- Reactiescore
- 234
gesniped of niet laten lopen
(ps, rare jongens die romeinen, niet kleine jongens)
Geen 30 ms kon je al lang op voorhand weten want het is nog al voorgevallen dat ze lager dan 50 zetten en dit niet lukt. Joost mag weten waarom het voor tw onmogelijk is onder die 50 ms te gaan maar denk dat velen daar alleen maar gelukkig mee zijn.geen 30ms, geen 9 uur nachtbonus. Ja leuk als je instellingen aankondigt om mensen te hypen te spelen, maar als ze niet kloppen...
EOSgefeliciteerd met de wereldwinst
wie heeft er gewonnen?
W88 is tot 09.00 nachtbonus.Geen 30 ms kon je al lang op voorhand weten want het is nog al voorgevallen dat ze lager dan 50 zetten en dit niet lukt. Joost mag weten waarom het voor tw onmogelijk is onder die 50 ms te gaan maar denk dat velen daar alleen maar gelukkig mee zijn.
De eerste wereld met 9 uur nachtbonus moet ik ook nog tegenkomen... Kan er één gemist hebben maar de standaard is altijd 8 uur nachtbonus.
Maar geen 9 uur lang zoals hier de bedoeling wasW88 is tot 09.00 nachtbonus.
ah, enkel maar positief voor de wereld.
Als je dagelijks tot 12/1 wakker bent en je ziet geen aanvallen kan je dan slapen.Ik zie nachtbonus voorbij komen van 03:00 tot 11:00 uur.. wat een waanzin zeg.
ik def als ik slaap.Als je de keuze hebt tussen slapen of deffen kies je toch altijd slapen?
Wil je mijn vriendin dan worden?ik def als ik slaap.