''Wie hoog klimt kan laag vallen.''

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Ik wil niet stoken hoor, maar je slavernij uitspraken jegens bepaalde negroïde personen spreken enigszins hypocrisie uit :oops:

Aan geheel Rose:

4uEjnHo.gif

maar dat is iets van onze geschiedenis waar we aan hebben meegeholpen, niet waarvan we slachtoffer waren :O.

(neemt niet weg dat racistische uitingen van dien aard niet kunnen)
 

DeletedUser78972

Guest
Jij heb echt een bord voor je kop als je denkt dat alles zo in elkaar steekt.
Manmanman wat een zielig denkniveau...
Vinage was kwalitatief (zeggen ze zelf) en kwantitatief zo ziekelijk in het voordeel
dan het uberhaupt proberen van Rose respect verdient. Helaas zitten er gewoon teveel gasten in Vinage die regels aan hun laars lappen en onredelijkheid hoog in het vaandel hebben staan. Met de gedachtegang om alleen die clusterfucks (die veel te vaak gemaakt zijn) terug te geven en daarmee klaar, kun je jezelf ook al flink voor je kop slaan als je denkt dat de tegenpartij daarmee akkoord gaat.. Maar blijkbaar zou dat voor Vinage maar normaal moeten zijn. Typisch weer moord en brand schreeuwen als er bij jullie wat gebeurd, als je iets bij een anders doet moet diegene zich niet zo aanstellen.

- Yvo

Haha ik zie hier een gebeten hond,
Nergens zeg ik dat Rose geen respect verdient om er wat van de maken.
Ze hebben het alleen amper geprobeerd.
Jullie konden ook meer gaan eisen bij CFs maar nee opgeven lag makkelijker voor de hand en wouden jullie stiekem toch al.
 

DeletedUser78972

Guest
(Dit is het verhaal zoals ik het gehoord heb). Toen DRR gereport werd, kreeg hij eerst een waarschuwing. Daar was martijn het niet mee eens, en door een tweede report van martijn (voor hetzelfde vergrijp), en flink aandringen bij zijn vriendjes, kreeg DRR uiteindelijk een ban van 1 dag. Dat is pas dieptriest.

Ik zou het ook niet doen maar Martijn blijkbaar wel, en als je weet waarom is dat geen eens zo gek.

Dit is wel wat meer gebeurd dan 4 keer. In het geval je dat niet wilt geloven, de MB's van Son of azuma hebben 2 keer een CF geplaatst, Lord Of Tunawerd heeft ook 2 keer een CF geplaatst. Dan zitten we al op 4, zonder de andere CFs meegerekend. Erg lastig om simpele afspraken na te komen.

Idd klote maar in bijna alle gevallen onbewust lijkt me, maar dan kan je toch na de 2e cf betere afspraken gaan maken of eisen.

Dus? Martijn doet vervelende en nare dingen op deze wereld, maar we mogen hem niks/weinig verwijten omdat hij binnen Vinage dingen repareert? Lachwekkend.

Valt mee.

Wil je echt gaan suggereren dat wij (deels) een R2W strategie hebben gehanteerd? Dat je noob bent betekend niet dat dat een vrijbrief is om enorm domme dingen te gaan zeggen. Misschien moet je nog maar eens even op de ranglijst kijken naar je MB stammen.

Ik zei ook vooral chill en destijds een BG aangaan met de grootse stam die daar aan doet dan doe je toch een beetje er aan mee.

Wel wil ik deze post nog een positieve toon eindigen: Ik heb van veel mensen genoten binnen Vinage, en gun jullie zeker de winst op deze wereld. Alvast gefeliciteerd.
 
Reactiescore
145
Veel loze beschuldigingen zoals altijd. Weinig gevuld met inhoud. Ja ik heb DRR ook aangegeven, maar niet 1 persoon van tw team aangesproken. Ik zou het zo weer doen. Simpelweg omdat ik het promoten van Holocaust zaken afkeur.

"zoals altijd". Oef dan ben ik erg benieuwd welke beschuldigingen ik allemaal gedaan heb voorheen. Ow wacht........ loze beschuldiging martijn.
Je ontkent dat je iemand van het TW team hebt aangesproken, maar je ontkent niet dat je een 2de report gestuurd hebt. Zegt voor mij eigenlijk al meer dan genoeg.

Jullie konden ook meer gaan eisen bij CFs maar nee opgeven lag makkelijker voor de hand en wouden jullie stiekem toch al.

Jullie hebben zoveel CFs geplaatst dat we er klaar mee waren. Kan je wel gaan zeggen dat we meer kunnen eisen, maar als er keer op keer afspraken geschonden worden zijn wij er klaar mee. Wij kwamen voor een leuke oorlog, niet een oorlog met gezeur en afspraken die keer op keer geschonden worden.
 
Reactiescore
1.478
Jullie hebben zoveel CFs geplaatst dat we er klaar mee waren. Kan je wel gaan zeggen dat we meer kunnen eisen, maar als er keer op keer afspraken geschonden worden zijn wij er klaar mee. Wij kwamen voor een leuke oorlog, niet een oorlog met gezeur en afspraken die keer op keer geschonden worden.
De clusterfucks die de mb's van soa gemaakt hadden zijn gemaakt toen er nog een verbond was tussen ons. (dit weet ik niet 100% zeker, maar ik weet wel dat de spelers van mbaccs dachten dat we nog een verbond hadden, en hij edelde daar om Rose. te helpen. Bij SoA's cluster was namelijk niet veel te doen.)

Is het zo lastig om iedereen op de hoogte te houden van clusterfuckafspraken? Ja, in zekere zin wel. Bijna elke account in vinage heeft een waslijst aan spelers gehad, sommige gingen nog sneller weg dan anderen. Om maar niet te praten van de activiteit van sommige vinage/mb spelers... Het is dus niet zo dat van 15 spelers 4 man willens en wetens een clusterfuck heeft geplaatst. Elke keer dat iemand een clusterfuck zette, kwam er direct reactie uit vinage kamp, en naar mijn weten zijn alle clusterfucks opgegeven, vandaar de 30 veroveringen aan Rose-zijde in de stats van Martijn. (Waarom post je die uberhaupt?)

Voor zover ik weet was het ook een vinage speler die het iniatief nam om clusterfuck afspraken te maken. Tuurlijk heeft vinage zijn fouten, maar ik heb erg genoten van mijn tijd hier.

Nu hopen dat GI (en misschien purge of astra) nog een beetje spanning in de wereld brengt.
 

DeletedUser69389

Guest
"zoals altijd". Oef dan ben ik erg benieuwd welke beschuldigingen ik allemaal gedaan heb voorheen. Ow wacht........ loze beschuldiging martijn.
Je ontkent dat je iemand van het TW team hebt aangesproken, maar je ontkent niet dat je een 2de report gestuurd hebt. Zegt voor mij eigenlijk al meer dan genoeg.



Jullie hebben zoveel CFs geplaatst dat we er klaar mee waren. Kan je wel gaan zeggen dat we meer kunnen eisen, maar als er keer op keer afspraken geschonden worden zijn wij er klaar mee. Wij kwamen voor een leuke oorlog, niet een oorlog met gezeur en afspraken die keer op keer geschonden worden.
Waarom zou ik geen support indienen tegen Neo Nazi uitlatingen? Vertel mij dat eens?
 
Reactiescore
145
Waarom zou ik geen support indienen tegen Neo Nazi uitlatingen? Vertel mij dat eens?

martijn toch, stop eens even met elke keer andere dingen aankaarten en blijf eens bij het onderwerp waar we het over hebben. Ik heb nooit geklaagd over je eerste report, die vind ik meer dan 100% terecht.

De clusterfucks die de mb's van soa gemaakt hadden zijn gemaakt toen er nog een verbond was tussen ons. (dit weet ik niet 100% zeker, maar ik weet wel dat de spelers van mbaccs dachten dat we nog een verbond hadden, en hij edelde daar om Rose. te helpen. Bij SoA's cluster was namelijk niet veel te doen.)

Is het zo lastig om iedereen op de hoogte te houden van clusterfuckafspraken? Ja, in zekere zin wel. Bijna elke account in vinage heeft een waslijst aan spelers gehad, sommige gingen nog sneller weg dan anderen. Om maar niet te praten van de activiteit van sommige vinage/mb spelers... Het is dus niet zo dat van 15 spelers 4 man willens en wetens een clusterfuck heeft geplaatst. Elke keer dat iemand een clusterfuck zette, kwam er direct reactie uit vinage kamp, en naar mijn weten zijn alle clusterfucks opgegeven, vandaar de 30 veroveringen aan Rose-zijde in de stats van Martijn. (Waarom post je die uberhaupt?)

Voor zover ik weet was het ook een vinage speler die het iniatief nam om clusterfuck afspraken te maken. Tuurlijk heeft vinage zijn fouten, maar ik heb erg genoten van mijn tijd hier.

Nu hopen dat GI (en misschien purge of astra) nog een beetje spanning in de wereld brengt.

De CFs van de MBs van SOA waren inderdaad gemaakt toen er een BG was. Maar dat maakte voor velen niet uit. Een CF is een CF. De afspraken stonden al (als ik mij niet vergis). Wel erg aardig dat ze edelde om ons te "helpen", maar als zowel SOA als Rose er niet van op de hoogte is, dan gaat er toch iets mis. Daarnaast zijn die dorpen nooit afgestaan, die hebben we zelf terug moeten pakken.

Ik ben helemaal met je eens dat niet iedereen in te lichten is over de huidige afspraken die staan. We hebben immers al vaker gezien dat het moeilijk is. Daarnaast vind ik het inderdaad erg goed hoe jullie met eventuele CFs omgingen. Dat moet ik zeker toegeven. Er werd immers altijd moeite genomen om het op te lossen.

Maar dat oplossen is na een tijdje ook niet meer echt "oplossen". Elke keer weer nieuwe dorpen die gestacked moeten worden. Laat mij dit doen aan de hand van een kort voorbeeld:
Je koopt een wasmachine. Deze wasmachine breekt na een tijdje. De reparatieman staat er de volgende dag, en repareert deze. Een week later breekt de machine weer. En opnieuw staat de reparatieman er de volgende dag. Dit gebeurt dan ongeveer 6-7 keer. Leuk dat de reparatieman er elke keer staat, maar die wasmachine wil je eigenlijk niet meer, die breekt immers om de haverklap

Ik heb er erg van genoten om met en tegen jullie te spelen. Ik gun jullie nog het beste (maar dat wordt natuurlijk easy met een goede speler als randy). BB's edelen is immers enorm saai, maar hopelijk gaan jullie nog wat beleven aan GI.
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
gelukkig speelt mijn front nog, eens zien of ik er een 1v1 voor de lulz van kan maken
 
Reactiescore
1.478
De CFs van de MBs van SOA waren inderdaad gemaakt toen er een BG was. Maar dat maakte voor velen niet uit. Een CF is een CF. De afspraken stonden al (als ik mij niet vergis). Wel erg aardig dat ze edelde om ons te "helpen", maar als zowel SOA als Rose er niet van op de hoogte is, dan gaat er toch iets mis. Daarnaast zijn die dorpen nooit afgestaan, die hebben we zelf terug moeten pakken.

Ik ben helemaal met je eens dat niet iedereen in te lichten is over de huidige afspraken die staan. We hebben immers al vaker gezien dat het moeilijk is. Daarnaast vind ik het inderdaad erg goed hoe jullie met eventuele CFs omgingen. Dat moet ik zeker toegeven. Er werd immers altijd moeite genomen om het op te lossen.

Maar dat oplossen is na een tijdje ook niet meer echt "oplossen". Elke keer weer nieuwe dorpen die gestacked moeten worden. Laat mij dit doen aan de hand van een kort voorbeeld:
Je koopt een wasmachine. Deze wasmachine breekt na een tijdje. De reparatieman staat er de volgende dag, en repareert deze. Een week later breekt de machine weer. En opnieuw staat de reparatieman er de volgende dag. Dit gebeurt dan ongeveer 6-7 keer. Leuk dat de reparatieman er elke keer staat, maar die wasmachine wil je eigenlijk niet meer, die breekt immers om de haverklap

Maar die mb's moeten ook wat te doen hebben. Daarbij was soa rond die tijd een poosje onbemand. Ik heb het destijds met die mb's over de clusterfucks gehad, en ze zeiden dat ze die zouden afgeven. Wat bedoel je met 'vechten' precies, want die 2 mb's zijn ook ergens rond die tijd gestopt. Alle dorpen in vinage cluster stonden ook troepen in.

Ik snap wel dat herhaaldelijke CF vervelend zijn, maar als ze ze direct afgegeven vind ik niet dat er sprake is van vies spel, iets wat je wel zou kunnen zeggen van het dorpen afbreken...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
145
Wat bedoel je met 'vechten' precies, want die 2 mb's zijn ook ergens rond die tijd gestopt.

Ik vermoed dat je verwijst naar het deel dat we ze zelf terug hebben gepakt? Toen we met de speler die SOA managede spraken (Jobo?), kregen we een enorm vaag nietszeggend antwoord waar hij zelf weinig aan kon doen door tentamens. Er was dus maar besloten om de dorpen zelf direct terug te pakken.

Ik snap wel dat herhaaldelijke CF vervelend zijn, maar als ze direct afgegeven vind ik niet dat er sprake is van vies spel, iets wat je wel zou kunnen zeggen van het dorpen afbreken...

Ikzelf had prima door gewild, maar sommigen hadden er geen vertrouwen meer in dat de afspraken niet meer geschonden werden. Daarnaast ben ik zelf tegen dorpen afbreken, maar dat is een keuze die iedereen zelf maakt.
 
Reactiescore
1.478
Ik vermoed dat je verwijst naar het deel dat we ze zelf terug hebben gepakt? Toen we met de speler die SOA managede spraken (Jobo?), kregen we een enorm vaag nietszeggend antwoord waar hij zelf weinig aan kon doen door tentamens. Er was dus maar besloten om de dorpen zelf direct terug te pakken.
Ik verwees inderdaad naar het zelf terugpakken.
Haha, ik ben diezelfde jobo. Net overgestapt van account omdat ik inderdaad midden in mijn eindexamen zat en nergens geen tijd meer voor had. Ik zal thuis even de berichten nalezen, maar volgens mij heb ik mijn best gedaan. Zoals ik al zei heb ik een contact met said mb's gehad, en ze zouden ze afgeven, maar ze waren ergens rond die tijd gestopt, en het zou kunnen dat ze de troepen hebben laten staan. Ik had de rose spelers wiens cluster het was bericht dat hij die dorpen kon pakken. Zoals je al zei, ik had weinig tijd voor tw, sorry als het allemaal wat rommelig is gelopen. Toen ik eindelijk het account een beetje op orde had, waren de mb's gestopt en Rose had de dorpen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
145
Haha, ik ben diezelfde jobo. Net overgestapt van account omdat ik inderdaad midden in mijn eindexamen zat en nergens geen tijd meer voor had. Ik zal thuis even de berichten nalezen, maar volgens mij heb ik mijn best gedaan. Zoals ik al zei heb ik een contact met said mb's gehad, en ze zouden ze afgeven, maar ze waren ergens rond die tijd gestopt, en het zou kunnen dat ze de troepen hebben laten staan. Ik had de rose spelers wiens cluster het was bericht dat hij die dorpen kon pakken. Zoals je al zei, ik had weinig tijd voor tw, sorry als het allemaal wat rommelig is gelopen. Toen ik eindelijk het account een beetje op orde had, waren de mb's gestopt en Rose had de dorpen.

Haha toeval treft. Je had toen contact met ons (Shia), kan me inderdaad herinneren dat je enorm druk was met tentamens, dus vandaar dat we het toen maar zelf opgelost hadden. No problemo als het wat rommelig was, kan gebeuren met tentamens (had het zelf ook druk zat).
 

DeletedUser78021

Guest
Haha ik zie hier een gebeten hond,
Nergens zeg ik dat Rose geen respect verdient om er wat van de maken.
Ze hebben het alleen amper geprobeerd.
Jullie konden ook meer gaan eisen bij CFs maar nee opgeven lag makkelijker voor de hand en wouden jullie stiekem toch al.

Geen gebeten hond hoor. Ben er al 2-3 maanden gestopt omdat je zag welke kant de endgame op zou gaan. Dat met het feit dat Vinage nogal eens een smerig truckje om voordeel je behalen overweegt was voor mij icm een studie een makkelijke keuze om te stoppen.Hoezo zou je meer eisen bij cf's bij een tegenstander die het toch niet inwilligt, dat is simpelweg je tijd verdoen. Door simpelweg alle dodgemogelijkheden weg te edelen bij je tegenstander tegen de regels maakt het spel al onaangenamer.
Als je daarnaast al in kwantitatief opzicht al zover achterloopt en de grootmacht maakt zich ook nog vuil aan van die smerige actief snap ik dat bij vele de motivatie knakt.

Bewijst maarweer dat je dom bent, een bord voor je kop hebt en volledig geïndoctrineerd bent xD.
Daarnaast is het wel een 'mooie tribute' naar de vroegere stam Divined Ghosts. Jullie hebben veel waarde gehecht aan hun naam xD, hele wereld lang laag spel vertoont. Lekker als je als stam zo geëerd wordt.

- Yvo
 
Reactiescore
3.582
Ik vind het nog altijd hartstikke mooi van Rose ze hiervoor gekozen hebben. Ook al was de kans op slagen nihil.

Klasse!
 

DeletedUser69389

Guest
Ik vind het nog altijd hartstikke mooi van Rose ze hiervoor gekozen hebben. Ook al was de kans op slagen nihil.

Klasse!
Het idee is tof ja. Maar de uitvoering is uiterst belabberd. Van alle mooie praat is niets waar gebleken. Ze wilden nog plezier beleven aan de wereld en het niet direct laten eindigen. Maar bij het eerste, echte wapengekletter en het neergaan van Abbruzino gooien ze de handdoek al in de ring. Terwijl met slim herverdelen van Abbruzino er zoveel mogelijk was.
 
Reactiescore
3.582
Het idee is tof ja. Maar de uitvoering is uiterst belabberd. Van alle mooie praat is niets waar gebleken. Ze wilden nog plezier beleven aan de wereld en het niet direct laten eindigen. Maar bij het eerste, echte wapengekletter en het neergaan van Abbruzino gooien ze de handdoek al in de ring. Terwijl met slim herverdelen van Abbruzino er zoveel mogelijk was.

Totaal irrelevant wat je zegt. Er waren 2 opties:

Optie 1: Een wereld winnen waarin je 0,0 aandeel had door met Vinage samen te gaan.

Optie 2: Er nog een strijd van proberen te maken waarvan iedereen wist de kansen op succes enorm klein waren.

Ongeacht hoe optie 2 zou gelopen zijn had je daar de enige kans nog wat nuttigs te kunnen beleven. Daarom is optie 2 ongeacht hoe die afloopt de 100% juiste optie geweest.

Dat het beter kan her en der lijkt iedereen wel logisch. Maar is altijd makkelijk gezegd als je in het winnende kamp zit met een enorme overmacht aan kwantiteit en kwaliteit.

Ik zag Roald nog ergens posten 'dan hadden ze overige Chill maar moeten recruiten'. Uuhm ja tuurlijk, iedereen wil labiele zwakke of onbemande accounts :)

Allemaal makkelijke praat vind ik dat. Enige wat je kan zeggen is bewonderen dat Rose voor optie 2 koos, hun hebben helemaal niets te verliezen en hebben in mijn ogen enkel gewonnen. Vinage zou hun op de knieën moeten bedanken niemand nu kan roepen het de makkelijkste wereldwinst allertijden is geworden.
 

DeletedUser78021

Guest
Het idee is tof ja. Maar de uitvoering is uiterst belabberd. Van alle mooie praat is niets waar gebleken. Ze wilden nog plezier beleven aan de wereld en het niet direct laten eindigen. Maar bij het eerste, echte wapengekletter en het neergaan van Abbruzino gooien ze de handdoek al in de ring. Terwijl met slim herverdelen van Abbruzino er zoveel mogelijk was.

Als je denk dat er zoveel mogelijk was dan heb je echt het tactisch inzicht van een aardappel. 2x zoveel dorpen 2x zoveel troepen + een stam die al grotendeels vanaf het begin bij elkaar is met spelers die zich op meerdere werelden al hebben bewezen.

Precies wat Jannes zegt, je zou bewondering moeten hebben dat zij telkens de stoute schoenen hebben aangetrokken op de wereld spannend te maken en strijd te creëeren. Iets wat eigenlijk Vinage of Chill zou moeten doen. Nu wordt Rose te makken gezet, dat is iets wat ze zeker niet verdiend hebben. Je zou eerder je stamgenoten te makken moeten zetten die de wereld verziekt hebben.

- Yvo
 
Reactiescore
1.478
Vinage zou hun op de knieën moeten bedanken niemand nu kan roepen het de makkelijkste wereldwinst allertijden is geworden.

Op welke manier is de wereldwinst er lastiger op geworden? Daarnaast zijn we er nog niet. De wereld is nog lang niet afgelopen, misschien valt vinage nog uit elkaar? Als rose en GI samenwerken heeft vinage nog steeds meer kwantiteit, maar niet eens de helft van de wereld en weinig rim in handen.
 
Bovenaan