Wereldwinst

Reactiescore
163
Naja jullie maken ervan dat we voor kata's zijn, omdat we een stam die we aan het weg edelen zijn niet de kans willen geven om terug te recoveren en te groeien. Om maar niet te spreken over Wirtual die nu zelf kata's op VIKINGS zit te gooien.
Ik kan je verzekeren dat als er kata's vanuit VIKINGS worden gestuurd memo op delete gaat.
Je weet goed genoeg dat dat een foutje is lol, heb zelfs de fakes nog doorgegeven
 
Reactiescore
2
hahahah zielig manneke, je krijgt de volgende wave van mij x
En wie mag jij dan wel niet zijn, vindt het grappig dat er gezeken wordt om kata's... en dan eindstand zelf kata's gaan gebruiken op een stam die al een week lang een eerlijke oorlog met jullie aan het voeren zijn en dan ook nog aangeven dat er 15x per ongeluk kata's verstuurd zijn... haha dit noem ik dan een zielig mannetje ;)
 
Reactiescore
26
En wie mag jij dan wel niet zijn, vindt het grappig dat er gezeken wordt om kata's... en dan eindstand zelf kata's gaan gebruiken op een stam die al een week lang een eerlijke oorlog met jullie aan het voeren zijn en dan ook nog aangeven dat er 15x per ongeluk kata's verstuurd zijn... haha dit noem ik dan een zielig mannetje ;)

Incomings zie je morgen ;)
 
Reactiescore
63
Van wirtual waren 15 kata’s die hij aan een stuk de deur uit deed wat perongeluk ging en hij heeft dit aangegeven kan gebeuren toch?

Iedereen maakt wel is foutjes
 
Reactiescore
2
Van wirtual waren 15 kata’s die hij aan een stuk de deur uit deed wat perongeluk ging en hij heeft dit aangegeven kan gebeuren toch?

Iedereen maakt wel is foutjes
Dus jij wilt verklaren dat iemand (Wirtual) 15 nukes met kata's de deur uit jaagt zonder te kijken of deze op smed stonden...

1x geloof ik je gelijk, maar 15x niet kijken is best apart. Was hij ze bril verloren?o_O
 
Reactiescore
63
Zoals we aangaven hij gooide op de polen en daarna 15 clears eruit zonder goed te kijken.

Hij heeft die persoon gelijk een nap aangeboden door deze fout begreep ik dus dan vind ik dit wel reeel.

En die 150 katas hadden wr al pre gemaakt omdat we al vreesden voor een kata wat met de polen.
 
Reactiescore
7
Hey

Ik kan eindelijk op het AF .
Sinds eergisteren wist ik zelf niet hoe populair ik blijkbaar ben hier..

Ik werk voor niemand even om duidelijkheid te brengen voor heel deze wereld.
Ik smeet idd clears , edelclears , fakes etc. In het rond niet voor iemand van vikings zoals hier word voorgesteld.
Het is voor mijn stam om jullie bezig te houden.
Helaas werd dit continu gedodgde.
Er kon perfect een trein gemaakt worden maar ik had op dat moment niet genoeg troepen , omdat AYS en Down serieus aan het focussen was op onze leden.

ik ben denk ik de minst ervarene speler op deze wereld , ik kwam met niks op deze wereld terecht.
Tot ik in de stam TTF een paar toffe kerels leerde kennen , top communicatie en samenwerking.
Helaas na een paar dagen begonnen ze al een pak groter te zijn naar mij en vertrokken ze naar een betere en ervarene stam.

Ik heb altijd contact gehouden met hun , ik heb hun nooit iets gevraagd qua bescherming.
Ik heb hier een paar makkers leren kennen voor de rest trek ik het me eigenlijk weinig van aan wat er over me word geschreven.
 
Bovenaan