White Male Privilege and Toxic Masculinity op tribalwars

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beste medetribalwars mensen,

We zitten met een groot probleem, het spel dat we allemaal zo graag spelen zit verweven met White Male Privilege and Toxic Masculinity. We zijn tegenwoordig 2020 en zulke zaken kunnen absoluut niet meer door de beugel. Indien u me niet geloofd of niet weet waar ik over spreek, gelieve onderstaande voorbeelden even te bekijken:

1) Ridder Paul
1603361405387.png

Duidelijk een blanke witte man. Elke wereld worden er opnieuw ridders gerekruteerd echter blijven het steeds blanke mannen. Waarom kan er eens geen gekleurde medemens tot ridder benoemd worden? OF een vrouw, waarom moet het altijd een man zijn? Wil tribalwars insinueren dat mannen sterker en beter zijn? Zulke wansmakelijke gedachtegangen moeten zo snel mogelijk stopgezet worden. Bij deze een oproep om op wereld 77 Ridder Pauline te kunnen rekruteren.

2) Emoji's
1603361634515.png

Waarom zijn dit allemaal blanke iconen? Waar zijn de bruine en zwarte handjes. Weer afschuwelijk eenzijdig denken. Er zijn wel meer mensen dan enkel de blanken op deze wereld.

3) Witte paarden

1603361754791.png

Bij de paarden zien we het omgekeerde, er worden overduidelijk meer bruine dan witte paarden gerekruteerd. Nu zou je denken, eindelijk worden de bruinen ook vertegenwoordigd maar niets is minder waar. Want waar gebruiken we paarden voor? Om te te rijden, met andere woorden het paard is de slaaf van de berijder, hij heeft geen eigen wil en heeft niets te kiezen. Afschuwelijk dat het binnen tribalwars het algemeen aanvaard is dat witte paarden te goed zijn om op te rijden. Voor de mensen die denken dat ik aan cijfermanipulatie doe, deze tendens is op elke wereld terug te vinden:

1603362020121.png W71
1603362034176.png W72
1603362051421.png W73

4) Zwarte paarden

1603362086031.png

Er wordt hier van elite gesproken. Het is zeer walgelijk om iets elitair te noemen, het geeft leven aan het gedacht dat sommige mensen beter zijn dan anderen. Om dit gedachtegang dan weer te koppelen aan een zwart paard maakt het er echt niet beter op. Hebben jullie hiernaast al eens stilgestaan met de naamgeving? "Zware" cavalerie, over fatshaming gesproken, komop zeg jullie weten beter.

5) Edelmannen

1603362232132.png

Het is ondertussen geen verrassing meer, de baas van het dorp, de edele man... Weer een blanke onderdrukker. WAL-GE-LIJK #Cancel-Tribalwars


6) Katapulten

1603362347404.png

Dit is waarschijnlijk nog wel de schandaligste. Ze maken de katapult bruin en vervolgens is de enige functie ervan dingen afbreken en kapotmaken. De award die je er dan ook voor krijgt noemt niet voor niets vandaal. Schandaleus hoor.

7) Dorpsinwoners:

Jaja allemaal WIT, zelfs die man die in de ijzermijn werkt. Zelf als was het een blanke die daar werkte, hij zou op zijn minst roetvegen moeten krijgen!




Beste mensen, laten we vanaf nu de hashtag #Cancel-tribalwars gebruiken tot er hier iets aangedaan wordt, want dit kan niet blijven duren.
 
Reactiescore
1.468
Maarre, om even historisch accuraat te blijven: schatting is dat TW zich afspeelt tussen 1300-1500, toen waren onze gekleurde vrienden (nog) niet echt aanwezig in grote getalen. Daarnaast waren er simpelweg geen edelmannen met donkere huidskleur omdat troonopvolging vaak erfelijk was.

Hoe pijnlijk onze historie ook kan zijn, accuraatheid is ook belangrijk :)
 
Reactiescore
7.931
Ik wil graag een edelvrouw hebben ook. Dat maakt het masturberen, ten tijde van het overnemen van vijandelijke dorpen, een stuk aangenamer. Alvast bedankt
 
Reactiescore
8
Grappig dit :)

Ridder Pauline for the win!

Om in clichés te denken... Ik kan me zo voorstellen dat ridder Paul thuiskomt z'n zwaard in de paraplubak ploft en Pauline daar met de deegrol klaarstaat zo van 'jaja schatje weeral roven geweest de hele nacht he'
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Maarre, om even historisch accuraat te blijven: schatting is dat TW zich afspeelt tussen 1300-1500, toen waren onze gekleurde vrienden (nog) niet echt aanwezig in grote getalen. Daarnaast waren er simpelweg geen edelmannen met donkere huidskleur omdat troonopvolging vaak erfelijk was.

Hoe pijnlijk onze historie ook kan zijn, accuraatheid is ook belangrijk :)

Heel spanje en oost europa was toen ook niet veroverd door moren en turken?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ben zeker dat er in de stal wel een zwarte stront staat te scheppen van de paarden. Nu blij?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Waren dat geen Ottomanen? Die hadden niet de zwarte huidskleur.

Moren zijn geen ottomanen?

En is diversiteit dan alleen maar een zwarte huidskleur.

Misschien zou er een diversiteitstrainer in het team moeten komen om vlegels als jo han te educaten?
 
Reactiescore
561
Maarre, om even historisch accuraat te blijven: schatting is dat TW zich afspeelt tussen 1300-1500, toen waren onze gekleurde vrienden (nog) niet echt aanwezig in grote getalen. Daarnaast waren er simpelweg geen edelmannen met donkere huidskleur omdat troonopvolging vaak erfelijk was.

Hoe pijnlijk onze historie ook kan zijn, accuraatheid is ook belangrijk :)

Wat een walgelijke uitspraak als moderator is dit zeg.
 
Reactiescore
561
Hier word ik zo boos van.

Deze topics worden steeds weggelachen door de blanke moderator.

Alsof het zomaar een triviaal feitje is anno 2020.

Word eens wakker, 1960 heeft gebeld, ze willen hun racisten terug!!!!
 
Bovenaan