Wie is de grootste spammer van W7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Haha, de kip gaat het effe zeggen. ;)
Toch niet heel die tekst zelf getypt hoop ik. Anders lijk je me wel een echte no-lifer. :p
 

DeletedUser

Guest
Dit forum is toch spam... :p

Oki :)
smiley_spam.gif
 

DeletedUser5025

Guest
't probleem met dit forum is, alle n00bs willen in de lijst staan. Ik wil niet in de lijst en volgens sommige moet ik erin :(

Dit vind ik teleurstellend. :rolleyes:
 

DeletedUser5025

Guest
*Flavio* + Bollehenk + gildor = grootste spammers + betweters van heel tribalwars, als iemand die nieuw in het spel is vraagt om iets wat voor jullie een volkomen makkelijke vraag is kraken jullie hem af :D;)

Afkraken is weer een beetje overdreven vind ik, het is gewoon: Wat minder serieus antwoorden.

Daar is toch niets mis mee? Of zit ik nu weer (voor de zoveelste keer) verkeerd?
 

DeletedUser5025

Guest
even op een rijtje heb voor het gemak mezelf er ook bijgezet

Gildor Inglorion

Totaal aantal berichten: 443 (5,69 berichten per dag)



bollehenk de 16e

Totaal aantal berichten: 685 (4,85 berichten per dag)



*flavio*

Totaal aantal berichten: 622 (4,41 berichten per dag)



reserved

Totaal aantal berichten: 485 (6,83 berichten per dag)

Opzich gaat het niet om het aantal berichten, het gaat om wat voor berichten je post, dat de posts van mij op spam lijken kan ik ook niets aan doen. ;)

ps: Ik zit niet alleen maar op het W7 forum hóór ;)
 

DeletedUser

Guest
Opzich gaat het niet om het aantal berichten, het gaat om wat voor berichten je post, dat de posts van mij op spam lijken kan ik ook niets aan doen. ;)

ps: Ik zit niet alleen maar op het W7 forum hóór ;)

en net die spelers maken tw gezelliger...

ik vind het woord "spammers" misschien voor sommige wat te overdreven het hangt er volkomen vanaf aan wat je schrijft... mijn mening natuurlijk :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan