Wie heeft de eerste nobelman?

Reactiescore
276
Je katapulteerd toch nooit dorpen die je overneemt? Inderdaad, gewoon een veegleger eroverheen. Meestal pak ik de muur niet eens (ook al kost dat wat extra :p)

Gefeliciteerd Ryuhou :)
 

DeletedUser

Guest
precies, ik zou alleen mensen die mij irriteren of die ik farm katapulteren :cool: Maarja, wel een aardig dorpje toch voor de rest qua lvl, als alles weg is van stal, kazerne, werkplaats en muur...dan staat de rest wel op aardige lvls. Toch vind ik het zonde :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het dorp die je wilt hebben katapult je idd niet, kost je onnodige resource qua wederopbouw.. dan liever ff een paar troepen extra opblazen :)

Wanneer ik een speler met meer dorpen aanval stuur ik idd wel katapulten maar naar de dorpen die ik niet wil hebben.. op die manier gaat daar meer support heen en zo snel ik dat merk val ik het echte target aan.. gevolg de verdediger is lam in de dorpen die ik niet wil, en het echte target is makkelijker te pakken.. (werkt tot nu toe altijd in W1 en W2).
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je even zegt dat de muur plat is. Kan ik mooi aanvallen.
(nee hoor, grapje.)

edit: ;) Hoi Ryuhou ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser880

Guest
Op W2 wachtte ik tot ik genoeg legers had en nam meteen een dorp van 4 k over. hopsakee, derdes van de wereld.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt allemaal,

ik zit te overwegen of ik mijn 2e nobel zal maken of niet.

*zucht* mijn stam blijft mij vertellen om nog meer verdediging te maken. XD
 

DeletedUser

Guest
Euh.. en jij bent het niet eens met je stamleiding ? Als ik binnen de stam nu iemand had die een dorp overnam zou ik van hem EISEN dat hij eerst zijn zaakjes op orde ging maken.. Je hebt enorme risico's genomen om nu al een 2e dorp te nemen, zou je echt willen adviseren om te luisteren na je stamleiding dus TROEPEN en niet nog een nobel.


Bedankt allemaal,

ik zit te overwegen of ik mijn 2e nobel zal maken of niet.

*zucht* mijn stam blijft mij vertellen om nog meer verdediging te maken. XD

En er zijn weer een aantal nieuwe edelmannen:

Totaal aantal troepen:
1,51 Mlljoen 1,09 Mlljoen 416.477 125.536 109.672 98.957 5.955 311 2.955 1.213 9.063 2
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan