[Inschrijftopic] Wie is de Mol? 2016-#2

DeletedUser72524

Guest
Het feit dat Bappos dit als actief ziet, geeft aan waar zijn grens ligt voor het wel of niet actief zijn. Geloof me die ligt ver onder de grens van de meeste. Ik vind dit een reden genoeg om te kiezen om Bappos niet mee te laten doen vanwege inactiviteit.
 

DeletedUser16768

Guest
Geloof me.....

Ik loop hier al 8 jaar rond vriend, ik kan prima zelf inschatten of ik actief kan zijn of niet. Daar heb ik jou niet voor nodig.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen enkele keer naar Bappos moeten stappen omdat hij niets had ingeleverd. Sander doet 5 dagen om een test in te leveren, dat kan je ook moeilijk actief noemen. Sander nam ook geen enkel initiatief bij de opdrachten, kan je ook inactief noemen. Netsky was de enigste die echt actief was.
 

DeletedUser66129

Guest
Sander nam veel meer initiatief als ik bij de opdrachten maar goed. Dit was vorig potje , hier gaat het over huidig potje.

Ik wil duidelijk een grens trekken, ook al ben je Mol er word gewoon van je verwacht ook mee te doen en niet alleen op achtergrond te houden. Voor mij zat bappos op een grens dus weten jullie ongeveer aan welke activiteit jullie moeten voldoen. Anders gaan we gewoon vervangen.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik heb geen enkele keer naar Bappos moeten stappen omdat hij niets had ingeleverd. Sander doet 5 dagen om een test in te leveren, dat kan je ook moeilijk actief noemen. Sander nam ook geen enkel initiatief bij de opdrachten, kan je ook inactief noemen. Netsky was de enigste die echt actief was.

Hahahahaha :D
 

DeletedUser

Guest
Geloof me.....

Ik loop hier al 8 jaar rond vriend, ik kan prima zelf inschatten of ik actief kan zijn of niet. Daar heb ik jou niet voor nodig.

Dat is natuurlijk ook de reden waarom je bij WvW altijd door inactiviteit eruit ligt.
 

DeletedUser16768

Guest
Dat is natuurlijk ook de reden waarom je bij WvW altijd door inactiviteit eruit ligt.

Probeer deze zin nog eens te maken, alleen nu met een argument erin.

Bij voorbaat dank.

Verder is dit WIDM inschrijftopic, dus schrijf je in of schrijf niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb mij ingeschreven. Je kan niet ontkennen dat je er 9 van de 10x eruit ligt door inactiviteit bij WvW. Veel geven mij gelijk, ik hoop dus dat je dit potje echt veel actiever gaat spelen.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik heb mij ingeschreven. Je kan niet ontkennen dat je er 9 van de 10x eruit ligt door inactiviteit bij WvW. Veel geven mij gelijk, ik hoop dus dat je dit potje echt veel actiever gaat spelen.

Niet 9 van de 10 en ik ben nooit door inactiviteit gekickt bij WIDM.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik hoop dat je toch wat meer inzet toont, en als dat niet kan je gewoon niet inschrijft.

Ik hoop dat jij je mond er eens over houdt en met argumenten komt.

Maargoed, stille hoop neem ik aan.


Nu weer on-topic proberen te gaan, doe ik het ook.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat jij je mond er eens over houdt en met argumenten komt.

Maargoed, stille hoop neem ik aan.


Nu weer on-topic proberen te gaan, doe ik het ook.

Waarom zou ik met argumenten moeten komen als je gewoon zegt wat actiever te zullen zijn. Iedereen blij dan toch?
 

DeletedUser52001

Guest
Sander nam veel meer initiatief als ik bij de opdrachten maar goed. Dit was vorig potje , hier gaat het over huidig potje.

Ik wil duidelijk een grens trekken, ook al ben je Mol er word gewoon van je verwacht ook mee te doen en niet alleen op achtergrond te houden. Voor mij zat bappos op een grens dus weten jullie ongeveer aan welke activiteit jullie moeten voldoen. Anders gaan we gewoon vervangen.

Hoe lang gsat eventueel vervangen duren dan? Want ik schat mijn kansen heel laag in om te winnen als ik vervang. Je mist namelijk een hoop info etc die je anders wel hebt door alle opdrachten vanaf het begin. Kan je niet beter van te voren een selectie maken met wie je denkt dat het actiefst gaat zijn?
 

DeletedUser66129

Guest
Hoe lang gsat eventueel vervangen duren dan? Want ik schat mijn kansen heel laag in om te winnen als ik vervang. Je mist namelijk een hoop info etc die je anders wel hebt door alle opdrachten vanaf het begin. Kan je niet beter van te voren een selectie maken met wie je denkt dat het actiefst gaat zijn?

Ik heb vorig potje gewonnen als vervanger, weliswaar erg vroeg er al ingekomen.

Maar kan moeilijk een schatting maken, maar je hebt wel een punt. Het is echt als iemand gewoon weinig mee doet dat die vervanger zou worden dan.
 

DeletedUser52001

Guest
Ja, maar dan mis je toxh al info van opdrachten, gesprekken etc. Dus lijkt me aardig lastig, en jammer ook.
 
Bovenaan