wrijf het er maar in dat ik het even vergat..
 

DeletedUser17472

Guest
Heeeey! Geen zorgen! Ik word zeker wel actief! Morgen en alle andere dagen zal ik er zo veel mogelijk zijn! Komt goed decibel! Ik verwachtte een appje, vandaar dat ik helaas dag 1 gemist heb!
Thnx. Zie groepskype. Ik heb een voorzetje gemaakt , maar zit vast.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Verheldering

Dag kandidaten,

Omdat ik al een aantal vragen over de manier van antwoorden heb gehad, zal ik proberen het iets te verduidelijken.

Jullie zien tien hints, elk met een dubbele betekenis die naar een land verwijst. Het kan zijn dat sommige hints naar meerdere landen verwijzen (denk iets harder na dan het meest voor de hand liggende ;)).

Wat wij als spelleiding willen is het volgende:

- Van alle tien de hints willen we twee dingen.
- Ten eerste: wat zie je op de hint
- Ten tweede: hoe heeft dat te maken met het land waar we heen gaan.

Uiteindelijk willen we dat jullie tot één land komen!

Antwoorden moeten per groep in PM naar de leiding gestuurd worden. Hoe je dat doet mag je redelijk zelf weten.


Het fijnst zou zijn:

Niveau 1:
- 1: ...
- 2: ...
...
- 10: ...

Of:

Hint 1:
- [wat je ziet]
- [link naar land]

Hint 2:

enz..

Succes allemaal!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Opdracht 0 Uitslag Deel 2:

Dag kandidaten,

Zoals jullie weten konden jullie geld verdienen met het invullen en opsturen van de lijstjes. Voor elk lijstje zouden jullie €100,- verdienen.

Jullie hebben met deze opdracht nog eens €900,- verdiend!

Gefeliciteerd, en succes met Opdracht 1!
 
Reactiescore
338
1) Wat is je geboortedatum? 06-07-1996
2) Wie is je favoriete lid van het TW team? Ex leden tellen niet mee. Uhm, Duckje?
3) Speel je nog TW? - Nee
4) Vind jij Hopefiel de leukste van de leiding? - Duhh
5) Wat is je favoriete seizoen? - Winter als het sneeuwt, zomer als ik bruin wordt
6) Welke van de kleuren topito’s is jouw favoriete kleur? - Geel
7) Wat is je favoriete wereldkeuken? - Frans
8) Favoriete boyband? One direction, maar ze zijn beter nu ze apart zijn
9) Ben je Nederlands of Belgisch? - Nederlands
10) Wat is je favoriete rol van WvW? (Als je dit niet weet; extra reden om mee te doen. Hier is een overzicht van de rollen) - Heks
 
Bovenaan