Wie heeft de eerste nobelman?

DeletedUser

Guest
nee dat klopt. maar niet zo gigantisch daaronder hoor. ik zei ook neit dat ik dat had! maar dat ik aardig mee kon komen ;) Ik ben absoluut nog niet zo ver..
 
Reactiescore
276
Ik wacht totdat er een goed dorp opdoemt. Momenteel zit er alleen maar vuilnis om me heen, daar heb ik niet zo veel aan.
 

DeletedUser

Guest
newlivez zei:
weer ff off-topic, ja dat klopt, maar het heeft verder niets met afzien te maken ofzo. en lijden kom ik op google vooral tegen op kindersites als travian (800 hits) en leiden bij het financieel dagblad e.d. daarom was ik een beetj verward...
Sorry maar kan het niet laten...
Als je de betekenis van dit soort basis werkwoorden via google moet achterhalen, zou ik je toch een extra cursus Nederlands aanbevelen... En wat een onzin dat het FD het ene werkwoord meer zou gebruiken, volledig uit de lucht gegrepen. Fyi, er wordt namelijk redelijk veel gesproken over bedrijven die verliezen lijden of politieke partijen die nederlagen lijden.

Over die edelman ben ik het met de meesten eens, niet echt handig. Maar iedereen zo z'n strategie...
 

DeletedUser

Guest
Sorry maar kan het niet laten...
Als je de betekenis van dit soort basis werkwoorden via google moet achterhalen, zou ik je toch een extra cursus Nederlands aanbevelen... En wat een onzin dat het FD het ene werkwoord meer zou gebruiken, volledig uit de lucht gegrepen. Fyi, er wordt namelijk redelijk veel gesproken over bedrijven die verliezen lijden of politieke partijen die nederlagen lijden.

Over die edelman ben ik het met de meesten eens, niet echt handig. Maar iedereen zo z'n strategie...

Dit slaat echt op boterkoek. Natuurlijk weet ik het verschil tussen leiden en lijden, echter je spreekt niet echt over lijden, gezien er geen leed is, maar een verlies (van eenheden). Dit is een intrinsiek verschil in betekenis.

Het is handig om woorden te googlen om te zien hoeveel hits het geeft, dit doe ik ook altijd als ik niet zeker ben over de spelling van franse woorden.

okay, dit is nu wel erg off topic, van mij mag deze dicht.
 

DeletedUser

Guest
Dit slaat echt op boterkoek. Natuurlijk weet ik het verschil tussen leiden en lijden, echter je spreekt niet echt over lijden, gezien er geen leed is, maar een verlies (van eenheden). Dit is een intrinsiek verschil in betekenis.

Het is handig om woorden te googlen om te zien hoeveel hits het geeft, dit doe ik ook altijd als ik niet zeker ben over de spelling van franse woorden.

okay, dit is nu wel erg off topic, van mij mag deze dicht.

Nou, als het verschil "intrinsiek" is dan pas ik wel op! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet intrinsiek hoor Newlivez.. 't Spijt me je dit te melden.
 

DeletedUser

Guest
wel, het is wel een wezenlijk verschil. als jullie intrinsiek te belachelijk vinden.
 

DeletedUser

Guest
Oh god... Wordt het weer tijd dat ik een Spellingstopic opstart?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik zou de grammarflaming regel wel eens hier op .nl willen ingevoerd zien.
 

DeletedUser

Guest
Dat wanneer mensen gaan zeiken over grammaticale fouten dat ze een warn krijgen.
 
Reactiescore
660
ow zo
vind ik een beetje een kdebiele regel

typisch

maar klopt allemaal
beter nog niet een dorp overnemen nu
 

DeletedUser

Guest
hoe je het ook draait of keert..

Als je in deze context niet weet of het nu leiden of lijden is..

Dan ben ik het eens met al capone en vind ik het overigens wel héél triestig gesteld met jouw taalniveau. Maar dat heeft inderdaad niets met TW en dit topic te maken maar naar mijn mening toch TE triestig om er niet op te antwoorden.

Hoedanook : Edelman is te vroeg. Nog 2 weekjes dan begint W3 eindelijk ;)

*Punten Vechten Niet , Troepen Wel*

Dus BOUWEN dat leger !!
 

DeletedUser

Guest
zin

hoe je het ook draait of keert..

Als je in deze context niet weet of het nu leiden of lijden is..

Dan ben ik het eens met al capone en vind ik het overigens wel héél triestig gesteld met jouw taalniveau. Maar dat heeft inderdaad niets met TW en dit topic te maken maar naar mijn mening toch TE triestig om er niet op te antwoorden.

Hoedanook : Edelman is te vroeg. Nog 2 weekjes dan begint W3 eindelijk ;)

*Punten Vechten Niet , Troepen Wel*

Dus BOUWEN dat leger !!

Nu we toch off-topic zijn, iets wat ook vervelend is dat spelers slogans van anderen jatten ik heb deze tijden terug al verzonnen:eek:
 

DeletedUser

Guest
serieus ?

Ben jij de man die deze heerlijke slogan heeft uitgevonden?

Ik betwijfel het maar als het zo is : mijn complimenten! én dank !

Er is er slechts ééntje nog beter:

* 4 wheels move the body , 2 wheels move the soul *
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat ze maar eens eerst een dorp voledig proberen uitbuiden voordat ze beginnen adelen
 

DeletedUser

Guest
@Newlivez: zucht, dude, denk dan op zijn minst zo:
Verlies kun je niet leiden, dus je kunt het alleen lijden...
Daarnaast heeft lijden ook als betekenis "schade ondervinden".
Je redenering slaat dus nergens op...


Maar OT:
We zien straks vast wel wie het eerst een 2e dorpje heeft :p
 

DeletedUser

Guest
dat dacht ik ook als je het goed had gelezen. pfft wat maken jullie hier een big issue van zeg..
 

DeletedUser

Guest
't is ook een "big" fout éh vriend :) maar idd laat ons erover ophouden hij weet het nu wel ^^
 
Bovenaan