''Wie hoog klimt kan laag vallen.''

Reactiescore
3.537
Sorry Martijn maar de wereld boeit me te weinig 30 minuten te gaan spenderen aan u post's hier. Mijn kijk/standpunt heb ik verteld en daar blijf ik achter staan.

Voor derest zoeken jullie het maar uit.
 
Reactiescore
1.476
Sorry Martijn maar de wereld boeit me te weinig 30 minuten te gaan spenderen aan u post's hier. Mijn kijk/standpunt heb ik verteld en daar blijf ik achter staan.

Voor derest zoeken jullie het maar uit.
Dat vind ik een mooi excuus, die ga ik later ook gebruiken.
 

DeletedUser78021

Guest
Maar yvo je moet martijn ook niet overtuigen, die zal toch nooit toegeven. Overtuig de rest van het AF eens en licht die smerigheden eens toe ipv enkel te roepen dat ze er waren.

Die zijn al meerdere keren voorbij gekomen op het forum. Om nu nog een alles op te gaan sommen voor een wereld die gespeelt is, is dan gewoon het verdien van je tijd. Daarnaast heeft niet alleen Martijn oogkleppen op maar zijn er meer die in vinage spelen en op het af reageren die of zich continu vd domme houden of gewoon steengoed liegen.

- Yvo
 

DeletedUser69389

Guest
Je beantwoord min of meer je eigen vraag.


Ik ben het met je eens dat de communicatie enorm top was (van wat ik gezien heb tenminste), en stabben heb ik ook niet voorbij horen komen. Maar geen afspraken geschonden? CF-reminder.
"Het smerig spelen mag je wel onderbouwen". Kan in sommige gevallen lastig zijn, hangt er enorm van af wat iedereen persoonlijk er van vind. Maar dan wil ik je wel graag vragen om de recruits uit vijandige stammen te onderbouwen. (iets wat wij blijkbaar hebben gedaan).


Dit vind ik een hele mooie vraag, en dat ben ik dan ook met je eens. Ikzelf vind het dan ook enorm jammer dat we niks hebben kunnen ondernemen, maar helaas is dat niet anders.


Ik probeer tenminste nog een beetje normaal antwoord te geven, hoef je niet gelijk dit kinderachtige gedrag te vertonen.
Mijn excuses als mijn toon je niet aanstaat.

Zoals @potje al benoemde beschouw/beschouwde ik Savethewhalemarryanobese en Jason Statham als zulke vijandelijke recruits.

voor de duidelijkheid, maar je wilt het nog niet begrijpen ik speel er al een lange tijd niet meer...
Vinage onterecht zwart maken is onzin, je hebt genoeg smerigheden aan je vingers kleven maar tegen jou moet je alles 500x blijven herhalen maar dan blijft het nog niet hangen. Last van geheugenverlies? of heb je geen geheugen? Leef lekker in een bubbel waar je denkt dat alles wat jij doet goed is en alles wat een ander doet fout is of kut is. Een gigantisch gebrek aan zelfreflectie, daar heb je last van. En uitgebreid reageren op deze achterlijk grote post van je heeft toch geen zin, want je wil het niet inzien.

- Yvo
Je komt met beschuldigingen en beweringen die je dient te onderbouwen. Je kunt als openbaar aanklager ook niet iemand beschuldigen van fraude, mishandeling, moord et cetera et cetera zonder sterke vermoedens die worden aangevuld met bewijs. Jij doet aan onterecht zwart maken, want je komt niet met onderbouwingen. Je komt met ongegronde beschuldigingen dat wij smerigheden aan onze vingers hebben kleven. Wanneer je het weet te onderbouwen en het terecht is dan zal ik als eerste mijn excuses gaan aanbieden. Maar dat heoft niet, want daar is geen sprake van.

Dat heeft niets te maken met dat ik een bubbel denk te leven waar alles wat ik doe goed is. Maar dat heeft te maken met realiteitszin. Iets wat ogenschijnlijk bij jou aan ontbeert.


Die zijn al meerdere keren voorbij gekomen op het forum. Om nu nog een alles op te gaan sommen voor een wereld die gespeelt is, is dan gewoon het verdien van je tijd. Daarnaast heeft niet alleen Martijn oogkleppen op maar zijn er meer die in vinage spelen en op het af reageren die of zich continu vd domme houden of gewoon steengoed liegen.

- Yvo
Verwijs daar dan naar i.p.v. te beweren dat dat meermaals voorbij gekomen is. Want dat is niet zo en anders kun je ook wel links ernaartoe posten. Vooralsnog verkoop je zoals altijd gebakken lucht.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Martijn je kunt hier blijven reageren maar niemand interesseert zich nog in deze kutwereld die je eigenhandig volledig om zeep hebt geholpen. Jammer voor de mensen die er vanaf het begin wat leuks van hebben willen maken. Helaas stak jij met je zielige hoofd hier eigenhandig een stokje voor. Verder peer je hem op iedere wereld als het te heet onder je voeten wordt met een RL kutsmoes of heeft iemand anders het verneukt. alleen W59 was door effe een paar keer smerig te spelen de wereldwinst binnen handbereik.

Well played man, Je hebt voor iedereen, zowel een deel van je stamleden de wereld verziekt. Gefeliciteerd met deze laffe nietsvoorstellende overwinning, ouwe OLDGEN! Nerds zoals jij verpesten het voor een nieuw generatie, Chapeau :).

- Yvo

Yvo ga nou niet lukraak op Martijn haten, zeker gezien deze wereld jou geen reet kan schelen. Wellicht waren de statistieken niet echt zinnig meer. Maar je kunt ten eerste niet suggereren dat Martijn de wereld om zeep heeft geholpen, de leiding van Vinage is altijd een teamverband geweest. Voor zover er überhaupt sprake is van verneuken - dat valt in mijn opinie hartstikke mee. Chill speelde een laagwaardiger spel, de reden waarom rose überhaupt afstand van ze deed. Ook de flame van het leaven is wat flauw, erg origineel.

Optie 1: Een wereld winnen waarin je 0,0 aandeel had door met Vinage samen te gaan.
Optie 2: Er nog een strijd van proberen te maken waarvan iedereen wist de kansen op succes enorm klein waren.

Ongeacht hoe optie 2 zou gelopen zijn had je daar de enige kans nog wat nuttigs te kunnen beleven. Daarom is optie 2 ongeacht hoe die afloopt de 100% juiste optie geweest.

Dat het beter kan her en der lijkt iedereen wel logisch. Maar is altijd makkelijk gezegd als je in het winnende kamp zit met een enorme overmacht aan kwantiteit en kwaliteit.

Ik zag Roald nog ergens posten 'dan hadden ze overige Chill maar moeten recruiten'. Uuhm ja tuurlijk, iedereen wil labiele zwakke of onbemande accounts :)

Allemaal makkelijke praat vind ik dat. Enige wat je kan zeggen is bewonderen dat Rose voor optie 2 koos, hun hebben helemaal niets te verliezen en hebben in mijn ogen enkel gewonnen. Vinage zou hun op de knieën moeten bedanken niemand nu kan roepen het de makkelijkste wereldwinst allertijden is geworden.

Deze ga ik inlijsten; ik hoop dat je dit slechts zegt omdat je weinig van deze wereld weet, anders toondje je zojuist aan waarom jij doorgaans 'weinig' successen boekt, zowel individueel als op stam-niveau. Het valt zeker te prijzen hoor, om te gaan voor optie twee. Het idee is heel leuk en nobel. Alleen moet je dan wel echt een beter plan hebben. Ik weet dat je geen insider bent op deze wereld, daarom wil ik wel toelichten wat er zoal gedaan had kunnen worden om ieder geval kans te maken.

Even afgezien van de clusterfucks (die steeds werden teruggegeven..):
- Je weet dat je een bg gaat opzeggen, zorg dan voor voldoende activiteit, ga niet pas zoeken als het al zover is.
- Schrijf alvast een aanvalsplan, plan een datum. Dit motiveert je spelers. Vinage had echt wel weakspots aan het front, nog altijd. Er liggen gewoon voldoende accounts die rete inactief zijn of gewoon onder vv staan. Die had je easy kunnen breken. Daarnaast had Vinage wel dikke stacks staan op specifieke plaatsen, maar lang niet overal. Echter kwam Rose daar helemaal nooit achter, er hebben zelfs bijna geen fake-acties of scout-acties plaatsen gevonden. Rose wist niets op aanvallend gebied, Rose deed niets op aanvallend gebied. Een stam die per definitie niet in de aanval gaat, maakt per definitie zéér weinig kans om überhaupt succes te boeken.
- Inactieven rekruteren, daar was geen sprake van. Kurt heeft altijd wel actief gedeffed (wellicht onder vv?). Ook Last Whisper had Rose gewoon een dik safe buffer gegeven, een account dat zelf al 4x de grootte had van welk Rose account dan ook. Ja het is een ongelofelijke loser die alleen op eigen succes uit zit - denk je dat Vinage alleen maar team players heeft? Nee wij hebben ook last whisper(s), maar op het moment dat je ze kunt matigen en ze juist kunt inzetten heb je er profijt van.
- Maak gebruik van Glo, kijk verdorie eens in de spelerstabel van Vinage, kijk eens welke spelers er aan het verhuizen zijn. Een kind kan bedenken dat er verplaatsingen plaats vonden omdat het ganze front daar ongelofelijk inactief was.
 

DeletedUser69389

Guest
dd90b5c526_1526463926_Bassie-stopt-er-definitief-mee_-Hier-een-ode-aan-de-beste-clown-van-Nederland__shre.jpg



Deze post is mede mogelijk gemaakt door Mr. Victorious.
url
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Zoals ik al ergens eerder zei, definitief gestopt tot volgende vakantie, maar was uiteindelijk de dinsdag erna al
 

DeletedUser69389

Guest
Past ook nog wel mooi in het rijtje voor (ex) ''Vinage'' botten. Of niet Thibault? Met je edels binnen 15ms timen en zelfs in dezelfde ms.....
 
Bovenaan