''Wie hoog klimt kan laag vallen.''

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Nah denk het niet toch?
Daarom heb ik zoon goude co spelers die het voor me doen dat ik zelf lekker vakantie kan vieren.
Is beter als heel de tijd achter je PC zitten net als jou toch?
Voel ik hier nu jaloezie van je?

Onee ik snap niks van het spelletje want ik doe geen P&P ik zet geen handtekening op het AF ik ga niet groot lopen doen.
Dan snappen we er inderdaad niks van als dat volgens jou het spelletje is.

Houd je grote mond eens, achterlijk joch. Je verliest een wereld aan gaat nu doen als of het je allemaal niet boeit en je er geen tijd aan gaat besteden. Precies het argument dat een loser geeft die net verloren heeft. Ga lekker terug huilen op je zolder, kleuter.
 

DeletedUser79044

Guest
Houd je grote mond eens, achterlijk joch. Je verliest een wereld aan gaat nu doen als of het je allemaal niet boeit en je er geen tijd aan gaat besteden. Precies het argument dat een loser geeft die net verloren heeft. Ga lekker terug huilen op je zolder, kleuter.

correctie heb er de afgelopen week ook geen tijd aan besteed.
Dat deden mijn co spelers aangezien ik een week in Kos ben geweest ;)
Is het betere leven inpv van een spel.
Je hoort mij nergens zeggen dat iemand verloren of gewonnen heeft.
Ik zou ook niet huilen om verlies van een wereld thats the game.
Jullie daar in tegen raakt het nog steeds dat je op 56 naar grijs moest om je eer hoog te houden.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
correctie heb er de afgelopen week ook geen tijd aan besteed.
Dat deden mijn co spelers aangezien ik een week in Kos ben geweest ;)
Is het betere leven inpv van een spel.
Je hoort mij nergens zeggen dat iemand verloren of gewonnen heeft.
Ik zou ook niet huilen om verlies van een wereld thats the game.
Jullie daar in tegen raakt het nog steeds dat je op 56 naar grijs moest om je eer hoog te houden.

Oh damn hij begint over 56, damn wat ben ik nu butthurt. Fijn dat je geen vakantie hebt afgezegd voor tw te spelen, dat zou wel heel heftig zijn. Heb je ooit iemand gezien op dit spel die dat ooit gedaan heeft dan? Kut argument wat op niets trekt. Je hebt gewoon verloren en gedraagt je nu als een 5 jarige die net zijn snoep is afgepakt, klein kind.
 

DeletedUser79044

Guest
Oh damn hij begint over 56, damn wat ben ik nu butthurt. Fijn dat je geen vakantie hebt afgezegd voor tw te spelen, dat zou wel heel heftig zijn. Heb je ooit iemand gezien op dit spel die dat ooit gedaan heeft dan? Kut argument wat op niets trekt. Je hebt gewoon verloren en gedraagt je nu als een 5 jarige die net zijn snoep is afgepakt, klein kind.

Niemand ziet mij zeggen een vakantie afzeggen @Roald97 wou zijn vrije zomer weken op offeren om Kata's te gaan gooien.
Maar valt me wel op dat jullie op het moment alleen maar kunnen zeggen dat chill verloren heeft en iedereen een kleuter van 5 is?
Zero respect naar spelers blijkt dus maar weer.
 

DeletedUser77629

Guest
Nee jullie gedragen je gewoon als een stel debielen (rofl)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Niemand ziet mij zeggen een vakantie afzeggen @Roald97 wou zijn vrije zomer weken op offeren om Kata's te gaan gooien.
Maar valt me wel op dat jullie op het moment alleen maar kunnen zeggen dat chill verloren heeft en iedereen een kleuter van 5 is?
Zero respect naar spelers blijkt dus maar weer.

Wat voor respect wil ik toon, jullie hebben precies 0 bereikt deze wereld? Meedoen is belangrijker dan winnen I guess? Je bent gewoon een kneus die gaat ragen en debielen dingen roepen wanneer het niet mee zit. Fijne dag nog.
 

DeletedUser79044

Guest
Wat voor respect wil ik toon, jullie hebben precies 0 bereikt deze wereld? Meedoen is belangrijker dan winnen I guess? Je bent gewoon een kneus die gaat ragen en debielen dingen roepen wanneer het niet mee zit. Fijne dag nog.

#de jonge die net komt kijken op deze wereld
 

DeletedUser78434

Guest
Het mag best vriendelijk blijven hoor.

Chill heeft het zichzelf onmogelijk gemaakt, waarom?

Slechte beslissingen, voornamelijk slechte recruits (goez en luffy waren tegen zowel trans als tiktak) maar dit werd zo doorgedrukt dat er niets tegen gedaan kon worden.

Zelf heb ik het frontdeffplan geschreven, de enige die zich eraan hebben gehouden was quantummz, lw en grotendeels saverhewhale.

Als de rest niet mee wilt komen, en de toenmalige leiding, kalm. Alleen maar contact zoekt met rose of zeurt over nog meer internen/recruiten .Rose is denk ook wel een smerige partij is vandaag bewezen. De screentjes spreken voor zich die bij vinage op hun bord liggen.

Mindagainst heeft nog wel veel uit te leggen;)

Vinage oprecht, wij hoorde ook van jullie interne rommeling, maar jullie hebben het netjes opgelost en de stam is sindsdien stabiel. Chill was stabiel, is nu labiel.

Verdiend/eerlijk gewonnen? Dat niet, er is 0,0 actie geweest. De aanvallen die zijn geweest tel ik niet eens mee.

De aanvallen van runner op drunken stelde geen zak voor maar als je een speler aanvalt die op vakantie is en de mede spelers rennen weg is er weinig te deffen zonder veel vv draaiende mogelijkheden. drr spreekt voor zich, en op fearless is enkel gewonnen door de paar cfjes.

Ik zeg niet dat dit allemaal niets voorsteld, ik wil enkel zeggen dat nog niemand zich bewezen heeft.

Echt goede gecoördineerde aanvallen zijn er niet geweest, zelfde als verdedigend is er niet zoveel laten zien.

Ik hoop dat de wereld wat versneld kan worden, want een ruim half jaar spelen op een dooie wereld is ook niet tof.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Jullie daar in tegen raakt het nog steeds dat je op 56 naar grijs moest om je eer hoog te houden.

W56 is helemaal geen eer verloren hoor. ;)
Wanneer 2 stammen van beide 10 man een bg moeten aangaan om maar niet te verliezen tegen 3 accounts heb je wel je doel bereikt.

W56 is ook een prima referentie naar hoe deze community denkt. Spelers spelen geen tw meer voor de fun maar voor de winst. :( Spelers klagen dat er een leegloop is, dat een wereld veel te snel beslist is. Maar vervolgens besluiten ze toch maar een extra bg aan te gaan die de wereld compleet unbalanced maakt, het laatste geheim te pakken, toch maar eens een speler te reporten voor de belachelijkste reden ooit met hoop op aanvalbare ban/bbs for free en ga zo maar verder... terwijl ze in feite het spelplezier van hunzelf ermee verpesten.
Geloof je nou zelf dat de spelers die w56 winnend afsloten fun beleefd hebben op die wereld? :confused: Geen 1 account kunnen platgooien en vervolgens bbs mogen edelen.

Voor een "aanklacht" is dit ook 20 werelden te laat natuurlijk
Wereldwinst maakt gewoon 0,0 uit in mijn ogen.;)
Als.je sommige spelers bbs ziet uitbouwen voor 3 maand heb ik echt mn serieuse vragen bij hun mentale staat.:p

Mij maak je dus heus niet wijs dat je uren aan een game besteed en dan niet cared.

Tenzij je een runner bent ofc, wat zou moeten "gestraft" worden op volgende werelden. Maar opnieuw wordt alles vergeten en dergelijke spelers gwn aangenomen door een doorslag leiding.
Gewoon jammer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79044

Guest
#de jonge die net komt kijken op deze wereld en al meer bereikt heeft

Hahhahaaha lachwekkend.
Wat heb je bereikt stacks van Flipping, Banana, Cola, Perfection, Vlekje, Runner krijgen?
Wel done heele prestatie.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Hahhahaaha lachwekkend.
Wat heb je bereikt stacks van Flipping, Banana, Cola, Perfection, Vlekje, Runner krijgen?
Wel done heele prestatie.

Stel je voor dat jij dat nog minder hebt gepresteerd. Dat zegt dan wel heel veel over jouw prestaties he.
 
Reactiescore
3.457
375D8744-0DEF-468B-B789-30B22B0F4D7D.png
W56 is helemaal geen eer verloren hoor. ;)
Wanneer 2 stammen van beide 10 man een bg moeten aangaan om maar niet te verliezen tegen 3 accounts heb je wel je doel bereikt.

W56 is ook een prima referentie naar hoe deze community denkt. Spelers spelen geen tw meer voor de fun maar voor de winst. :( Spelers klagen dat er een leegloop is, dat een wereld veel te snel beslist is. Maar vervolgens besluiten ze toch maar een extra bg aan te gaan die de wereld compleet unbalanced maakt, het laatste geheim te pakken, toch maar eens een speler te reporten voor de belachelijkste reden ooit met hoop op aanvalbare ban/bbs for free en ga zo maar verder... terwijl ze in feite het spelplezier van hunzelf ermee verpesten.
Geloof je nou zelf dat de spelers die w56 winnend afsloten fun beleefd hebben op die wereld? :confused: Geen 1 account kunnen platgooien en vervolgens bbs mogen edelen.

Voor een "aanklacht" is dit ook 20 werelden te laat natuurlijk
Wereldwinst maakt gewoon 0,0 uit in mijn ogen.;)
Als.je sommige spelers bbs ziet uitbouwen voor 3 maand heb ik echt mn serieuse vragen bij hun mentale staat.:p

Mij maak je dus heus niet wijs dat je uren aan een game besteed en dan niet cared.

Tenzij je een runner bent ofc, wat zou moeten "gestraft" worden op volgende werelden. Maar opnieuw wordt alles vergeten en dergelijke spelers gwn aangenomen door een doorslag leiding.
Gewoon jammer.

Ah ging het zo op w56?
Vergeet aub niet te vertellen dat wij beide bondgenoten van jullie( Ima en Wolf ) hebben weggespeeld,1.5 maand voor jullie delete stonden jullie nog voor qua punten met jullie bondgenoten:)( Aut stond ook aan jullie kant)

Wij zijn toen idd een samenwerking aangegaan met Spared,het was voor ons op dat moment een 4 tegen 1 battle en konden de hulp van Spared goed gebruiken.

In het kort, Wolf,Ima jullie bondgenoten werden weggespeeld door ons zo ook Aut waar jullie mee samenwerkten .

>> Geen 1 account kunnen platgooien en vervolgens bbs mogen edelen.<<

Vervolgens speelden wij Warmachine weg van jullie stam en toen gooiden jullie de handdoek in de ring.
Er werd ons nog een laatste voorstel gedaan om de wereld leuk te houden.
Of wij onze bg op wilde zeggen anders zouden jullie ons een saaie wereld bezorgen.

Maar vervolgens besluiten ze toch maar een extra bg aan te gaan die de wereld compleet unbalanced maak

Onze enige bg geweest in tegenstelling tot jullie(2)
Tijdens onze gesprekken met Spared hebben jullie ook pogingen gedaan om Spared aan te trekken ?


Ik snap werkelijk waar niet hoe je bij deze onzin komt en snap ook eerlijk gezegd niet waarom je de waarheid hier zo loopt te verbloemen?
Het is totaal geen schande als je een wereld verliest maar ga achteraf aub niet het verhaal zo proberen te verdraaien dat het toch aan een ander ligt dat je de wereld hebt verloren ;-)
 
Reactiescore
3.457
Wat Robin zegt klopt gewoon Inge. Niet zo butthurt.
Ja?
Jullie hebben verloren omdat jullie de verkeerde bondgenoten hebben aangetrokken .
Als stam waren jullie enorm sterk maar na het wegspelen van jullie bondgenoten en Warmachine was jullie situatie gewoon uitzichtloos.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ja, heb geen zin om onze discussies te gaan herhalen. Die stammen die jij noemt zijn nooit onze BG's geweest dat is allemaal onzin. Daarnaast mis je het hele punt van Robin over de mentaliteit van de community. Zijn punt is dat mensen enkel spelen voor de wereldwinst, en niet voor de fun. Zoals wij deden met 2, later 3 accounts. Een keer wat anders dan het standaard protocol.
 

DeletedUser58227

Guest
Wat voor respect wil ik toon, jullie hebben precies 0 bereikt deze wereld? Meedoen is belangrijker dan winnen I guess? Je bent gewoon een kneus die gaat ragen en debielen dingen roepen wanneer het niet mee zit. Fijne dag nog.

Ik wil me niet mengen in de discussie, want ik speel geen w59 maar je bent zelf ook aardig aan het ragen lol.
Als je anderen ergens op terecht stelt is het wel zo handig zelf het goede voorbeeld te laten zien in plaats van je zelf net zo "debiel" te gaan gedragen.

Ja, heb geen zin om onze discussies te gaan herhalen. Die stammen die jij noemt zijn nooit onze BG's geweest dat is allemaal onzin. Daarnaast mis je het hele punt van Robin over de mentaliteit van de community. Zijn punt is dat mensen enkel spelen voor de wereldwinst, en niet voor de fun. Zoals wij deden met 2, later 3 accounts. Een keer wat anders dan het standaard protocol.

Je speelt zelf ook voor de winst als je op delete gaat wanneer er geen uitzicht meer is op wereldwinst he ;) Logisch dat je speelt voor de winst, daar niet van.
 
Reactiescore
3.457
Ja, heb geen zin om onze discussies te gaan herhalen. Die stammen die jij noemt zijn nooit onze BG's geweest dat is allemaal onzin.

Oh sorry dat waren slavenstamnen van jullie!
Dat maakt de vergelijking helemaal hypocriet aangezien jullie werkelijk iedereen hebben aangetrokken om tegen ons te spelen.
Dus alles doen voor de wereldwinst :p

Over en out..
 
Bovenaan