Wie is de leiding van TW

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ben 99% zeker van mijn antwoord:

Natuurlijk zijn we allen mensen, ook degene die de fout heeft gemaakt.
Maar ik vind het een beetje vreemd dat er duidelijke regels zijn, maar als het aankomt op de straffen hiervoor dat het een beetje 'natte vingerwerk' lijkt. Het kan toch niet zo zijn dat er bij een spel wat zo serieus door mensen gespeeld wordt, geen richtlijnen zijn voor het opleggen van straffen.
Dan is er geen sprake van menselijk zijn van de TW-leiding, maar hangt het er van af in welke 'menselijke' bui diegene is, die de straf oplegt.
Volstrekte willekeur dus...
 

DeletedUser

Guest
Het gaat om twee spelers in mijn stam die willen fuseren en zijn daar mee bezig. Helaas zijn ze vergeten om gedeelde internetverbinding aan te klikken en worden beide geblokt.


deze snap ik niet of misschien ook wel maar dan lach ik me dood.

als ik dit juist interpeteer dan spelen ze dus vanaf hetzelfde adress en willen fuseren met elkaar?
 

DeletedUser16564

Guest
Wie het laatst lacht....

...lag best comfortabel.


Als je wilt fuseren, en je zet de internetverbinding delen aan met de speler waarmee je wilt fuseren, krijg je een foutmelding in de trant van "je moet eerst 24u lang geen IVB delen met de persoon die je wilt aanvallen".

Dat is dus wat er vrij "lagwekkend" is :).

Misschien dat de mods daarom ook bannen: Als jullie beiden op 1 internetverbinding spelen, zullen jullie nooit met elkaar kunnen fuseren, zolang jullie op hetzelfde ip adres, op dezelfde 2 accounts in blijven loggen. Tenzij je de VV aan een ander geeft, en dat 1 van de 2 spelers niet meer op zijn/haar account in logt.
 

DeletedUser

Guest
deze snap ik niet of misschien ook wel maar dan lach ik me dood.


Lag komt van liggen en lach komt van lachen..
Wie het laatst lacht....

staat er toch kan er ook niks aan doen dat je niet afwacht totdat ik me post zelf even 2x nagekeken heb op spellingsfouten.

dit doe ik speciaal voor Muggenzifters en mierenneukers zoals jij. die het wenselijk vinden om anderen te verbeteren daarop i.p.v. inhoudelijk op een post te reageren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
staat er toch kan er ook niks aan doen dat je niet afwacht totdat ik me post zelf even 2x nagekeken heb op spellingsfouten.

dit doe ik speciaal voor Muggenzifters en mierenneukers zoals jij. die het wenselijk vinden om anderen te verbeteren daarop i.p.v. inhoudelijk op een post te reageren.

In plaats van boos te worden, had je er ook gewoon om kunnen lachen... :)
 

DeletedUser

Guest
Nogmaals.... Het gaat niet om de fout/overtreding die er gemaakt is, maar het gebrek aan regels met betrekking tot de straffen.
 

DeletedUser

Guest
deze snap ik niet of misschien ook wel maar dan lach ik me dood.

als ik dit juist interpeteer dan spelen ze dus vanaf hetzelfde adress en willen fuseren met elkaar?
Ben met deze zaak quasi niet bezig geweest, maar ik kan je alvast zeggen dat ze niet vanaf hetzelfde adres speelden.
 

DeletedUser

Guest
deze snap ik niet of misschien ook wel maar dan lach ik me dood.

als ik dit juist interpeteer dan spelen ze dus vanaf hetzelfde adress en willen fuseren met elkaar?

Nee, de ene is al gaan spelen op het ander account terwijl ze aan het fuseren waren.

= Lomp xD
 

DeletedUser

Guest
het is niet bekend op welk vergrijp welke straf staat, dat is de kern van de discussie.

De mods kunnen hierdoor zelf maar wat verzinnen welke straffen hij gaat geven.
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon heel erg jammer dat bijna alle spelers die regel 1 of 2 overtreden 50% van hun dorpen verliezen (redelijk zware straf maar dat hoort ook zo). En dat nu, bij een foutje door het niet weten van de reges 2 spelers helemaal worden gebanned terwijl hun fusie bijna klaar was. Dit waren serieuze spelers die het spel met veel plezier speelden. Mar nu gewoon vernietigd zijn... Echt zielig...
 

DeletedUser

Guest
Ken het hele verhaal nog niet, maar feit is dus dat ze een onwettige fusie bezig waren. Van alle gevallen dat ik ken werden er dorpen afgepakt, het percentage varieert tussen de 30% en 50%. Een complete ban heb ik nog niet meegemaakt voor een onwettige fusie. Ik vind dat ook nogal overdreven eerlijk gezegd.
Alleszins zoals al gezegd is heeft een topic weinig nut voor het verdere verloop van zijn ban, je kan alleen maar discussiëren en de kans dat er geluisterd zal worden door de game mod in kwestie via het forum is klein, om al niet nihil te noemen.
 

DeletedUser

Guest
Ken het hele verhaal nog niet, maar feit is dus dat ze een onwettige fusie bezig waren. Van alle gevallen dat ik ken werden er dorpen afgepakt, het percentage varieert tussen de 30% en 50%. Een complete ban heb ik nog niet meegemaakt voor een onwettige fusie. Ik vind dat ook nogal overdreven eerlijk gezegd.
Alleszins zoals al gezegd is heeft een topic weinig nut voor het verdere verloop van zijn ban, je kan alleen maar discussiëren en de kans dat er geluisterd zal worden door de game mod in kwestie via het forum is klein, om al niet nihil te noemen.

zolang er kans is moet je doorgaan.
 

DeletedUser29486

Guest
Juist.

Er is misschien behoefte aan welke sancties er bij welke overtredingen horen.

Alleen zul je hier kijken naar een maximum sanctie bij elke overtreding, dit vergt een hoop werk, maar is niet nutteloos.

Het is simpelweg van de gekken dat er sancties worden opgelegt door mensen, die geen benul hebben van de sitiuatie en aan de hand van getallen een maximale straf opleggen, ( volledig account verwijderd ).

Ik kan me wel voorstellen dat er sommige overtredingen minimaal zijn en daardoor ook minimaal bestraft zullen worden. maar een maximum straf vastleggen per overtreding, is geen overbodige luxe.

De willekeur van straffende mods, moet maar eens afgelopen zijn.

Princess
 

DeletedUser

Guest
Via support en de TW leiding wel, forum niet. Tenzij jij er ooit al ervaring mee hebt gehad dat dat ooit gelukt is Jordi?

Misschien lezen de mods dit wel. je weet maar nooit.:rolleyes:
maar die opmerking was meer bedoeld op dat kansberekening, zolang er een kans is moet je doorgaan. opgeven staat bij mij niet in het woordenboek
 

DeletedUser

Guest
Aangezien je al bezig bent met het opzetten van een stam op W15 zou ik ook proberen om in een goed blaadje te komen, wie weet of er een mod van wereld 12 niet gaat spelen bij jou op W15 en die kun je dan alvast in je zak steken, want zo wordt het spelletje schijnbaar gespeeld.

Antwoord is toch niet te krijgen van de kindertjes want daar wagen ze zich niet aan, dat hebben ze in de loop der jaren wel geleerd.
Vooral niet in discussie gaan, want we zouden eens ongelijk hebben en dat willen we beslist niet toegeven.

Achja, tis te zien hoe je het bekijkt he allemaal. Aan de ene kant, heb je gelijk, maar aan de andere kant: hoe lang zouden ze er niet aan moeten werken om uit te zoeken of we met verkeerde bedoelingen de regels overtreden of "per ongeluk". De wereld wordt alsmaar meer in regels gestoken, dat klopt (nu heb ik het over RL, niet over tw), en daar heb ik het moeilijk mee. Maar als ze er dan toch zijn en men de wereld toch nog een klein beetje leefbaar wil houden, dan moet je gewoon voor iedereen dezelfde regels opleggen.

Trouwens, iemand zei daar dat ie zelf bezig was met een based game fzo, kweet niet of et jij was, ben het al vergeten, maar: ik wens je veel succes.
Ofwel gaat iedereen stoppen met de game omdat je geen regels oplegt, ofwel ga je 3000 man personeel nodig hebben om te checken of de regels overtreden zijn met goede of slechte bedoelingen. Als je 3000 man gaat inschakelen, dan gaat je bedrijfje in ieder geval GEEN winst draaien, dat weet ik nu al ;)
 
Reactiescore
25
Bans worden niet op het forum besproken. Open hier dus aub ook geen nieuwe topics over, dit zal worden bestrafd. Bans zijn tussen het TW-team en de betrokken persoon en worden niet met derden besproken, ook niet op het forum.

Hier is een discussie over de invloed van mods op ingame spellen. En hier is een discussie over het feit of mods mensen of machines zijn. Daar on-toipc blijvend kunnen jullie discusieren over de mods.

Verder hebben mods intern regels waar zij zich aan moeten houden en zijn straffen niet willekeurig. De regels zijn overtreden en daar volgt dan een straf op. Dat is niet meer dan logisch. Deze interne regels zullen niet bekend worden gemaakt.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan