Wie heeft het meest bereikt

DeletedUser58575

Guest
Kerel, je hebt me jarenlang niet gezien of gesproken, ziet me hier nu posten, en voelt meteen de noodzaak om me te flamen, ondanks dat je geen idee hebt wat er in de afgelopen jaren is gebeurd met me, of hoe ik ben geweest. Kortom, je wil snel een discussie starten op basis van fouten die ik jaren geleden heb gemaakt, waar ik allang honderdmaal mijn excuses voor heb gemaakt, zonder ook maar een flauw idee te hebben van of die zaken nog maar in enkele wijze relevant zijn.

Als jij werkelijk zo nodig in dit topic waar het overigens flink off-topic is een lijstje wil geven van mijn wangedragingen van jaren geleden, be my guest. Als je je daar nu beter bij voelt doe je dat toch gewoon? Het zegt denk ik meer over jou dan over mij lijkt me, gezien het off-topic en compleet irrelevant aan deze wereld is... Besides, de mensen die ik vrienden noem kennen mijn geschiedenis, en hebben me desondanks vergeven en kunnen nu normaal met me omgaan. Ik vlucht niet weg van mijn fouten. Sure, het is niet fijn om eraan herinnerd te worden, maar ik weet dat ik ze verbeterd heb en ze niet opnieuw maak. Mijn vrienden weten dat ook. Jij bent blijkbaar degene die het verleden niet los kan laten.

En wat betreft Groot Khan, die kerel ging veel te ver in wat hij zei, dat weet jij ook, en ik hoop oprecht om jouw eigen bestwil dat je niet zoals hij geworden bent. Als een speler van een vijandelijke stam wordt neergestoken IRL, en je eerste impuls is om te roepen: Ik hoop dat ze de volgende keer goed doorsteken, dan is ie tenminste dood... Dan is er gewoon iets mis met je. Maar je hebt gelijk in 1 ding, ik ben idd blij dat je niet bent zoals hij...
 

DeletedUser24056

Guest
Zijn ze op de wereldfora ook al zo ontdaan door Rawr tld?
 

DeletedUser13688

Guest
Ik herinner mij dat ik op W10 #1 was en toen werd ik gebanned voor 't gebruiken van illegale farmtools, die ik niet eens gebruikte, en toen was mijn account ook zonder pardon en per direct verwijderd. De dag later hoorde ik dat 't toch niet bewezen was en excuses etc. en kreeg ik weer een 26p dorpje. Jeej.

Ook een keertje op .net dat ik mot had met een admin daar, omdat ik hem uit m'n stam gesodemieterd had nadat hij constant iedereen aan 't afzeiken was. Toen ik een nieuwe wereld begon en lekker comfortabel top 3 stond werd ik gebanned (door die exacte admin ook..) omdat ik blijkbaar 53 accounts bespeelde op die wereld. Mijn eigen die #3 was op dat moment, en dan 52 accounts van 26-60 punten. Wist helemaal niet dat ik slaap-tw'de en steeds nieuwe accounts aanmaakte joh :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik herinner mij dat ik op W10 #1 was en toen werd ik gebanned voor 't gebruiken van illegale farmtools, die ik niet eens gebruikte, en toen was mijn account ook zonder pardon en per direct verwijderd. De dag later hoorde ik dat 't toch niet bewezen was en excuses etc. en kreeg ik weer een 26p dorpje. Jeej.

Ook een keertje op .net dat ik mot had met een admin daar, omdat ik hem uit m'n stam gesodemieterd had nadat hij constant iedereen aan 't afzeiken was. Toen ik een nieuwe wereld begon en lekker comfortabel top 3 stond werd ik gebanned (door die exacte admin ook..) omdat ik blijkbaar 53 accounts bespeelde op die wereld. Mijn eigen die #3 was op dat moment, en dan 52 accounts van 26-60 punten. Wist helemaal niet dat ik slaap-tw'de en steeds nieuwe accounts aanmaakte joh :eek:

Hahahahaha goeden :D
 

DeletedUser

Guest
Ik herinner me een Sophie waar ik circa een jaar mee help gespeeld toen het bleek dat desbetreffende geen Sophie was maar catfishende Thomas. Die had ons goed tuk, heb verdomme zelfs een kaartje opgestuurd toen ze "in het ziekenhuis lag na een auto ongeluk". Wacht nog steeds op het geld wat het mij aan postzegels kostte :mad:.

Damn... leer ik ook weer wat. Die speelde met Glenn toch?
 
Reactiescore
971
Ik heb ooit VV van een nummer 1 account gedaan met op de teller 10.000+ attacks, geen dorpje verloren en wel dorpjes van de tegenstander genomen. #mesogood
 

DeletedUser72576

Guest
Ik maakte eens een grap op het stammenforum en een tijdje later zag ik dat ik 5 bedankjes daarop had. Ik realiseerde me toen pas echt hoe grappig ik nou ben.
 

DeletedUser69350

Guest
Ik heb ooit VV van een nummer 1 account gedaan met op de teller 10.000+ attacks, geen dorpje verloren en wel dorpjes van de tegenstander genomen. #mesogood

trekken jouw kippen ook wel eens naar het oosten toe?
 
Reactiescore
971
ik vind dat dao mechong veel in zijn leven bereikt heeft, geef toe hij heeft het tot forummod geschopt en hij dwingt met harde hand - en mopjes - respect af
 

DeletedUser73972

Guest
Hierbij nomineer ik Little Fluffy Teddybear en Beauty Of The Nightsky als spelers die het meest bereikt hebben door hun enorm doorzettingsvermogen omdat ze hebben kunnen edelen voor hun beginnersbescherming afliep, proficiat heren! De Hamvraag blijft: Hoeveel dorpen kunnen ze edelen voor hun nog 26 uur durende beginnersbescherming afloopt?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit topic geopend zodat ik om de week eens een van mijn prestaties kan posten. slotjes zijn dus nog niet nodig voor het komende jaar.
OT: Ben ooit eens tot 4u s'nachts opgebleven om een wedstrijd 'wie post het kortst voor 4u te winnen' en heb dat dan ook gewonnen. De bewijzen zijn der naar.

Ik kan niet ontkennen dat niet gedaan te hebben;) Gewoon om het feit om te laten zien dat je snachts online bent, bij mij althans:eek:

Pfff, wat ik bereikt heb? Where to start:D

Goede gesprekken ooit;)


Wat ik zelf bereikt heb, Ik zat in de massa stam die protesteerde tegen het halveren:confused: op W30:confused:
Wie geeft me een geheugensteuntje? waarna ze een limiet qua leden ingesteld hadden meen dat het leden aantal boven de 1000 lag.

Verder niet heel veel boeiends.
 
Bovenaan