Wie heeft de eerste nobelman?

DeletedUser1657

Guest
de noble...
ik vrees dat hij zijn noble niet kan gebruiken omdat hij geen leger heeft om mee te sturen :p :D
 

DeletedUser

Guest
hij heeft hem gebruikt, ik weet alleen niet of het zo tactisch was...
 
Reactiescore
276
Zo. Dan kunnen we nu dit topic hernamen naar "Wie heeft de tweede Nobelman". Nu heeft nog niemand hem, maar ik raad dat dit niet zo lang zal duren :)
 

DeletedUser

Guest
jullie vergeten een ding... als je vanaf het begin enorm veel farmed heb je een income die ietsjes hoger ligt dan dat van de meeste spelers...

dit kan ervoor zorgen dat je met 2~3K punten een volle lv20+ boerderij hebt...
dus punten alleen zeggen niet veel

ik vraag me trouwens af wat er gezegt zou zijn door al deze mensen die nu vol lopen te verkondigen dat de eerste die een edelman heeft een n00b is, als ze ZELF de eersten waren geweest - mijn vermoeden: dan zouden ze ineens geweldig zijn en de beste en niemand kan ze aan en dan zouden ze iedereen 0wnen etcetcetc....

again: ik weet dat de meeste 1K+ players die ik heb gescout nieteens een leger hebben en dat er ruim meer 500~1K spelers zijn die een leger hebben dat WEL waard te noemen is... maar dit geld NIET voor iedereen... en als je denkt dat ze zo dom zijn en geen leger hebben, ik zou zeggen val ze aan en kom er achter... je zou er wijs aan doen om ze NU te stoppen nu ze geen leger hebben dan ze alsnog daar de kans toe te geven ^^
 

DeletedUser

Guest
jullie vergeten een ding... als je vanaf het begin enorm veel farmed heb je een income die ietsjes hoger ligt dan dat van de meeste spelers...

dit kan ervoor zorgen dat je met 2~3K punten een volle lv20+ boerderij hebt...
dus punten alleen zeggen niet veel

ik vraag me trouwens af wat er gezegt zou zijn door al deze mensen die nu vol lopen te verkondigen dat de eerste die een edelman heeft een n00b is, als ze ZELF de eersten waren geweest - mijn vermoeden: dan zouden ze ineens geweldig zijn en de beste en niemand kan ze aan en dan zouden ze iedereen 0wnen etcetcetc....

Om zoveel te farmen heb je leger nodig.
Als je leger hebt kan je grote dorpen farmen en nobelen.
Oftewel. Hij heeft in de verste verte geen groot leger.

Als ik zelf de 1e met een edelman was had ik dus in de verste verte geen klein dorpje overgenomen. Als je nobelt moet je het goed doen. Dan ga je voor 1 van 1500 of hoger.

Vergeet niet dat ik hier uit ervaring spreek. Ik sta op dit moment 11e en ben fulltime aan het farmen en bouwen. En nog zit ik verre van een adelshoeve. Simpelweg omdat ik meer aandacht vestig op legers die 24/7 aangemaakt worden.
 

DeletedUser

Guest
Om zoveel te farmen heb je leger nodig.
Als je leger hebt kan je grote dorpen farmen en nobelen.
Oftewel. Hij heeft in de verste verte geen groot leger.

Als ik zelf de 1e met een edelman was had ik dus in de verste verte geen klein dorpje overgenomen. Als je nobelt moet je het goed doen. Dan ga je voor 1 van 1500 of hoger.

Vergeet niet dat ik hier uit ervaring spreek. Ik sta op dit moment 11e en ben fulltime aan het farmen en bouwen. En nog zit ik verre van een adelshoeve. Simpelweg omdat ik meer aandacht vestig op legers die 24/7 aangemaakt worden.

Kun je een tipje van de sluier geven over de grootte van je leger?

Bv: lvl boerderij, lvl kazerne, lvl stal, lvl werkplaats?

Of is dat allemaal top secret? Je vertelde laatst dat je boerderij 20 is maar die zal nu zeker al 22 of 23 zijn want die van mij is 21 en al bijna vol.
 

DeletedUser657

Guest
er is 1 nobel


Totaal aantal troepen:
1,34 Mlljoen 926.216 341.057 93.313 84.565 75.322 3.503 110 2.194 747 8.894 1
 

DeletedUser

Guest
Niets bizars aan, eerlijk gezegd.
dit kan ervoor zorgen dat je met 2~3K punten een volle lv20+ boerderij hebt...
dus punten alleen zeggen niet veel
Zo bijzonder is een lvl 20 boerderij op 2-3k punten niet. Ik zou het veel eerder middelmatig noemen.
 

DeletedUser

Guest
bwah, geen onaardig dorpje ryohou :) iig beter dan dat 500 dorpje van laurensco.

in jouw dorpje kan je vast wel aardig troepen bouwen
 

DeletedUser

Guest
erm..eigenlijk heb ik zijn kazerne/stal/werkplaats/muur letterlijk plat gemaakt.

Moet opnieuwe bouwen *sigh*.
 

DeletedUser

Guest
o. Dat si een beetje jammer haha. Had je er niet gewoon een veeg over heen kunnen gooien ipv alles te bombarderen :p
 
Bovenaan