Wie heeft het meest bereikt

DeletedUser

Guest
Beginnen op 43 is wat mij betreft gewoon het beste wat ik heb bereikt op tw.
 

DeletedUser73803

Guest
Overigens lijkt het me duidelijk dat amber heard het meeste heeft bereikt.
Vraag beantwoord, slotje?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit topic geopend zodat ik om de week eens een van mijn prestaties kan posten. slotjes zijn dus nog niet nodig voor het komende jaar.
OT: Ben ooit eens tot 4u s'nachts opgebleven om een wedstrijd 'wie post het kortst voor 4u te winnen' en heb dat dan ook gewonnen. De bewijzen zijn der naar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ikke

Heb al zeker 50 PA verdiend op deze wereld!
 

DeletedUser

Guest
Ik werd ooit eens aangevallen door een speler of 3. Gelukkig had ik dit doorzien en mijn dorpen aan de goede kant gestackt.
De niet gestackte dorpen heb ik gebacktimed en treinen op af gestuurd.
Dat resulteerde in niet alleen de verdediger maar ook in de aanvaller, de grootmacht alsook in de rover van dag award.
 

DeletedUser66220

Guest
Schuilplaats naar 12 gebuckt en muur naar 21.
Was trots op mezelf :)
 
Reactiescore
2.303
Ik heb ooit eens een trein gestuurd, was wel een mooi moment!
 

DeletedUser20611

Guest
Ik wil wel toegeven dat mijn Villa actie op W22 een van mijn grootste faals waren op TW :D

Jij bent de grootste faal op TW.

Ah ja, ik had ooit een dorp met meer dan 24.000 boerderijplaatsen gebruikt, vond ik ook wel knap toen!
Neen, zeer zeker niet! Een normaal dorp. But I like how you think.
Was nog van zo'n oude tutorial ding, voordat er quests kwamen. Ik had die nooit geaccepteerd, dus toen had ik in een vol dorp met 24.000 ineens 5 extra speervechters gekregen :p

Wat een leuk verhaal. Heb je vast en zeker allemaal zelf meegemaakt en niet overgenomen van iemand anders. ;)
 
Bovenaan