Wie heeft de openbaring al gehad

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
JB is love! JB is life! <3
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
JB is een baas. Laki niet:eek:
 

DeletedUser75294

Guest
Jongen laatste album was Justin Bieber alleen voor marketing-doeleinden handig. Nummers op het album zijn alleen tof vanwege de producties en de teksten die werden geschreven, het is niet dat Justin Bieber's stem het album maakt zoals een Adam Levine bij Maroon 5. Het album mag gewoon veel dank hebben aan geniale producers, zoals de samenwerking van Blood Diamonds en Skrillex of een Diplo en een Maejor.

Ik bedoelde natuurlijk zijn laatste nummers he, ik had het over zijn laatste album omdat daar al die nummers op staan...
Toen ik voor het eerst (pak m beet) what do you mean hoorde, dacht ik meteen: ''wow, is dit JB?? Dit is echt grote vooruitgang als je het vergelijkt met Baby'' het was ook gwn een lekker om naar te luisteren. WAT BOEIT MIJ WIE DE PRODUCER IS? Wat boeit mij het of hij zijn ze nummers zelf schrijft?

Ik vind zijn laatste nummers wel leuk, zeker als je ze vergelijkt met zijn eerste nummers...
 

DeletedUser72524

Guest
Ik bedoelde natuurlijk zijn laatste nummers he, ik had het over zijn laatste album omdat daar al die nummers op staan...
Toen ik voor het eerst (pak m beet) what do you mean hoorde, dacht ik meteen: ''wow, is dit JB?? Dit is echt grote vooruitgang als je het vergelijkt met Baby'' het was ook gwn een lekker om naar te luisteren. WAT BOEIT MIJ WIE DE PRODUCER IS? Wat boeit mij het of hij zijn ze nummers zelf schrijft?

Ik vind zijn laatste nummers wel leuk, zeker als je ze vergelijkt met zijn eerste nummers...

Ik zeg alleen dat JB alleen dient als marketingcommunicatiemiddel. Iedereen met minimaal een middelmatige stem had dezelfde kwaliteit kunnen brengen van al zijn nummers op zijn laatste album.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
JB is love! JB is life! <3
 
Reactiescore
976
Laki ik gun je de beroemdheid. Verbluf de wereld met je artistieke talenten, hoe alternatief het ook mag zijn. :)
 

DeletedUser

Guest
Komt al goed, kheb die post gereport Wouter. Ik moet immers de mensheid redden van het kwaad.
 

DeletedUser

Guest
Het ergste is dat Ashley echt denkt dat ie dergelijk talent bezit, terwijl hij uiteindelijk toch echt met name wegrot in z'n kamer
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
976
Niet overdrijven, zo ongelofelijk goed is hij nu ook weer niet. Ben je verliefd op hem Amber?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik zou er zo homo voor worden Westkip ;)
 
Bovenaan