WERF - Hulp voor nieuwe/onervaren spelers

Reactiescore
1.049
je kan best je dorp kiezen waar je het meeste punten hebt, (je kan namelijk gewoon blijven verder spelen op die wereld)
je moet je wel de bedenking maken of je je inventaris en premium functies wil meenemen. Want als je die meeneemt ben je die wel kwijt op je gewone wereld.

Ik raad je aan om je inventaris wel mee te nemen (en eerste nog met het evenement dat aan de gang is grondstoffenpakketten en vlagverdubbelaar mee te nemen)
Hij pakt aitomatisch grootste dorp toch?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik vind het een zeer mooi initiatief. Alleen ik vraag mij af of dit gaat werken. Gezien de activiteit juist af neemt door het massale gebruik van boost accounts of PP. Hierdoor is er geen drol aan voor onervaren en ervaren spelers.
 
Reactiescore
273
Ik vind het een zeer mooi initiatief. Alleen ik vraag mij af of dit gaat werken. Gezien de activiteit juist af neemt door het massale gebruik van boost accounts of PP. Hierdoor is er geen drol aan voor onervaren en ervaren spelers.

Deze accounts, die enorme boosts hebben in hun inventaris, hebben nu aanzienlijk meer tegenstand.
Op geen van de vorige casuals is zo'n initiatief geweest en konden deze spelers vrij hun gang gaan.
Maar de opbouw van dit initiatief is niet alleen een paar ervaren spelers die de kleine gaan helpen met advies, maar we hebben veel sterke spelers die gezamenlijk stand kunnen houden tegen deze abusers.
En dan komen er ook nog eens de minder ervaren spelers bij die wel gemotiveerd zijn om het spel te leren, die actief zijn en echt mee doen met de ervaren spelers.
Dan heb je al een goed team wat zeker stand kan houden tegen de spelers die de inventaris abusen.
 
Reactiescore
1.049
Voor alle mensen die de Ingame-mail hebben ontvangen en op dit topic terecht zijn gekomen:

Als je niet weet hoe je naar casual komt doe de volgende stappen:
- Ga naar de knop instellingen
- Klik op de knop 'casual overstap'
- Vink aan/uit of je je invertaris en/of premium functies wilt meenemen
- Klik op iets als 'overstap' of 'dorp kopieren'

Het dorp kopieert dus dus je verdwijnt niet van je oude wereld!
Enkel als je invertaris en/of Premium functies meeneemt verdwijnen die wel!

- Meld je indien geinterreseerd aan bij Ruiter939
 

Deleted User - 487938569

Guest
Er zullen altijd spelers zijn die boosten, echter kunnen we met zo project te beginnen zeker een groot invloed in de wereld hebben. Ik weet niet wie hier allemaal wereld 69 volgen maar daar is laast door iemand een illegaal script gebruikt en is er door de wereld besloten om die speler niet langer op de wereld te willen hebben. Die speler heeft dus ook geen overlevering kansen meer hij wordt door de grootste stammen de rug toe gekeerd. Dit is natuurlijk op een andere wereld, maar als wij met heel veel spelers die actief zijn dit soort spelers de rug toe keren zal ook casual minder waarde hebben voor boost acc.

Wij hopen zeer zeker dat door dit project een leuke maar ook leerzame wereld kunnen maken van casual 9.
 
Reactiescore
142
Deze accounts, die enorme boosts hebben in hun inventaris, hebben nu aanzienlijk meer tegenstand.
Op geen van de vorige casuals is zo'n initiatief geweest en konden deze spelers vrij hun gang gaan.
Maar de opbouw van dit initiatief is niet alleen een paar ervaren spelers die de kleine gaan helpen met advies, maar we hebben veel sterke spelers die gezamenlijk stand kunnen houden tegen deze abusers.
En dan komen er ook nog eens de minder ervaren spelers bij die wel gemotiveerd zijn om het spel te leren, die actief zijn en echt mee doen met de ervaren spelers.
Dan heb je al een goed team wat zeker stand kan houden tegen de spelers die de inventaris abusen.

Aldus de eigenaar van het meest gebooste account op casual 8 :p

Wat betreft de casuals worden er amper grondstoffen gekocht op de beurs. In enkele gevallen maakt een enorme inventaris toch wel een redelijk verschil zoals te zien is bij final24 op casual8 die toch redelijk later is gestart als andere topspelers. Maar ook zonder grote inventaris kun je gewoon in de top spelen.
 
Reactiescore
273
Aldus de eigenaar van het meest gebooste account op casual 8 :p

Wat betreft de casuals worden er amper grondstoffen gekocht op de beurs. In enkele gevallen maakt een enorme inventaris toch wel een redelijk verschil zoals te zien is bij final24 op casual8 die toch redelijk later is gestart als andere topspelers. Maar ook zonder grote inventaris kun je gewoon in de top spelen.

2 maanden later is niet veel later. Ik heb de inventaris niet opgebouwd om mee te nemen naar een volgende wereld...
Wat ik daar gedaan heb is de grondstoffen die ik wel mee kreeg verspreiden over periodes waar ik maximaal 30 edels aan pakketten zou gebruiken.
Op die manier kon ik gewoon blijven groeien zonder al te veel onderbrekingen.

En voor de volledigheid: Ik ben letterlijk 1 veld noord van avada kedavra begonnen en heb mijn dorp verhuisd.
We zijn vrijwel altijd gelijk op gegaan omdat we ongeveer dezelfde inventaris mee hadden.
En nee, dit was geen enorme inventaris maar een goede manier om de 2 verloren maanden in te halen.

Los van dit, ik ga niet beweren dat ik zelf niet gebruik heb gemaakt van een inventaris. Ook op cas9 heb ik een leuke mee kunnen nemen, maar weer niet speciaal opgebouwd voor de casual. Als ik dat gedaan had, stond ik nu net zoals de rest met 20+ dorpen boven aan de ranklijst, omdat ik op w70 als DU ben gaan spelen, puur om een startdorp te hebben voor als casual 9 kwam ZONDER inventaris.
Helaas kwam die er wel. Toch begonnen en al snel zijn we met een groep dit initiatief begonnen.

Dus Jand, leuk dat je hier een reactie achter laat, maar gelieve geen eenzijdig verhaal posten.

;)

Edit: Jand, je beseft hopelijk toch wel dat ik al maanden niet meer speel op cas8? Voor het geval je nog meer dingen van cas8 hier heen haalt :p
 

Deleted User - 487920325

Guest
Deze accounts, die enorme boosts hebben in hun inventaris, hebben nu aanzienlijk meer tegenstand.
Op geen van de vorige casuals is zo'n initiatief geweest en konden deze spelers vrij hun gang gaan.
Maar de opbouw van dit initiatief is niet alleen een paar ervaren spelers die de kleine gaan helpen met advies, maar we hebben veel sterke spelers die gezamenlijk stand kunnen houden tegen deze abusers.
En dan komen er ook nog eens de minder ervaren spelers bij die wel gemotiveerd zijn om het spel te leren, die actief zijn en echt mee doen met de ervaren spelers.
Dan heb je al een goed team wat zeker stand kan houden tegen de spelers die de inventaris abusen.

Ik moedig dit iniatief zeker aan, maar jullie zijn ook zeer hypocriet bezig gezien er vele spelers in de stammen zitten die op vorige casuals juist de enorme boosters waren en het dus voor de onervaren spelers verziekte. Ook op deze casual zijn er spelers aanwezig binnen jullie gelederen die alweer aan het boosten zijn geslagen. Zie een chmegers, zswader, sjaak trekhaak, amor vincit omnia die ook allen al 10+ dorpen bezitten. Lijkt er op het moment eerder op dat jullie een enorme overmacht op deze casual aan het creëren zijn. De intentie zal er best zijn bij sommige iniatiefnemers, maar de uitvoering is fout in mijn ogen.
 
Reactiescore
1.468
Ik moedig dit iniatief zeker aan, maar jullie zijn ook zeer hypocriet bezig gezien er vele spelers in de stammen zitten die op vorige casuals juist de enorme boosters waren en het dus voor de onervaren spelers verziekte. Ook op deze casual zijn er spelers aanwezig binnen jullie gelederen die alweer aan het boosten zijn geslagen. Zie een chmegers, zswader, sjaak trekhaak, amor vincit omnia die ook allen al 10+ dorpen bezitten. Lijkt er op het moment eerder op dat jullie een enorme overmacht op deze casual aan het creëren zijn. De intentie zal er best zijn bij sommige iniatiefnemers, maar de uitvoering is fout in mijn ogen.
Hey, ik snap dat je baalt dat er geboost word en ik kan dat ook zeker niet ontkennen.
Het is verre van ideaal, maar ik denk dat de bal niet bij de spelers ligt op dit moment. Dit is een beetje een kip ei verhaal. Als 1 speler begint met boosten moet de rest wel mee ;)
We wisten in dit geval dat een groep van casual 7 sowieso zou gaan boosten.

De uitvoering is de beste die we denk ik op dit moment kunnen doen, maar als je ideeën hebt ben je welkom, in dit topic staat mijn discord genoemd ;)
 
Reactiescore
30
Er zullen altijd spelers zijn die boosten, echter kunnen we met zo project te beginnen zeker een groot invloed in de wereld hebben. Ik weet niet wie hier allemaal wereld 69 volgen maar daar is laast door iemand een illegaal script gebruikt en is er door de wereld besloten om die speler niet langer op de wereld te willen hebben. Die speler heeft dus ook geen overlevering kansen meer hij wordt door de grootste stammen de rug toe gekeerd. Dit is natuurlijk op een andere wereld, maar als wij met heel veel spelers die actief zijn dit soort spelers de rug toe keren zal ook casual minder waarde hebben voor boost acc.

Wij hopen zeer zeker dat door dit project een leuke maar ook leerzame wereld kunnen maken van casual 9.

Ahja, lekker de moraalridder spelen, Cas6 naaien en nu vervolgens dit.:rolleyes::rolleyes:
 

Deleted User - 487925159

Guest
Er zullen altijd spelers zijn die boosten, echter kunnen we met zo project te beginnen zeker een groot invloed in de wereld hebben. Ik weet niet wie hier allemaal wereld 69 volgen maar daar is laast door iemand een illegaal script gebruikt en is er door de wereld besloten om die speler niet langer op de wereld te willen hebben. Die speler heeft dus ook geen overlevering kansen meer hij wordt door de grootste stammen de rug toe gekeerd. Dit is natuurlijk op een andere wereld, maar als wij met heel veel spelers die actief zijn dit soort spelers de rug toe keren zal ook casual minder waarde hebben voor boost acc.

Wij hopen zeer zeker dat door dit project een leuke maar ook leerzame wereld kunnen maken van casual 9.
Ahja, lekker de moraalridder spelen, Cas6 naaien en nu vervolgens dit.:rolleyes::rolleyes:

Op casual6 ook al bezig geweest. Als ik het me goed herinner is dit dezelfde speler die op 66 illegale scripts leverde om op vijandig account te laten plaatsen. Leuk om in de organisatie van zo’n leuk initiatief te hebben....
 
Reactiescore
1.468
Op casual6 ook al bezig geweest. Als ik het me goed herinner is dit dezelfde speler die op 66 illegale scripts leverde om op vijandig account te laten plaatsen. Leuk om in de organisatie van zo’n leuk initiatief te hebben....
W66 is een heel ander verhaal. Ik ken het hele verhaal toevallig en Justin heeft toen iets met fake illegale scripts gedaan. Is een afgesloten hoofdstuk. Cas6 ken ik minder details van maar omdat dit project niet per se een winst doel heeft maar meer een leerdoel kunnen we Justin prima gebruiken.
 
Reactiescore
399
Hey, ik snap dat je baalt dat er geboost word en ik kan dat ook zeker niet ontkennen.
Het is verre van ideaal, maar ik denk dat de bal niet bij de spelers ligt op dit moment. Dit is een beetje een kip ei verhaal. Als 1 speler begint met boosten moet de rest wel mee ;)
We wisten in dit geval dat een groep van casual 7 sowieso zou gaan boosten.

De uitvoering is de beste die we denk ik op dit moment kunnen doen, maar als je ideeën hebt ben je welkom, in dit topic staat mijn discord genoemd ;)

Hoezo moet de rest dan mee?
Ik vind het juist een knappere prestatie als je vervolgens later kan bewijzen aan de booster dat je ook kan winnen zonder het boosten inplaats van hetzelfde te doen.
Als hun in de sloot springen hoeft een deel van jullie dat niet te doen toch?
 
Reactiescore
273
Hoezo moet de rest dan mee?
Ik vind het juist een knappere prestatie als je vervolgens later kan bewijzen aan de booster dat je ook kan winnen zonder het boosten inplaats van hetzelfde te doen.
Als hun in de sloot springen hoeft een deel van jullie dat niet te doen toch?

Als jij de keuze krijgt om 100km verder op naar je eindbestemming te reizen.
Wat zou jij doen?
a) Lopen, want dat is gratis en je komt er uiteindelijk toch wel.
b) De auto pakken, want dat is heel veel sneller.
 
Reactiescore
399
Als jij de keuze krijgt om 100km verder op naar je eindbestemming te reizen.
Wat zou jij doen?
a) Lopen, want dat is gratis en je komt er uiteindelijk toch wel.
b) De auto pakken, want dat is heel veel sneller.

Ik ga met me Studenten OV want dat is ook gratis;).
Maar het punt is gewoon je wil zorgen dat de boosters niet winnen maar het grote ervaren deel uit de stammen is nu al aan het boosten geslagen wat in mijn ogen gewoon jammer is om te zien.
 
Bovenaan