Werkomstandigheden van de Tribalwars arbeiders en daarmee samenhangend (?) onverantwoord gedrag van mijn arbeiders

Reactiescore
421
Hoi allemaal,

Het is nu nacht, en jullie slapen hopelijk allemaal. Een vlugge blik in mijn dorpje leert echter dat mijn boer nog steeds gras aan het maaien is, mijn houthakker hout aan het hakken en ook bij mijn leem- en ijzergroeve wordt nog volop doorgewerkt op dit onchristelijke tijdstip.

Ik zou hen dan graag ook 's nachts rust geven, om morgen weer met frisse energie door te werken.

Maar dat kan dus niet. Is dit echt het signaal dat we af willen geven aan de jongere spelers, dat werk altijd doorgaat? En dat in een periode waarin zoveel jonge professionals onder werkdruk bezwijken.

Maar goed, de gevolgen zijn dan ook dat mijn arbeiders onverantwoorde beslissingen maken. Zo hebben ze letterlijk overal het licht aan staan, en zoals jullie weten geschiedt dat dus met vuur. Nu zal de ijzermijn niet zomaar in de lucht vliegen, maar mijn kazerne bestaat uit niet mee dan een paar lappen stof? Hoe heeft Innogames geborgd dat mijn dorpje niet in de fik vliegt?

Ik heb een paar foto's als bewijsmateriaal genomen:

Knipsel1.PNG
Hier zien jullie mijn boer, die midden in de nacht IN HET DONKER MET EEN ZEIS AAN HET ZWAAIEN IS. Niet alleen gevaarlijk voor zichzelf me dunkt.

Knipsel2.PNG
De houthakker heeft zich enigszins verscholen, maar je ziet in blauw omcirkeld duidelijk dat deze man gewoon hout aan het hakken is om half 1 's nachts. Ook hier geldt dat ik het geen goed idee vind om in het donker met scherpe objecten te zwaaien, maar goed.

Knipsel3.PNG
Dit is de mijnwerker in mijn leemgroeve, en daar heb ik toch wel echt mee te doen door de tol die dit werk op zijn lichaam trekt. Deze man haalt zijn pensioen niet, let maar op.

Knipsel4.PNG
In blauw omcirkeld de mijnwerker uit de ijzermijn, maar goed die hoeft alleenmaar karretjes naar binnen te duwen dus echt medelijden heb ik nu ook weer niet, bovendien kosten zwaardvechters veel ijzer dus ik wil hier geen te groot punt van maken.

Ik zou dus voor willen stellen de werkdruk van de Tribal Wars arbeiders te verlagen.

Groet,

rukurt
 
Reactiescore
1.804
Terechte opmerking. Anderzijds ben ik niet helemaal zeker dat al deze arbeiders effectief aan het werk zijn als je niet kijkt.
Kan je dat op een of andere manier nagaan?
 

DeletedUser17472

Guest
Ik neem aan dat je om het goede voorbeeld te geven je troepen productie ook elke nacht uit zet zodat je troepen trainers rustig kunnen slapen :tongue:
Ik denk inderdaad dat als hij niets bouwt, niets recruiteert, dat het is opgelost. Hij zet zijn arbeiders zelf aan het werk hoor.
 
Reactiescore
1.271
Ik denk inderdaad dat als hij niets bouwt, niets recruiteert, dat het is opgelost. Hij zet zijn arbeiders zelf aan het werk hoor.
dat is niet waar? die arme mijnwerker houthakker en boer heb ik nog nooit stil zien zitten?
 
Reactiescore
1.804
het zijn uitslovertjes
werken alleen als je kijkt
ga maar na
 
Reactiescore
1.271
hmmm. Dat graan blijft maar staan inderdaad. terwijl die dag en nacht op delfde plek blijft maaien. lijkt inderdaad dat die geen reet doet behalve als je kijkt.
 
Reactiescore
111
Maar dat komt misschien omdat hij ook snachts moet werken. Dat zorgt ervoor dat hij niet gemotiveerd is.
 
Reactiescore
1.804
ik stel me bij deze kandidaat als vakbondsafgevaardigde voor de tw arbeiders
 
Reactiescore
1.804
ik open zo wel een topic met de noedige poeha?
 
Reactiescore
2.386
niet nodig, het volk heeft je verkozen
 
Bovenaan