-WF-, -WF2- & Sze.

DeletedUser78300

Guest
Beste allen

Deze topic zal gaan over het "voorval" van 11/07 in de stam -WF- maar ik start alvast bij het begin.

In het begin van de wereld zat ik in EEE en was daar stamleider/oprichter. Dit was gewoon een stam samen met 4 andere vrienden die ik goed ken. Of toch alvast vertrouw.
Na een paar weken goed groeien zochten wij wat diplomatieke banden op en kwamen terrecht bij -WF- & -WF2-. We vormden gemakkelijk een BG maar later kwam het voorstel van PSYourDEAD om te fuseren. (5 sterkste van -WF- blijven & ik + mijn 4 stamgenoten komen erbij)

PSYourDEAD 21.06.17 17:17
haha dat klinkt zo dubbelzinnig ;) Wat als ik zou zeggen dat er 5 plaatsen open zijn in wf1 en jij 5 spelers van eee kiest inclusief jezelf om te fuseren met ons. Wat zou je dan zeggen?

Ik ging hier natuurlijk positief op in aangezien het een kans was om naar de top te gaan & zo minder bang te moeten zijn van eventuele aanvallen.
Ik stelde voor om met het fuseren mezelf ook als mede-leider aan te stellen, aangezien ik vrij veel actief ben en al op vorige werelden ervaring heb met stammen leiden (al dan niet tot het einde). Heb ook veel geleerd als co op een ander account dat in een topstam zit.
Jammer genoeg werd dit afgeslaan door PSYourDEAD en zijn medeleider in -WF2- (terwijl ik eigenlijk nooit iets op het forum heb zien staan van hem, of toch bitter weinig).
Ik vond het zeer jammer omdat ik het een opportuniteit vond om een aanspreekpunt te hebben bij beide groepen (ex EEE & -WF-).

We groeien verder en ik merkte op dat we top 10 haalden & uiteindelijk een lange tijd op #1 hebben gestaan. Iedereen ging zijn gangetje maar al snel viel op door de NAP met Faith! & de druk van AUT dat spelers in het noorden (ex EEE) nergens meer naartoe konden.
Daaruit ontstonden de eerste discussies over edelrichting & wie welk dorp ging nemen... claims werden opnieuw besproken enzovoort.

Bij een speler viel me op dat hij niet veel gaf maar wel alles zelf nam.
realsky

Enkele voorbeelden
Carlo Power (ex-lid van EEE) -> hij wou de dorpen (was zogezegd afgesproken maar nooit bewijs van gezien)
freddp -> intern
Godoflegends -> intern
Dorpen die ik clearde edelde hij...
En zo zijn er nog wel wat...

We zagen dus als maar minder dorpen bij ons die edelbaar waren & dit vertraagde de groei.
Mijn voorstel dat van de ex-EEE leden kwam was om te jumpen en voormalig Springfield te beginnen edelen.
Jammer genoeg werd dit afgeslaan door de grotere spelers omdat zij de dorpen wilden, alle dorpen die dichterbij lagen en edelbaar waren, waren pbg's of DU's.
We zaten dus compleet vast, behalve 1 spelers van 20k punten antiquado.

Hij was de pbg van realsky & ging stoppen / fuseren met hem. Echter hadden wij van ex-EEE dus een paar dorpen geclaimd omdat we het maar logisch vonden.
Antiquado zelf wou dit niet en was van mening dat alle dorpen naar realsky zouden gaan, maar daarna hij ermee mocht doen wat hij wou.
Heel wat gezeik later worden de 6 dorpen goed verdeeld.

Ik edel eens naar het westen om daar ook wat te kunnen doen eventueel maar ik heb al snel door dat ik WEER nergens heen kan. Ik respecteer mij medespelers uit de stam en hoop dat zij genoeg groeien & troepen maken om de kleinere spelers in de eventuele oorlogen te kunnen beschermen/helpen.

Ondertussen werd al duidelijk dat de eerste oorlog er wel aan zat te komen.
De eerste keuze was, MA op Guide. samen met AUT. Dit was erdoor gekomen omdat de grootste spelers in het zuiden lagen en zij ook geen ruimte meer hadden zogezegd.
qh514Ka.png
Ze wilden Emilia Clarke opruimen & daar was iedereen akkoord mee.
AUT zegt de BG een paar dagen later op (05/07/2017) zonder dat we een aanval gezamenlijk hebben kunnen uitvoeren.
De grote spelers in het zuiden klagen dat ze nergens heen kunnen en er wordt 09/07/2017 een NAP met Guide. op stand gebracht met als doel AUT te elimineren.
Iedereen blij, inclusief wij in het noorden omdat we nu ook weer wat ruimte kregen.

Er gebeurt vrij weinig op het forum, enkel maar dat we plots praten met die stam & een gap hebben met die stam zonder al te veel bewijs.
We wisten niet wanneer de NAP met AUT effectief was beïndigd en dus wanneer de afkoelingsperiode was afgelopen, zagen nooit quotes / screens van andere stamleider verschijnen ookal zat onze leider in een skypegroep met een aantal leiders etc... Ook merkte ik op dat PSYourDead (de leider) veel te veel topics aanmaakte op z'n gsm. Die waren altijd veel te kort & hadden geen inhoud, toen Moktar op zijn account VV draaide, was alles veel beter georganiseerd... Jammer maar helaas.

Allemaal zeer vreemde zaken en ik begon me zorgen te maken. Ik kreeg dan later het voorstel om leider te worden van -WF2- en samen met EEE naar daar te gaan om zo plaats te maken voor Gnomeo. & dorpmafketels... Ik was hier niet over te spreken en zelfs kwaad omdat ik al eens had opgemerkt dat we niet zomaar spelers kunnen blijven aannemen en andere leden kicken... Ik was dus zeker niet van plan om iemand anders' rommel op te ruimen in -WF2-.

Nu wordt het interessant

Een dag later (misschien 2), kom ik terug van mijn werk rond ongeveer 17u30 en zie volgend bericht op het forum verschijnen:
y2CeSq9.png

Nog geen 2 minuten later (zonder discussie), vertrekt hij.

p5fSbqc.png

Ik was nog relatief kalm omdat er goede afspraken gemaakt werden maar lichtte meteen mijn omliggende stamgenoten in, ook realsky dus & vroeg hem of hij meer wist.
Zoals in bovenstaand bericht te zien, verlaat hij ook de stam, maar wel ZONDER afspraken na te laten.

Ik schrijf in paniek een bericht naar de leider PSYourDEAD die antwoord met:
PSYourDEAD 11.07.17 18:13
Weet het ik kijk naar de situatie

Ik was al iets kalmer maar toen ik me opgefrist had & het forum bekeek zag ik volgend bericht:
6VWwuDR.png

Met daarna:

DmgWCVG.png

Dit was wanneer ik al mijn geduld verloor,
de 3 beste spelers verlaten op een halfuur tijd de stam & ik zit plots opgescheept met de leiding van 2 stammen... Iedereen kijk mijn richting uit & dit zonder enige bye bye / regels / verklaring.
In mijn ogen een wanhoopsdaad van puntengeilers, dit is geen verwijt, maar steek dan ook geen moeite in een stam in de eerste plaats & vertrek al zeker niet op zo'n manier.
De rest van -WF- & -WF2- heeft niks van richtlijnen gekregen, geen aanbod voor een NAP of bescherming de rest van de wereld.

Vanuit verschillende zaken kon ik al afleiden dat ze gewoon hun oude stamgenoten gingen edelen...
Ik vroeg dan aan KoningZyzz waarom hij vertrok & kreeg volgend bericht,

koningzyzz 11.07.17 17:52
Hoi Felix,

Een afscheidsbrief kan je het inderdaad niet noemen. Voor mij is hoe alles geregeld word/werd binnen de stam gewoon helemaal niets. Er gebeurt niets. Dagen geleden zou Guide. al aangevallen worden, afgeblazen. Dit is een van de redenen dat ik er gewoon een beetje klaar mee ben.

Daarbij is ook nog de edelruimte nu minimaal, ook al zouden we binnenkort dan die MA plannen tegen AUT. Mijn cluster is volledig onderbroken door spelers uit WF2, spelers die (geen haat) niet goed zijn in het spelletje. Spelers die er eigenlijk allang uit hadden moeten liggen. Natuurlijk zal ik door een deel van WF en WF2 moeten nu, maar so be it.

Hoop dat het zo iets duidelijker is voor je, was niet de makkelijkste beslissing, maar had op de manier waarop het ging niet meer veel plezier in het spelletje :)

Groet,
Jules

Wat duidelijk blijkt dat ze gewoon geen moeite willen doen om dus effectief de edelruimte ZELF te vergroten door te beginnen met AUT. Maar toch wordt de leider die dus volgens hem de onjuiste beslissingen nam meegenomen in Sze.
De stam die moet dus zelf maar een oplossing zoeken denk ik.
Dit was de trigger voor realsky omdat hij de opportuniteit zag om de rest van z'n stam te edelen want nog geen 24u na hij de stam verlaten heeft, zijn al 3 van mijn dorpen in zijn bezit. (Ongeschreven regel NAP van 5 dagen aan z'n laars lappen moet kunnen blijkbaar)

Volgende stap was bij de nieuwe stam Sze. te gaan aankloppen maar daar hadden ze blijkbaar geen benul dat realsky z'n oude stamleden al aan het edelen is.
Hij reageerde niet op mijn pm's noch op die van z'n nieuwe leiding.
We kregen een NAP van 2 dagen (lol) en toen dat werd besproken liep er nog een trein op mijn meest oostelijke dorp.
Conversatie liep dus als volgt:

farmer124 12.07.17 17:43
aanvallen cancelen kan niet meer

Lunary1 12.07.17 17:44
dan zorgt hij maar dat het leegstaat want ik edel het meteen terug.

farmer124 12.07.17 18:01
Hoeveel GS gaat het over?

Lunary1 12.07.17 18:55
Hoeveel gs zijn 3 dorpen waard, met elk toch wel meer dan 2k troepen in?

Ondertussen stuurt hij ook OS naar dat dorp dat nu nog van mij is, waarvan hij de aanval niet gaat cancellen. Dus zeg hem maar dat hij die terug trekt.

Dat dorp is van MIJ.

Vervolgens clear doodgelopen omdat ik ook niet meer kon cancellen.

Ik hoor nu niks meer van hun kant uit, geen vergoedingen, geen dorpen die ik terugkrijg en een NAP tot 15/07/2017 7:00 & krijg dan nog aanvallen vanuit de richting van AUT binnen omdat zoals verwacht de BG met hen die afliep nooit op het forum is gekomen & we dus niet wisten wanneer die gedaan was. (PSYourDead!)
Ben dan bij Faith! gaan aankloppen en die hebben me verteld dat dit hele verhaal niet door de beugel kan en ik werd aangeraden het AF op te zoeken als de leiding van SZE geen fatsoenlijke oplossing biedt.
Ik lees alle interessante topics dus ben van wel wat zaken op de hoogte.

Deze post is dus om duidelijk te maken hoe het er aan toe is gegaan en wat voor spelletje er werd gespeeld.
Zeer jammere zaak aangezien de kleinere even hard of nog harder hebben moeten werken voor hun dorpen.

Bij deze mijn post, graag had ik hier wel wat reactie op gehad zodat ik toch wat 'leverage' zou kunnen krijgen om bepaalde zaken af te dwingen / te bespreken.
Moesten er nog vragen ga ik deze graag beantwoorden & ga graag ook in discussie moest er eventueel iets onduidelijk zijn.
Ik hoop dat alles duidelijk is & misschien maak ik later nog een tl;dr.

Met beleefde groet

Felix
Team Lunary

P.S. kan zijn dat deze topic nog bewerkt wordt voor fouten / extra info.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78100

Guest
Wat een vieze stam met vieze spelers. Wordt tijd dat er klappen gaan vallen aan hun kant. Onze steun heb je @ lunary
 
Reactiescore
241
Vind het idd heel erg zielig gespeeld voor een nr één stam..
 

Deleted User - 487776907

Guest
Oeh. Eindelijk sensatie op deze wereld!

Letterlijk een afschijt. Denk dat hij die typefout er bewust in stopte..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Je krijgt een like voor je creatieve taalgebruik :)
En euhm, sterkte denk ik
 

Deleted User - 2242732

Guest
Ah geen enkele stam die serieus wil genomen worden gaan hen nu (nog) aannemen en ze zullen in de toekomst alleen maar gefocust worden door iedereen nu. Ben benieuwd of iedereen van wolf hun hoofd nu in het zand zal steken, zoja kunnen ze voor mijn part ook hetzelfde lot ondergaan ;)

Naast het feit dat het vies is, is het ook wel lekker waard voor bovenstaande te ruilen voor die paar dorpen (om te beginnen) idd ;) Over kortzichtige personen gesproken...
 
Reactiescore
241
Kan me altijd behoorlijk ergeren aan mensen die op een manier als dit willen winnen. Als nr één stam mag je er toch van uitgaan dat de normen en waarden binnen tribalwars enigszins bekent zijn.

Scheelt dat het mn buren zijn, dus kan die ergernis iig lekker bot gaan vieren op de daders :)
 
Reactiescore
7.918
Lunary, je bent keihard gestabbed. Mijn steun heb je, weliswaar kan dat geen dorpen terug bezorgen gezien ik hier niet speel. Maar hoop dat morele support iets betekend voor je.
 

DeletedUser78614

Guest
Had al het een en ander te zien gekregen, maar fijn dat wij nu het hele verhaal kunnen lezen.
Ik begreep dat realsky vanmiddag met een verhaal komt.
Mijn steun heb je.

Groet,
Jelle team Jelleveld
 

DeletedUser75579

Guest
Ik ga hier heel kort op reageren. Ik lees graag het AF af en toe wat door en hou me verder op de achtergrond, maar iets als dit heeft toch een antwoord nodig

Bij deze een screenshot van de bewuste aanval. Het rapport vroeg ik zelf op bij Lunary1 omdat ik wou weten wat er nu precies gebeurde en wie schuld treft aan het schenden van het NAP. Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar tolereer dit absoluut niet. Ik wilde er het fijne van weten om te bekijken wat we moesten ondernemen in de stam. Dus hieronder de aanval die realsky stuurde:

Fpcb7kCv.png

En dan het aanvalsrapport van de eerste aanval die in de richting van onze ex-spelers van WF kwam:

NpY456Li.png

Wat blijkt? De aanval op PSYourDead werd overduidelijk een pak ervoor gestuurd. Kunnen we dit nu laten rusten en terug normaal gaan doen. Het is niet omdat er hier eentje begint te roepen dat hij meteen gelijk heeft. Dit zegt voor mij genoeg. Een aanval mag beantwoord worden en als er iemand is die het NAP heeft opgezegd, dan was het een speler die nog in WF/WF2 zat en niet degenen die naar ons zijn gekomen.

Realsky zal wel nog met een verdediging komen. Ik ga niet in zijn naam spreken, mijn taak is enkel om de feiten naast elkaar te leggen, de rest is interpretatie. Hopelijk heb ik bij deze de naam van de stam kunnen zuiveren. Daarnaast wil ik wel benadrukken dat ik de reacties kort door de bocht vind gaan. De meningen worden allemaal gevormd en gespuid, nog vooraleer iemand van ons heeft gereageerd. Jammer dat niemand eerst eens afwacht tot beide kanten van het verhaal worden gegeven.

Dit gezegd zijnde wil ik me verder uit deze discussie terugtrekken, het gaat mij immers geenszins aan en heb er ook niet de minste betrokkenheid in gehad. Anderen zijn veel beter geplaatst om meer duiding te geven waar nodig. Wolf. is geen stam van stabbers, dat lijkt nu wel duidelijk en dat is het enige wat mij iets uitmaakt.

mvg
MNIM & farmer124
 

DeletedUser78414

Guest
Dus als iemand van WF/WF2 dit heeft gedaan om 23:00 de avond van te voren?

Naai je de ochtend daarna gelijk de rest van WF/WF2?

Lekker dan, log je na 22:00 niet meer in kom je online sochtends ben je je dorpen kwijt, omdat iemand anders van WF2 heeft aangevallen?
 

DeletedUser75579

Guest
Die discussie mogen jullie voeren van mij, ik wilde vooral bepalen hoe de situatie nu precies was

Ik kan enkel voor mezelf spreken: ik zou onder een NAP enkel hebben gereageerd tegen de speler die daadwerkelijk aanviel. En eerst met woorden dan.

Realsky zal dit zelf moeten beantwoorden, ik ben ook geen stamleiding
 

DeletedUser65748

Guest
Het is niet de eerste keer dat er dubieus gehandeld wordt, dus daarom dat er niet op antwoord gewacht wordt.
 

DeletedUser75579

Guest
Het is niet de eerste keer dat er dubieus gehandeld wordt, dus daarom dat er niet op antwoord gewacht wordt.

9/10 hangt er aan conflicten als dit een hele voorgeschiedenis vast. Daar heb je gelijk in, maar als je eerlijk bent weet je dat zoiets altijd van twee kanten komt. Dat is nu net mijn gehele punt. Dat er conclusies worden getrokken aan de hand van één kant van dat verhaal.

Het is één zaak om verhaal te halen bij de betrokken partijen. Het is een heel andere zaak om een eenzijdig verhaal op te hangen op het AF, met het doel om sympathie te winnen of een andere stam in een slecht daglicht te stellen. Laat ons de discussie voeren om wat het gaat: een conflict tussen enkele huidige en ex-leden van één bepaalde stam. Ik voel me persoonlijk geenszins verantwoordelijk voor eender wat daar is gebeurd en ben dat ook niet.

Zo lang de partijen er niet in slagen om hier een eerlijke en correcte weergave van de feiten neer te zetten, hebben we er toch het raden naar. Ik concludeer enkel op basis van twee rapporten, dat er in de andere richting al eerder een aanval werd gestuurd. Dat zijn feiten en dat is voor mij doorslaggevender dan argumenten die voor interpretatie vatbaar zijn. Het is in mijn ogen in elk geval voldoende om de betrokkene niet onmiddellijk uit de stam te zetten. Moest het andersom geweest zijn, dan speelde realsky nu niet meer bij Wolf.

Ik ben naar hier gekomen om mezelf en de stam te verdedigen. Niet om andermans rapport op te maken. Aangezien de hele stam meteen over dezelfde kam werd geschoren, voelde ik me hiertoe verplicht. Er zijn allicht zaken gebeurd aan beide kanten die niet door de beugel kunnen, maar wat hier allemaal werd geschreven, ging meer dan één brug te ver, zoals iedereen adhv mijn eerste bericht makkelijk kan afleiden.
 

DeletedUser74650

Guest
9/10 hangt er aan conflicten als dit een hele voorgeschiedenis vast. Daar heb je gelijk in, maar als je eerlijk bent weet je dat zoiets altijd van twee kanten komt. Dat is nu net mijn gehele punt. Dat er conclusies worden getrokken aan de hand van één kant van dat verhaal.

Het is één zaak om verhaal te halen bij de betrokken partijen. Het is een heel andere zaak om een eenzijdig verhaal op te hangen op het AF, met het doel om sympathie te winnen of een andere stam in een slecht daglicht te stellen. Laat ons de discussie voeren om wat het gaat: een conflict tussen enkele huidige en ex-leden van één bepaalde stam. Ik voel me persoonlijk geenszins verantwoordelijk voor eender wat daar is gebeurd en ben dat ook niet.

Zo lang de partijen er niet in slagen om hier een eerlijke en correcte weergave van de feiten neer te zetten, hebben we er toch het raden naar. Ik concludeer enkel op basis van twee rapporten, dat er in de andere richting al eerder een aanval werd gestuurd. Dat zijn feiten en dat is voor mij doorslaggevender dan argumenten die voor interpretatie vatbaar zijn. Het is in mijn ogen in elk geval voldoende om de betrokkene niet onmiddellijk uit de stam te zetten. Moest het andersom geweest zijn, dan speelde realsky nu niet meer bij Wolf.

Ik ben naar hier gekomen om mezelf en de stam te verdedigen. Niet om andermans rapport op te maken. Aangezien de hele stam meteen over dezelfde kam werd geschoren, voelde ik me hiertoe verplicht. Er zijn allicht zaken gebeurd aan beide kanten die niet door de beugel kunnen, maar wat hier allemaal werd geschreven, ging meer dan één brug te ver, zoals iedereen adhv mijn eerste bericht makkelijk kan afleiden.

Beste MNIM,

Ik haal even een eigen gesproken zin naar voren. Dit is precies wat er gebeurd is, de hele stam WF/WF2 is keihard gestabt door het toedoen van 1 lid van deze stam/stammen. Ik keur absoluut niet goed wat de desbetreffende speler gedaan heeft maar dan had het sierlijk geweest als dat mondeling opgelost was zoals de leiding van WF/WF2 dat geprobeerd heeft richting jullie kant. Daar werd geen gehoor aangegeven op de 2 dagelijkse NAP na. Een stab is een stab en of je nu de eerste bent of de 25e die de stab pleegt veranderd niks aan het feit dat het gebeurd is. Naar mijn inziens is de stabbende speler in beide stammen geen stamspeler en dus ook geen potentieel lid, dankzij hun staan beide stammen in kwaad daglicht.

Met vriendelijke groet,

A.
 

DeletedUser77952

Guest
Beste MNIM,

Ik haal even een eigen gesproken zin naar voren. Dit is precies wat er gebeurd is, de hele stam WF/WF2 is keihard gestabt door het toedoen van 1 lid van deze stam/stammen. Ik keur absoluut niet goed wat de desbetreffende speler gedaan heeft maar dan had het sierlijk geweest als dat mondeling opgelost was zoals de leiding van WF/WF2 dat geprobeerd heeft richting jullie kant. Daar werd geen gehoor aangegeven op de 2 dagelijkse NAP na. Een stab is een stab en of je nu de eerste bent of de 25e die de stab pleegt veranderd niks aan het feit dat het gebeurd is. Naar mijn inziens is de stabbende speler in beide stammen geen stamspeler en dus ook geen potentieel lid, dankzij hun staan beide stammen in kwaad daglicht.

Met vriendelijke groet,

A.

Dan zal ik maar even met de deur in huis vallen.
Nee het is niet goed hoe onze stamleden gehandelt hebben.
Ik wist hier echter niks van af totdat ik overspoelt werd met PM's en skype berichten.

Verder is dit hele forum geen zak waard.
Iedereen wordt altijd over een kant geschoren en word alleen maar iedereen afgezeken.

Een 2 daagse pm het waren er toch echt 3 alleen om mij even de tijd te geven om uittezoeken wat er precies is gebeurt.

Verder dat ik niet reageer?
Je mag even aan lunary1 zelf vragen of ik wel degelijk reageer.
Er bestaat voor mij echter nog meer als alleen Tribalwars wat voor sommige hier niet zo is lijkt wel.

Over de situatie zelf heb ik op het moment niet veel te zeggen iedereen heeft zijn mening ik weet dat de 5 daagse NAP als eerste door WF / WF2 leden verbroken is.
Dat sommige dan onderling op een willekeurig iemand aanvallen gaan sturen van WF.
Nee dat is niet goed hoor je mij niet zeggen.

Ik heb lunary1 echter gisteren nog gesproken over een oplossing etc.
Ik heb ook gevragen om een beetje respect op te brengen in plaats van alles te verdraaien.
Dat is voor deze speler echter te veel gevraagd.

K
 

DeletedUser74396

Guest
waarom wordt er vol afkeuring gesproken over deze stab terwijl savior blijkbaar even hard heeft gestabt terwijl dat account verdedigd wordt?
 

DeletedUser75579

Guest
Beste MNIM,

Een stab is een stab en of je nu de eerste bent of de 25e die de stab pleegt veranderd niks aan het feit dat het gebeurd is.

Met vriendelijke groet,

A.

Ik licht dit zinnetje er even uit. Je moet nu toch zelf ook wel erkennen dat na x aantal voorvallen er absoluut niks nuttigs meer van kan gezegd worden, behalve: beide partijen zijn in de fout gegaan. Ik wil mijn stamgenoot in deze niet verdedigen, maar ik zie een reeks van twijfelachtige acties aan dit conflict voorafgaan, gaande van geclaimde dorpen edelen, tot ruzie over edelrichting etc, etc. Dit hebben we allemaal al veel vaker gezien.

Eén gebeurtenis uit zo'n reeks gaan uitlichten om op basis daarvan een zaak te bouwen, is gewoon kortzichtigheid vanwege een speler die zich verongelijkt voelt, maar zelf ook niet zuiver op de graat is. Ik weet uit meerdere bronnen, dat jullie op Grutte hier gewoon boven staan. Ik reken er dan ook op dat jullie er zoals gewoonlijk in zullen slagen om zulke gebeurtenissen in hun ruimere context te plaatsen.

Verder kijk ik natuurlijk uit naar onze ontmoetingen in game, al heb ik liever dat die voortvloeien uit een gezonde positieve instelling, zoals het spel willen winnen met onze respectieve stammen, dan op basis van een wrang gevoel t.a.v. mijzelf of mijn stam, op basis van iets wat 40 velden noordelijker is gebeurd. MNIM is een sportief account en ik hoop dat in het spel te kunnen bewijzen. Je bent welkom om er samen een mooi gevecht van te maken en ik wens je veel succes.

Johan
 
Bovenaan