-WF-, -WF2- & Sze.

DeletedUser74650

Guest
Ik licht dit zinnetje er even uit. Je moet nu toch zelf ook wel erkennen dat na x aantal voorvallen er absoluut niks nuttigs meer van kan gezegd worden, behalve: beide partijen zijn in de fout gegaan. Ik wil mijn stamgenoot in deze niet verdedigen, maar ik zie een reeks van twijfelachtige acties aan dit conflict voorafgaan, gaande van geclaimde dorpen edelen, tot ruzie over edelrichting etc, etc. Dit hebben we allemaal al veel vaker gezien.

Eén gebeurtenis uit zo'n reeks gaan uitlichten om op basis daarvan een zaak te bouwen, is gewoon kortzichtigheid vanwege een speler die zich verongelijkt voelt, maar zelf ook niet zuiver op de graat is. Ik weet uit meerdere bronnen, dat jullie op Grutte hier gewoon boven staan. Ik reken er dan ook op dat jullie er zoals gewoonlijk in zullen slagen om zulke gebeurtenissen in hun ruimere context te plaatsen.

Verder kijk ik natuurlijk uit naar onze ontmoetingen in game, al heb ik liever dat die voortvloeien uit een gezonde positieve instelling, zoals het spel willen winnen met onze respectieve stammen, dan op basis van een wrang gevoel t.a.v. mijzelf of mijn stam, op basis van iets wat 40 velden noordelijker is gebeurd. MNIM is een sportief account en ik hoop dat in het spel te kunnen bewijzen. Je bent welkom om er samen een mooi gevecht van te maken en ik wens je veel succes.

Johan

Beste Johan,

Uiteraard waarderen wij sportieve vijanden/vrienden ten zeerste, vandaar ook dat mijn nekharen van bovenstaande teksten overeind gaan staan en ik het niet kan laten daar wat van te zeggen. Ik kan enkel mijn mening baseren op het feit dat hier boven staat en die is om het maar kort en krachtig te zeggen: beide schuldig. Wat de stammen er verder mee doen moeten ze uiteraard zelf weten en het zou dan ook zonde zijn om een gloednieuwe en potentiële stam als Wolf. een kwade naam te bezorgen door een slippetje (stab). Het is niet dat ik geheel Wolf afschilder zoals hierboven door anderen wel werd gedaan.

Met vriendelijke groet,

A.
 

DeletedUser78624

Guest
Beste allen

Deze topic zal gaan over het "voorval" van 11/07 in de stam -WF- maar ik start alvast bij het begin.

In het begin van de wereld zat ik in EEE en was daar stamleider/oprichter. Dit was gewoon een stam samen met 4 andere vrienden die ik goed ken. Of toch alvast vertrouw.
Na een paar weken goed groeien zochten wij wat diplomatieke banden op en kwamen terrecht bij -WF- & -WF2-. We vormden gemakkelijk een BG maar later kwam het voorstel van PSYourDEAD om te fuseren. (5 sterkste van -WF- blijven & ik + mijn 4 stamgenoten komen erbij)

PSYourDEAD 21.06.17 17:17
haha dat klinkt zo dubbelzinnig ;) Wat als ik zou zeggen dat er 5 plaatsen open zijn in wf1 en jij 5 spelers van eee kiest inclusief jezelf om te fuseren met ons. Wat zou je dan zeggen?

Ik ging hier natuurlijk positief op in aangezien het een kans was om naar de top te gaan & zo minder bang te moeten zijn van eventuele aanvallen.
Ik stelde voor om met het fuseren mezelf ook als mede-leider aan te stellen, aangezien ik vrij veel actief ben en al op vorige werelden ervaring heb met stammen leiden (al dan niet tot het einde). Heb ook veel geleerd als co op een ander account dat in een topstam zit.
Jammer genoeg werd dit afgeslaan door PSYourDEAD en zijn medeleider in -WF2- (terwijl ik eigenlijk nooit iets op het forum heb zien staan van hem, of toch bitter weinig).
Ik vond het zeer jammer omdat ik het een opportuniteit vond om een aanspreekpunt te hebben bij beide groepen (ex EEE & -WF-).

We groeien verder en ik merkte op dat we top 10 haalden & uiteindelijk een lange tijd op #1 hebben gestaan. Iedereen ging zijn gangetje maar al snel viel op door de NAP met Faith! & de druk van AUT dat spelers in het noorden (ex EEE) nergens meer naartoe konden.
Daaruit ontstonden de eerste discussies over edelrichting & wie welk dorp ging nemen... claims werden opnieuw besproken enzovoort.

Bij een speler viel me op dat hij niet veel gaf maar wel alles zelf nam.
realsky

Enkele voorbeelden
Carlo Power (ex-lid van EEE) -> hij wou de dorpen (was zogezegd afgesproken maar nooit bewijs van gezien)
freddp -> intern
Godoflegends -> intern
Dorpen die ik clearde edelde hij...
En zo zijn er nog wel wat...

We zagen dus als maar minder dorpen bij ons die edelbaar waren & dit vertraagde de groei.
Mijn voorstel dat van de ex-EEE leden kwam was om te jumpen en voormalig Springfield te beginnen edelen.
Jammer genoeg werd dit afgeslaan door de grotere spelers omdat zij de dorpen wilden, alle dorpen die dichterbij lagen en edelbaar waren, waren pbg's of DU's.
We zaten dus compleet vast, behalve 1 spelers van 20k punten antiquado.

Hij was de pbg van realsky & ging stoppen / fuseren met hem. Echter hadden wij van ex-EEE dus een paar dorpen geclaimd omdat we het maar logisch vonden.
Antiquado zelf wou dit niet en was van mening dat alle dorpen naar realsky zouden gaan, maar daarna hij ermee mocht doen wat hij wou.
Heel wat gezeik later worden de 6 dorpen goed verdeeld.

Ik edel eens naar het westen om daar ook wat te kunnen doen eventueel maar ik heb al snel door dat ik WEER nergens heen kan. Ik respecteer mij medespelers uit de stam en hoop dat zij genoeg groeien & troepen maken om de kleinere spelers in de eventuele oorlogen te kunnen beschermen/helpen.

Ondertussen werd al duidelijk dat de eerste oorlog er wel aan zat te komen.
De eerste keuze was, MA op Guide. samen met AUT. Dit was erdoor gekomen omdat de grootste spelers in het zuiden lagen en zij ook geen ruimte meer hadden zogezegd.
qh514Ka.png
Ze wilden Emilia Clarke opruimen & daar was iedereen akkoord mee.
AUT zegt de BG een paar dagen later op (05/07/2017) zonder dat we een aanval gezamenlijk hebben kunnen uitvoeren.
De grote spelers in het zuiden klagen dat ze nergens heen kunnen en er wordt 09/07/2017 een NAP met Guide. op stand gebracht met als doel AUT te elimineren.
Iedereen blij, inclusief wij in het noorden omdat we nu ook weer wat ruimte kregen.

Er gebeurt vrij weinig op het forum, enkel maar dat we plots praten met die stam & een gap hebben met die stam zonder al te veel bewijs.
We wisten niet wanneer de NAP met AUT effectief was beïndigd en dus wanneer de afkoelingsperiode was afgelopen, zagen nooit quotes / screens van andere stamleider verschijnen ookal zat onze leider in een skypegroep met een aantal leiders etc... Ook merkte ik op dat PSYourDead (de leider) veel te veel topics aanmaakte op z'n gsm. Die waren altijd veel te kort & hadden geen inhoud, toen Moktar op zijn account VV draaide, was alles veel beter georganiseerd... Jammer maar helaas.

Allemaal zeer vreemde zaken en ik begon me zorgen te maken. Ik kreeg dan later het voorstel om leider te worden van -WF2- en samen met EEE naar daar te gaan om zo plaats te maken voor Gnomeo. & dorpmafketels... Ik was hier niet over te spreken en zelfs kwaad omdat ik al eens had opgemerkt dat we niet zomaar spelers kunnen blijven aannemen en andere leden kicken... Ik was dus zeker niet van plan om iemand anders' rommel op te ruimen in -WF2-.

Nu wordt het interessant

Een dag later (misschien 2), kom ik terug van mijn werk rond ongeveer 17u30 en zie volgend bericht op het forum verschijnen:
y2CeSq9.png

Nog geen 2 minuten later (zonder discussie), vertrekt hij.

p5fSbqc.png

Ik was nog relatief kalm omdat er goede afspraken gemaakt werden maar lichtte meteen mijn omliggende stamgenoten in, ook realsky dus & vroeg hem of hij meer wist.
Zoals in bovenstaand bericht te zien, verlaat hij ook de stam, maar wel ZONDER afspraken na te laten.

Ik schrijf in paniek een bericht naar de leider PSYourDEAD die antwoord met:
PSYourDEAD 11.07.17 18:13
Weet het ik kijk naar de situatie

Ik was al iets kalmer maar toen ik me opgefrist had & het forum bekeek zag ik volgend bericht:
6VWwuDR.png

Met daarna:

DmgWCVG.png

Dit was wanneer ik al mijn geduld verloor,
de 3 beste spelers verlaten op een halfuur tijd de stam & ik zit plots opgescheept met de leiding van 2 stammen... Iedereen kijk mijn richting uit & dit zonder enige bye bye / regels / verklaring.
In mijn ogen een wanhoopsdaad van puntengeilers, dit is geen verwijt, maar steek dan ook geen moeite in een stam in de eerste plaats & vertrek al zeker niet op zo'n manier.
De rest van -WF- & -WF2- heeft niks van richtlijnen gekregen, geen aanbod voor een NAP of bescherming de rest van de wereld.

Vanuit verschillende zaken kon ik al afleiden dat ze gewoon hun oude stamgenoten gingen edelen...
Ik vroeg dan aan KoningZyzz waarom hij vertrok & kreeg volgend bericht,

koningzyzz 11.07.17 17:52
Hoi Felix,

Een afscheidsbrief kan je het inderdaad niet noemen. Voor mij is hoe alles geregeld word/werd binnen de stam gewoon helemaal niets. Er gebeurt niets. Dagen geleden zou Guide. al aangevallen worden, afgeblazen. Dit is een van de redenen dat ik er gewoon een beetje klaar mee ben.

Daarbij is ook nog de edelruimte nu minimaal, ook al zouden we binnenkort dan die MA plannen tegen AUT. Mijn cluster is volledig onderbroken door spelers uit WF2, spelers die (geen haat) niet goed zijn in het spelletje. Spelers die er eigenlijk allang uit hadden moeten liggen. Natuurlijk zal ik door een deel van WF en WF2 moeten nu, maar so be it.

Hoop dat het zo iets duidelijker is voor je, was niet de makkelijkste beslissing, maar had op de manier waarop het ging niet meer veel plezier in het spelletje :)

Groet,
Jules

Wat duidelijk blijkt dat ze gewoon geen moeite willen doen om dus effectief de edelruimte ZELF te vergroten door te beginnen met AUT. Maar toch wordt de leider die dus volgens hem de onjuiste beslissingen nam meegenomen in Sze.
De stam die moet dus zelf maar een oplossing zoeken denk ik.
Dit was de trigger voor realsky omdat hij de opportuniteit zag om de rest van z'n stam te edelen want nog geen 24u na hij de stam verlaten heeft, zijn al 3 van mijn dorpen in zijn bezit. (Ongeschreven regel NAP van 5 dagen aan z'n laars lappen moet kunnen blijkbaar)

Volgende stap was bij de nieuwe stam Sze. te gaan aankloppen maar daar hadden ze blijkbaar geen benul dat realsky z'n oude stamleden al aan het edelen is.
Hij reageerde niet op mijn pm's noch op die van z'n nieuwe leiding.
We kregen een NAP van 2 dagen (lol) en toen dat werd besproken liep er nog een trein op mijn meest oostelijke dorp.
Conversatie liep dus als volgt:

farmer124 12.07.17 17:43
aanvallen cancelen kan niet meer

Lunary1 12.07.17 17:44
dan zorgt hij maar dat het leegstaat want ik edel het meteen terug.

farmer124 12.07.17 18:01
Hoeveel GS gaat het over?

Lunary1 12.07.17 18:55
Hoeveel gs zijn 3 dorpen waard, met elk toch wel meer dan 2k troepen in?

Ondertussen stuurt hij ook OS naar dat dorp dat nu nog van mij is, waarvan hij de aanval niet gaat cancellen. Dus zeg hem maar dat hij die terug trekt.

Dat dorp is van MIJ.

Vervolgens clear doodgelopen omdat ik ook niet meer kon cancellen.

Ik hoor nu niks meer van hun kant uit, geen vergoedingen, geen dorpen die ik terugkrijg en een NAP tot 15/07/2017 7:00 & krijg dan nog aanvallen vanuit de richting van AUT binnen omdat zoals verwacht de BG met hen die afliep nooit op het forum is gekomen & we dus niet wisten wanneer die gedaan was. (PSYourDead!)
Ben dan bij Faith! gaan aankloppen en die hebben me verteld dat dit hele verhaal niet door de beugel kan en ik werd aangeraden het AF op te zoeken als de leiding van SZE geen fatsoenlijke oplossing biedt.
Ik lees alle interessante topics dus ben van wel wat zaken op de hoogte.

Deze post is dus om duidelijk te maken hoe het er aan toe is gegaan en wat voor spelletje er werd gespeeld.
Zeer jammere zaak aangezien de kleinere even hard of nog harder hebben moeten werken voor hun dorpen.

Bij deze mijn post, graag had ik hier wel wat reactie op gehad zodat ik toch wat 'leverage' zou kunnen krijgen om bepaalde zaken af te dwingen / te bespreken.
Moesten er nog vragen ga ik deze graag beantwoorden & ga graag ook in discussie moest er eventueel iets onduidelijk zijn.
Ik hoop dat alles duidelijk is & misschien maak ik later nog een tl;dr.

Met beleefde groet

Felix
Team Lunary

P.S. kan zijn dat deze topic nog bewerkt wordt voor fouten / extra info.


beste AF lezers,

zoals beloofd zal ik vandaag mijn kant van het verhaal laten weten.

voordat ik begin met het uitleggen van de beschuldigingen wil ik eerst melden dat ik het jammer vindt dat AF lezers gelijk een verhaal geloven terwijl ze de andere kant van het verhaal niet weten.

ten eerste wordt ik beschuldigd dat ik carlopower heb geedeld.

A: ik heb in het begin van de wereld een pbg met hem afgesloten omdat we bang waren voor een aantal pp abusers om ons heen, heb toen ook zijn tw stats gechecht en daaruit bleek dat hij het leuk vond om de begin periode mee te maken en dat hij er daarna niet zoveel zin meer in heeft. ik heb met hem afgesproken dat als hij het spel niet meer leuk zou vinden dat ik dan zijn dorp(en) zou mogen edelen en hij is daarmee akkoord gegaan.
(moet wel eerlijk zeggen dat ik geen mededelingen meer van de gesprekken kan vinden aangezien ik hem had geedeld en geen meerwaarde hechte aan de pm's die ik nog had dus die zijn verwijderd.)

ten tweede wordt ik beschuldigd voor het internen van freddp.

A: na een week sinds het begin van de wereld heb ik al een oogje op zijn dorp en wou hem daarom ook graag edelen. later is hij zonder overleg in de stam gekomen waar ik het uiteraard niet helemaal mee eens was maar ik gaf hem een kans om te laten zien wat hij kan.
tijdens de fusie van WF en EEE stond freddp als een van de laagste leden, waardoor hij dus ontslagen zou worden aangezien hij een te erge achterstand had opgebouwd.

in een pm met PSyourdead heeft hij laten weten dat de onderste 5 leden zouden vertrekken:
upload_2017-7-14_18-1-52.png

het was al duidelijk dat die leden gingen vertrekken en kort daarna bleek freddp een dorp geedeld te hebben waardoor hij uit de risico groep viel, dit was mij niet opgevallen en aangezien er al een akkoord was gegeven dat de onderste 5 leden gekickt gingen worden dacht ik dat ik hem prima kon scouten.
(natuurlijk niet helemaal netjes)
tijdens mijn scout aanval kreeg ik het al te horen op het forum en heb dus ook gezegd dat het een misverstand was. op het moment dat mijn scout aankwam bleek hij maar 200 speer/zwaard, 300 bijl en 100 lc te hebben (weet het niet precies meer uit mn hoofd).

het bericht heb ik op het forum geplaatst en daarbij vermeldt dat het me zonde lijkt om deze speler in de stam te houden aangezien hij niet actief op het forum was etc.

de reacties daarop waren ook dat hij de stam uit moest, vervolgens heb ik hem geedeld.

ten derde de beschuldiging van het internen van godoflegends:

A: deze speler speel ik al mee samen sinds het begin van de wereld en hij wou stoppen om op classic te gaan spelen.
upload_2017-7-14_18-16-3.png

hij wou ineens zijn 1e dorp toch nog een tijdje vast houden om nog een clear in op te bouwen:
upload_2017-7-14_18-18-58.png

toen hij zijn clear voor een deel had opgebouwd kreeg ik bericht van onze NAP jelleveld:
upload_2017-7-14_18-22-4.png

om onze nap in stand te houden en het vertrouwen terug te krijgen bij jelleveld heb ik zijn dorp ondersteund en samen met oblivitation het dorp van godoflegends geedeld.

ten vierde krijg ik de beschuldiging dat lunary dorpen cleart en dat ik ze dan vervolgens edel.

A: volgens mij is dit maar 1 keer gebeurt en dat was niet mijn fout, maar de fout van je co.

ik heb in de avond een dorpje geclaimd zodat ik die de ochtend daarna kon edelen. een half uurtje voordat mijn clear met edels aankwamen was het dorp geedeld door Lunary1.

gesprek:
upload_2017-7-14_18-33-39.png

heb dit ook aan psyourdead gemeld:
upload_2017-7-14_18-37-6.png

ten vijfde beweer je dat je niets meer kon edelen door alle pbg's etc.

A: dit is totaal niet waar, op het forum liet je weten dat je naar het zuiden wou edelen (door alle stamleden heen) zodat je niet meer in het gebied van jelleveld zit, waardoor je dus "veilig" zou zijn. ook liet je weten dat je niet vanplan was om voor half 8 online te komen, dit waren de redenen waarom je mijn PBG wou edelen.

destijds hadden we nog geen connecties met AUT dus heb ik jullie al verteld dat jullie lord forsberg zouden kunnen edelen of de dorpen die daar nog tussen zwerven, maar jullie wouden dit zelf niet doen.

ten zesde beweer je dat we de dorpen van antiquado hebben verdeeld en dat dit goed is afgehandeld.

A: het idee was dat ik naar het westen zou gaan edelen en jullie naar het zuiden (waar ik uiteindelijk maar mee ben ingestemd aangezien jullie niets anders wouden).

volgens antiquado mocht ik de dorpen verdelen dus hebben we besloten dat claudius en lunary samen 3 dorpen mochten edelen en dat ik het 1e dorp van laurens mocht edelen aangezien hij van pllan was om te stoppen.

vervolgens edelen we de dorpen en plots had ik 2 dorpen, lunary 2 dorpen en laurens 1 dorp.

upload_2017-7-14_18-58-16.png
lunary en claudius komen de afspraak niet na


upload_2017-7-14_18-59-56.png
lunary en claudius hebben beide niet overlegd met laurens of ik zijn 1e dorp mocht hebben, daarintegen hebben ze wel de 3 dorpen van antiquado veroverd. ook staat er dat ze niet zomaar een lage speler konden verplichten zijn dorpen weg te geven... en hoe zit dat dan bij antiquado?

bericht van de afspraak over het dorp van laurens:
(afbeelding 1 in het volgende bericht)



ja, het klopt dat ik 12 uur na mijn vertrek aanvallen op lunary1 had lopen, helaas heeft de stam WF/WF2 de dag ervoor al aanvallen gestuurd op psyourdead, dus ik denk niet dat je in de positie zit om mij te beschuldigen omdat ik geen nap heb afgesloten.

de reden voor het verlaten van de stam was voornamelijk edelruimte, NAP met faith in het noorden, in het oosten en zuiden was het al bezet door stamgenoten en in het westen was alleen aut nog maar waar we een gezamelijke aanval op hadden gepland wat nog minimaal een week zou gaan duren, dit was voor mij geen optie omdat ik dan een week lang stil sta en dus achter ga lopen op de rest van de wereld.

het klopt inderdaad dat we WF niet correct hebben afgesloten, maar het is nogal hechtisch gegaan. koningzyzz en tobeloved kregen het aanbod van sze al een paar dagen geleden, vervolgens vroeg koningzyzz aan mij of ik mee wou gaan aangezien ik dezelfde mening als hem deel (teweinig edelruimte). na een aantal gesprekken kwam het erop neer dat we alle 3 naar sze zouden vertrekken en het was mijn besluit om psyourdead hierin te betrekken. ik heb hem verteld dat er weinig keus was aangezien leden maar niet wouden fuseren/du worden waardoor er dus ook niets aan de edelruimte gedaan kon worden.



ik denk zelf wel voldoende uitgelegd te hebben, maar mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag (op het AF of ingame)

met vriendelijke groet,

Jordy | Realsky
 

Bijlagen

  • upload_2017-7-14_17-59-30.png
    upload_2017-7-14_17-59-30.png
    824,4 KB · Weergaven: 9
  • upload_2017-7-14_19-1-6.png
    upload_2017-7-14_19-1-6.png
    31,2 KB · Weergaven: 9

DeletedUser78437

Guest
Beste Realsky,

Je vergeet erbij te vertellen dat jou pbg een dorp van mij edelde,een dorp wat mijn off leger bevatte en 4 edels in het begin van deze wereld. Zelfs jij zal begrijpen hoeveel je dat vertraagd in het begin van de wereld.

Wij lieten jou pbg met rust uit respect voor jou terwijl we normaal gesproken iemand in ons cluster gelijk weg zouden edelen. Volgens jou en PSYYourDEAD zou ik het dorp terug krijgen. We moesten hem de tijd geven naar de rim te verhuizen, die tijd gunde wij hem.

Maar er gebeurde niets uiteindelijk moest ik zelf mijn eigen dorp weer clearen en raakte ik een clear en edel kwijt en net toen ik de laatste edel verstuurde schreef je mij dat jij eigenlijk dat dorp wilde waarop ik heb gereageerd dat dat dorp me al zoveel heeft gekost dat ik het zelf terug wilde.

Behalve mijn eigen dorp heb ik geen enkel ander dorp van antiquado geedeld, geen gs vergoeding van jou, geen steun uit de stam waarvan het stamhoofd beloofde dat ik het terug kreeg. Ik heb er keihard voor moeten knokken om het terug te krijgen.

Persoonlijk vind ik dat als een pbg van mij zoiets zal flikken ik direct die pbg wegedel en de getroffen persoon compenseer en zal zorgen dat die persoon direct het dorp terug krijgt zonder extra verlies van troepen. Maar ja dat zijn bepaalde normen en waarden, bepaalde tw regels die schijnbaar momenteel bij een aantal personen niet meer gelden.
Screen Shot 07-14-17 at 09.07 PM.PNG Screen Shot 07-14-17 at 09.09 PM.PNG Screen Shot 07-14-17 at 09.12 PM.PNG
 

DeletedUser74373

Guest
Vecht dit allemaal in privé uit aub, dit had niet eens op het AF hoeven komen.
Als je eruit bent wie de schuldige is mag je hier wel komen en diegene blamen :p.
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser78300

Guest
beste AF lezers,

zoals beloofd zal ik vandaag mijn kant van het verhaal laten weten.

voordat ik begin met het uitleggen van de beschuldigingen wil ik eerst melden dat ik het jammer vindt dat AF lezers gelijk een verhaal geloven terwijl ze de andere kant van het verhaal niet weten.

ten eerste wordt ik beschuldigd dat ik carlopower heb geedeld.

A: ik heb in het begin van de wereld een pbg met hem afgesloten omdat we bang waren voor een aantal pp abusers om ons heen, heb toen ook zijn tw stats gechecht en daaruit bleek dat hij het leuk vond om de begin periode mee te maken en dat hij er daarna niet zoveel zin meer in heeft. ik heb met hem afgesproken dat als hij het spel niet meer leuk zou vinden dat ik dan zijn dorp(en) zou mogen edelen en hij is daarmee akkoord gegaan.
(moet wel eerlijk zeggen dat ik geen mededelingen meer van de gesprekken kan vinden aangezien ik hem had geedeld en geen meerwaarde hechte aan de pm's die ik nog had dus die zijn verwijderd.)

ten tweede wordt ik beschuldigd voor het internen van freddp.

A: na een week sinds het begin van de wereld heb ik al een oogje op zijn dorp en wou hem daarom ook graag edelen. later is hij zonder overleg in de stam gekomen waar ik het uiteraard niet helemaal mee eens was maar ik gaf hem een kans om te laten zien wat hij kan.
tijdens de fusie van WF en EEE stond freddp als een van de laagste leden, waardoor hij dus ontslagen zou worden aangezien hij een te erge achterstand had opgebouwd.

in een pm met PSyourdead heeft hij laten weten dat de onderste 5 leden zouden vertrekken:
Bekijk bijlage 11369

het was al duidelijk dat die leden gingen vertrekken en kort daarna bleek freddp een dorp geedeld te hebben waardoor hij uit de risico groep viel, dit was mij niet opgevallen en aangezien er al een akkoord was gegeven dat de onderste 5 leden gekickt gingen worden dacht ik dat ik hem prima kon scouten.
(natuurlijk niet helemaal netjes)
tijdens mijn scout aanval kreeg ik het al te horen op het forum en heb dus ook gezegd dat het een misverstand was. op het moment dat mijn scout aankwam bleek hij maar 200 speer/zwaard, 300 bijl en 100 lc te hebben (weet het niet precies meer uit mn hoofd).

het bericht heb ik op het forum geplaatst en daarbij vermeldt dat het me zonde lijkt om deze speler in de stam te houden aangezien hij niet actief op het forum was etc.

de reacties daarop waren ook dat hij de stam uit moest, vervolgens heb ik hem geedeld.

ten derde de beschuldiging van het internen van godoflegends:

A: deze speler speel ik al mee samen sinds het begin van de wereld en hij wou stoppen om op classic te gaan spelen.
Bekijk bijlage 11370

hij wou ineens zijn 1e dorp toch nog een tijdje vast houden om nog een clear in op te bouwen:
Bekijk bijlage 11371

toen hij zijn clear voor een deel had opgebouwd kreeg ik bericht van onze NAP jelleveld:
Bekijk bijlage 11372

om onze nap in stand te houden en het vertrouwen terug te krijgen bij jelleveld heb ik zijn dorp ondersteund en samen met oblivitation het dorp van godoflegends geedeld.

ten vierde krijg ik de beschuldiging dat lunary dorpen cleart en dat ik ze dan vervolgens edel.

A: volgens mij is dit maar 1 keer gebeurt en dat was niet mijn fout, maar de fout van je co.

ik heb in de avond een dorpje geclaimd zodat ik die de ochtend daarna kon edelen. een half uurtje voordat mijn clear met edels aankwamen was het dorp geedeld door Lunary1.

gesprek:
Bekijk bijlage 11373

heb dit ook aan psyourdead gemeld:
Bekijk bijlage 11374

ten vijfde beweer je dat je niets meer kon edelen door alle pbg's etc.

A: dit is totaal niet waar, op het forum liet je weten dat je naar het zuiden wou edelen (door alle stamleden heen) zodat je niet meer in het gebied van jelleveld zit, waardoor je dus "veilig" zou zijn. ook liet je weten dat je niet vanplan was om voor half 8 online te komen, dit waren de redenen waarom je mijn PBG wou edelen.

destijds hadden we nog geen connecties met AUT dus heb ik jullie al verteld dat jullie lord forsberg zouden kunnen edelen of de dorpen die daar nog tussen zwerven, maar jullie wouden dit zelf niet doen.

ten zesde beweer je dat we de dorpen van antiquado hebben verdeeld en dat dit goed is afgehandeld.

A: het idee was dat ik naar het westen zou gaan edelen en jullie naar het zuiden (waar ik uiteindelijk maar mee ben ingestemd aangezien jullie niets anders wouden).

volgens antiquado mocht ik de dorpen verdelen dus hebben we besloten dat claudius en lunary samen 3 dorpen mochten edelen en dat ik het 1e dorp van laurens mocht edelen aangezien hij van pllan was om te stoppen.

vervolgens edelen we de dorpen en plots had ik 2 dorpen, lunary 2 dorpen en laurens 1 dorp.

Bekijk bijlage 11375
lunary en claudius komen de afspraak niet na


Bekijk bijlage 11376
lunary en claudius hebben beide niet overlegd met laurens of ik zijn 1e dorp mocht hebben, daarintegen hebben ze wel de 3 dorpen van antiquado veroverd. ook staat er dat ze niet zomaar een lage speler konden verplichten zijn dorpen weg te geven... en hoe zit dat dan bij antiquado?

bericht van de afspraak over het dorp van laurens:
(afbeelding 1 in het volgende bericht)



ja, het klopt dat ik 12 uur na mijn vertrek aanvallen op lunary1 had lopen, helaas heeft de stam WF/WF2 de dag ervoor al aanvallen gestuurd op psyourdead, dus ik denk niet dat je in de positie zit om mij te beschuldigen omdat ik geen nap heb afgesloten.

de reden voor het verlaten van de stam was voornamelijk edelruimte, NAP met faith in het noorden, in het oosten en zuiden was het al bezet door stamgenoten en in het westen was alleen aut nog maar waar we een gezamelijke aanval op hadden gepland wat nog minimaal een week zou gaan duren, dit was voor mij geen optie omdat ik dan een week lang stil sta en dus achter ga lopen op de rest van de wereld.

het klopt inderdaad dat we WF niet correct hebben afgesloten, maar het is nogal hechtisch gegaan. koningzyzz en tobeloved kregen het aanbod van sze al een paar dagen geleden, vervolgens vroeg koningzyzz aan mij of ik mee wou gaan aangezien ik dezelfde mening als hem deel (teweinig edelruimte). na een aantal gesprekken kwam het erop neer dat we alle 3 naar sze zouden vertrekken en het was mijn besluit om psyourdead hierin te betrekken. ik heb hem verteld dat er weinig keus was aangezien leden maar niet wouden fuseren/du worden waardoor er dus ook niets aan de edelruimte gedaan kon worden.



ik denk zelf wel voldoende uitgelegd te hebben, maar mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag (op het AF of ingame)

met vriendelijke groet,

Jordy | Realsky

Dag lieve Jordy

Het feit dat je denkt dat internen een beschuldiging is verklaart je volledige ervaring met TW al.

Verder waren onze bevelen gedeeld dus had je perfect kunnen zien dat ik voor het desbetreffende dorp de 2 dagen die daar op voorgingen kunnen zien dat ik 2 clears hier op had afgestuurd met matige verliezen. Blijkt dus nogmaals dat je vrij weinig geeft om wat er gebeurd rondom jou & je dus maar doet wat je wilt.

Je laatste zin:
ik heb hem verteld dat er weinig keus was aangezien leden maar niet wouden fuseren/DU worden waardoor er dus ook niets aan de edelruimte gedaan kon worden.

Toont aan wat voor stamspeler je bent. In jouw ogen als leden achter lopen moeten ze dus ofwel een DU worden voor jou of met je fuseren.
Knap, echt knap...

Ondertussen zijn we 15/07/2017 (de dag dat de NAP van 2 dagen verliep) & moet ik met spijt zeggen dat realsky weer 2 dorpen heeft afgenomen van ons vandaag, dat terwijl de onderhandelingen nog steeds bezig zijn met de leiding van Wolf., het zal zeer moeilijk worden om hier ooit nog een deftige oplossing in te zoeken maar ik ben er van overtuigd dat wij onze dorpen terug gaan willen & zelfs een GS vergoeding zou op zijn plaats zijn.

Dan zal ik maar even met de deur in huis vallen.
Nee het is niet goed hoe onze stamleden gehandelt hebben.
Ik wist hier echter niks van af totdat ik overspoelt werd met PM's en skype berichten.

Verder is dit hele forum geen zak waard.
Iedereen wordt altijd over een kant geschoren en word alleen maar iedereen afgezeken.

Een 2 daagse pm het waren er toch echt 3 alleen om mij even de tijd te geven om uittezoeken wat er precies is gebeurt.

Verder dat ik niet reageer?
Je mag even aan lunary1 zelf vragen of ik wel degelijk reageer.
Er bestaat voor mij echter nog meer als alleen Tribalwars wat voor sommige hier niet zo is lijkt wel.

Over de situatie zelf heb ik op het moment niet veel te zeggen iedereen heeft zijn mening ik weet dat de 5 daagse NAP als eerste door WF / WF2 leden verbroken is.
Dat sommige dan onderling op een willekeurig iemand aanvallen gaan sturen van WF.
Nee dat is niet goed hoor je mij niet zeggen.

Ik heb lunary1 echter gisteren nog gesproken over een oplossing etc.
Ik heb ook gevragen om een beetje respect op te brengen in plaats van alles te verdraaien.
Dat is voor deze speler echter te veel gevraagd.

K

Kevin

Als je leider wilt zijn van de nr.1 stam verwacht je toch wel dat de leiding ten alle tijde beschikbaar zijn en toch minstens dagelijks meerdere malen online kunnen zijn om een gesprek te voeren via pm. Daarom dus dat ik het een zwak argument vind dat je buiten TW ook nog een leven hebt. Speel dan casual.

Verder heb je de avond van ons skypegesprek gezegd dat je dit "niet op het AF wou gooien".

Qk0txI5.png

Ik heb dit zoals je vroeg gerespecteerd en de dag erna niks gepost, maar toch doe jij het wel, en val je me zelfs persoonlijk aan in je bericht.

Ik heb ook gevragen om een beetje respect op te brengen in plaats van alles te verdraaien.
Dat is voor deze speler echter te veel gevraagd.

Mag ik je erop wijzen dat ik niks verdraaid heb, en dat ik wel respect heb?

Bedankt, en moest je dit lezen, antwoord eens op skype als je wil. Ik heb geen zin nog meer dorpen aan meneer Jordy te verliezen.

Vecht dit allemaal in privé uit aub, dit had niet eens op het AF hoeven komen.
Als je eruit bent wie de schuldige is mag je hier wel komen en diegene blamen :p.

Moest je effectief de post gelezen hebben, had je misschien wel gemerkt dat ik dat geprobeerd heb.
Als je niks nuttigs kan toevoegen, don't bother.

waarom wordt er vol afkeuring gesproken over deze stab terwijl savior blijkbaar even hard heeft gestabt terwijl dat account verdedigd wordt?

Ik snap niet waarom je dit aanhaalt? Savior of the North heeft niks te maken met dit hele gebeuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71210

Guest
Ik hou hier wel van, eindelijk wat animatie op het AF.

Ik vind ten eerste dat het eerste verhaal, over edelruimte en gebrek aan goede visie in de stam, dat je daar vooral zelf bij betrokken bent. Als jij het daar niet mee eens bent, ga dan lekker je eigen stam weer leiden. Je wilt wel naar een veiligere stam omdat je bang bent voor aanvallen, maar klaagt daarna over edelruimte? Beetje gek ofniet. Je hoeft ook niet van een leider te verwachten dat die alles opzet, je kunt zelf ook aanvallen opzetten lijkt me..

Als een stam eerst al 5 leden moet kicken voordat je er in kunt met z'n 5 dan weet je toch al dat het qua visie en binding verkeerd zit.

Wat daarna allemaal gebeurd is is gewoon zwak, van beide kanten. De stam leaven moeten ze zelf weten, maar de manier waarop is wel beetje zielig. gewoon de stam verlaten zonder afspraken maken. Daarna snel iemand edelen omdat een stamgenoot de nap verbrak, dan ben je zelf ook waardeloos hoor. Vooral omdat je edels waarschijnlijk al klaar had staan.

1 week niet kunnen groeien om een massa is de reden om de stam te verlaten, jezus kereltje...

al met al vind ik het allemaal maar stinken van beide kanten, bedankt voor het vermaak:)
 
Bovenaan