What The Duck in memoriam

Reactiescore
2.368
Ik heb het plaatje deze middag gemaakt, direct nadat ik het nieuws had doorgekregen. Bedankt voor het tonen van jullie respect en ook mijn deelneming aan diegenen die hem beter kenden dan mezelf.
Patrick.png
 
Reactiescore
1.228
Ik heb het plaatje deze middag gemaakt, direct nadat ik het nieuws had doorgekregen. Bedankt voor het tonen van jullie respect en ook mijn deelneming aan diegenen die hem beter kenden dan mezelf.
Patrick.png
<3<3
 
Reactiescore
1.228
Gecondoleerd mannen en vrouwen van Salt. Voel je vrij om een tikkie te plaatsen mochten jullie contactgegevens hebben van de familie, voor een boeket, minste wat we kunnen doen.
We bekijken momenteel de mogelijkheden. Aangezien Salt een groot aantal Belgen bevat is het niet simpel om alles via tikkie te doen.
 
Reactiescore
193
Veel sterkte aan alle dames en heren uit Salt, specifiek aan de co's van Patrick en zij die hem (erg) goed kenden. Ik ben nog maar korte tijd aan het meedoen op deze wereld - in het andere kamp dan nog - maar dit soort gebeurtenissen overstijgen het spel volledig. Ik ben blij dat we allemaal even aan hetzelfde zeel kunnen trekken door ons respect te uiten naar de persoon die Patrick was. Ik kende hem enkel vaag, maar gezien alle loftuitingen moet hij niet alleen een goed persoon zijn geweest maar ook een uitstekende stamgenoot. Ik denk dat er dus geen betere manier is om hem te eren.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Reactiescore
449
Gecondoleerd heren en dames van Salt. Ik heb mijn donatie gedaan, hopelijk krijgt hij ondanks de covid restricties een mooie en respectvolle uitvaart. Zwarte dag voor Tribalwars.nl dit.
 
Bovenaan