What The Duck in memoriam

Reactiescore
38
Gecondoleerd aan heel Salt! Tevens heel veel sterkte aan de medespelers van What the Duck en alle nabestaanden. Patrick heb ik een beetje via W72 MoTr! leren kennen. Een zeer aangename man kan ik hierbij zeggen. Doet me veel pijn dit te lezen...

Mvg,
ex-Live The Madness (PAMA)
 

DeletedUser69389

Guest
Veel te jong natuurlijk. Mijn innige deelneming aan eenieder die Patrick gekend heeft en aan de nabestaanden in het bijzonder.
 
Reactiescore
756
Beste vrienden, forumgenoten en TribalWars sympathisanten

Normaal gesproken is het AF een plaats waar er P&P, spellen en discussies plaatsvinden. Dit alles kunnen we plaatsen onder de noemer 'plezier'. Jammer zijn er af en toe ook tegenslagen, zowel op TW als in ons dagelijkse leven.

Jammer genoeg hebben wij een paar dagen geleden het verschrikkelijke nieuws vernomen dat Patrick, speler op het account What The Duck, overleden is.

Langs deze weg wil ik namens de gehele TW-community,
familie, vrienden, mede spelers en kennissen ons medeleven betuigen i.v.m. het plotse overlijden van Patrick. Ook wensen wij deze mensen ontzettend veel sterkte en moed in deze donkere dagen.

Met vriendelijke groeten,
Jullie moderator,
Milow
 
Reactiescore
32
Ik lees dit nu pas. Lange tijd van AF afgeweest en de wereld niet meer in de gaten gehouden.
Alsnog (een late) maar een zeer innige deelneming!
:(
 
Bovenaan