Wie heeft de openbaring al gehad

Reactiescore
1.577
Ik ben er even tussenuit geweest, kan iemand het verhaal van Laki met alle sappige details en op volkomen objectieve wijze uit de doeken doen? Objectieve wijze is slechts een aanbeveling.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik ben er even tussenuit geweest, kan iemand het verhaal van Laki met alle sappige details en op volkomen objectieve wijze uit de doeken doen? Objectieve wijze is slechts een aanbeveling.

Het was een persoon die zichtbaar op zoek was naar wie hij was en ons meenam in zijn zoektocht. Verder een persoon met een uitgesproken mening over bepaalde onderwerpen en hield er wel van om een beoordelende houding aan te nemen naar bepaalde personen/onderwerp. Al met al een tof persoon met een uniek karakter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.726
Helaas is hij in een lsd trip blijven hangen en weggevlogen op roze eenhoorns met vleugels.
 

DeletedUser61161

Guest
Misschien is Laki aangeven als vermist persoon? Der is ook altijd zon tv programma over vermiste personen dus kan je gelijk reclame doen voor tw.
 
Reactiescore
976
Laki verblijft op ander forum waar ze zijn weerberichten en gekke dingen wel appreciëren. Hij heeft hier iets te veel kritiek moeten incasseren.
 

DeletedUser61134

Guest
Je hoeft ze ook niet na te lezen, gewoon niet fout doen. Jij hebt trouwens geen idee hoeveel een timmerman betaald krijgt;).

Best veel, alleen je hebt er alleen MBO praktijk voor nodig.
Eventueel een aannemer op HBO, maar dan had ik dat nadrukkelijk GEZEGD.
ALLE WOORDEN EINDIGEN OP D VANDAAG OKÉ? Scheelt tijd :)
 

DeletedUser72524

Guest
Best veel, alleen je hebt er alleen MBO praktijk voor nodig.
Eventueel een aannemer op HBO, maar dan had ik dat nadrukkelijk GEZEGD.
ALLE WOORDEN EINDIGEN OP D VANDAAG OKÉ? Scheelt tijd :)
Dad id goed hood autisd
 

DeletedUser61134

Guest
Dad id goed hood autisd

Nou ik hou er alweer mee op, want alles met d typen kost meer tijd dan gewoon een zin eruit knallen met minimaal aan leestekens...
Gewoon alleen wat spontaan gaat en zo eindeloos doortypen.
Dit doe ik namelijk ook met verslagen, gewoon 150 A4 vol typen en iemand anders mag het gaan verbeteren omdat ik al 90% van het werk doe.

En met spellingscontrole is er eigenlijks al weinig te verbeteren dus basicly ondersteun ik de mensen zoals jou die niks doen op school een meeliften.
Ook Proeven van bekwaamheid op Havo had ik in 1 week al afgerond kwa documentatie.
Meeste mensen doen veel moeite informatie zoeken etc, maar je kan beter gewoon alle documenten uittypen en later je bevindingen erin verwerken.
Scheelt extreem veel tijd.
 

DeletedUser61134

Guest
Autistisch Rebecca?

Niet waar ik van weet. Dat terzijde respect voor autisten. Zijn bij verre de beste programmeurs en je kan zonder afleiding diep in de stof werken.

Zo bespaar je snel 2-3 uur tegenover een niet-autist per opdracht.
 

DeletedUser72524

Guest
Niet waar ik van weet. Dat terzijde respect voor autisten. Zijn bij verre de beste programmeurs en je kan zonder afleiding diep in de stof werken.

Zo bespaar je snel 2-3 uur tegenover een niet-autist per opdracht.

Waar heb jij mij negatief tegenover autisten gezien? Merendeel is hier autistisch en ik kan goed met de meeste opschieten;)
 
Bovenaan