''Wie hoog klimt kan laag vallen.''

DeletedUser78556

Guest
Jammer dat de MB stammen niet mee worden genomen. Ik heb wel diepe CF's weten te plaatsen bij de MB van KDK, waarna deze naast Trans óók compleet is afgeslacht door Rose ;)




Je vergeet een aantal andere speler hier te vermelden. Chill eindelijk vallende?


Vallend is een groot woord,
Iedereen gaat op delete :D
 

DeletedUser78556

Guest
dorpen leegzetten voor fluffy wsl :O

- Yvo
Klopt,
Dorpen worden leeggezet voor fluffy door Mugi,
Troepen worden gedumpt op ons ( Kalm )
Verder gaat de zogoed als de rest van chill op delete.
Dus succes met het opedelen van Bb dorpen.
En de wereldwinst zo te winnen.
Deze wereld was een Kl*te wereld :p
Mag vlug afgelopen worden,
Is en blijft maar een spel, wij gaan gewoon wat fun maken en de rest Boeiee :D

Have Fun Vinage.
 

DeletedUser78021

Guest
Jullie als chill hebben hier net zo hard aan meegeholpen :).
Denk dat de enige met schone handjes het meeste de duppe is van dit alles.

- Yvo
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.786
Er zijn inderdaad ook veel overnames vanuit Pages op Drunken org, die ik ook niet heb meegenomen. Ik probeer mij hier te beperken tot de echt deelnemende stammen! Al zijn de statistieken op dit moment gunstig, als je moraalbrekers zou meenemen. En als toevoeging zijn ook Kingdonkeykong en Kalm met die vodka uit Chill. We zien wel hoeveel weekverslagen ik moet maken. Chill zou beter naar zichzelf kijken; verslagen in een paar weken tijd. Het is geen verrassing dat topstammen op de nieuwe werelden met bosjes vallen, maar dit is wel een recordsnelheid! 12 dagen!

Wel erg zonde van al dat geld dat de Chillers hebben gespendeerd aan deze waardeloze wereld, in hun ogen. Schrijf het de volgende keer gewoon over naar mijn bankrekening, dan ga ik weer een reisje door zuid-oost azie maken :) Misschien leren jullie er wat van; pp-abuse is totaal onzinnig en niet van belang voor het winnen / verliezen van werelden. Fijne vakantie, losers.
 

DeletedUser78434

Guest
Klopt,
Dorpen worden leeggezet voor fluffy door Mugi,
Troepen worden gedumpt op ons ( Kalm )
Verder gaat de zogoed als de rest van chill op delete.
Dus succes met het opedelen van Bb dorpen.
En de wereldwinst zo te winnen.
Deze wereld was een Kl*te wereld :p
Mag vlug afgelopen worden,
Is en blijft maar een spel, wij gaan gewoon wat fun maken en de rest Boeiee :D

Have Fun Vinage.

ik geef 2 cf'jes terug. Daar is niet zoveel mis mee.

Dat ik m'n troepen op je dump, is je eigen schuld. Je hebt verkeerde dingen gezegd, waardoor mijn leave is gekomen. Je mag het van mij een stab noemen. Maar als Goez of een andere huidig chill lid de screentjes post waarin in staat wat er met jou mankeert ten opzichte van mij, zou iedereen het eerder andersom vinden.

Heeft geen zin om te bakkeleien hier. Miguel gun ik het beste (van team Kalm) de rest kan echt de tering krijgen:)

Overigens, ik sta ook op delete. Ik ben troepen aan het dumpen, dus al je 48 uur wacht zal het meeste leeg staan.

Alvast gefeliciteerd over 190 dagen ofso
 

DeletedUser79044

Guest
Er zijn inderdaad ook veel overnames vanuit Pages op Drunken org, die ik ook niet heb meegenomen. Ik probeer mij hier te beperken tot de echt deelnemende stammen! Al zijn de statistieken op dit moment gunstig, als je moraalbrekers zou meenemen. En als toevoeging zijn ook Kingdonkeykong en Kalm met die vodka uit Chill. We zien wel hoeveel weekverslagen ik moet maken. Chill zou beter naar zichzelf kijken; verslagen in een paar weken tijd. Het is geen verrassing dat topstammen op de nieuwe werelden met bosjes vallen, maar dit is wel een recordsnelheid! 12 dagen!

Wel erg zonde van al dat geld dat de Chillers hebben gespendeerd aan deze waardeloze wereld, in hun ogen. Schrijf het de volgende keer gewoon over naar mijn bankrekening, dan ga ik weer een reisje door zuid-oost azie maken :) Misschien leren jullie er wat van; pp-abuse is totaal onzinnig en niet van belang voor het winnen / verliezen van werelden. Fijne vakantie, losers.

Grote mond voor een mannetje in de rim :p
Die heel zijn zomervakantie wou opofferen om P&P + kata's.
Wij hebben nu wel vakantie inpv BB edelen.

Maarja ik ga me niet mengen in de situatie waarom chill valt heb er niet veel van meegekregen dusja.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.786
Hahahaha eerste zin ontneemt mij al het plezier om je nog enigszins serieus te nemen. Ik rim ook eens voor de eerste keer in een jaar of tien. :biggrin: Heb jij überhaupt al één keer laten zien dat je ook maar iets van het spelletje snapt? Met drie maanden zomervakantie (ik stop met werken om nieuwe (vervolg)studie te starten in sept.) kan ik wel wat tijd vrij maken om wat leuks neer te zetten tegen een bende stabbers, dat is het dreigement wat ik maakte, en wat ik ook met alle liefde waar zou maken, moest het nodig zijn. Zoals het er nu uit ziet kan ik alvast een zevende wereldwinst opnemen in het tw-cv?
 

DeletedUser79044

Guest
Hahahaha eerste zin ontneemt mij al het plezier om je nog enigszins serieus te nemen. Ik rim ook eens voor de eerste keer in een jaar of tien. :biggrin: Heb jij überhaupt al één keer laten zien dat je ook maar iets van het spelletje snapt?

Nah denk het niet toch?
Daarom heb ik zoon goude co spelers die het voor me doen dat ik zelf lekker vakantie kan vieren.
Is beter als heel de tijd achter je PC zitten net als jou toch?
Voel ik hier nu jaloezie van je?

Onee ik snap niks van het spelletje want ik doe geen P&P ik zet geen handtekening op het AF ik ga niet groot lopen doen.
Dan snappen we er inderdaad niks van als dat volgens jou het spelletje is.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.786
Vraag referenties knul, ik heb wat dat betreft weinig meer te bewijzen op de .nl server. Verder heb ik de afgelopen week, behalve vandaag, nog geen 60 minuten besteed aan heel tribal wars. Goed verhaal wel :smile:
 

DeletedUser79044

Guest
Vraag referenties knul, ik heb wat dat betreft weinig meer te bewijzen op de .nl server. Verder heb ik de afgelopen week, behalve vandaag, nog geen 60 minuten besteed aan heel tribal wars. Goed verhaal wel :smile:

Ik heb geen referenties nodig waarvoor?
Om te weten dat als je denkt dat je het niet meer kunt winnen op Grijs gaat om de eer aan jezelf hoog te houden?

Zoals ik zeg als je volgens jou het spelletje kent moet je dit doen.
P&P.
Groot Spraak.
Handtekeningen.
Geen respect voor anderen.
Als je die dingen niet hebt ken je het spelletje niet.

Welkom to @Roald97 his game.
 
Bovenaan