Wereldwinst

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Als iemand echter wil praten over waarom ik van gedachten moet veranderen, dat wil zeggen, de persoon die hier zoveel huilt, nodig ik je uit om in het spel te praten. We schrijven echter in het Engels, maar dat kan iedereen.
laat je niet vangen maatje als je ingame engels praat gaan ze je rapporteren en word je gebanned
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.494
Als iemand echter wil praten over waarom ik van gedachten moet veranderen, dat wil zeggen, de persoon die hier zoveel huilt, nodig ik je uit om in het spel te praten. We schrijven echter in het Engels, maar dat kan iedereen.

Ik wil wel praten met je via Discord hierover! Dat is Pimsie.#6778 mocht je interesse hebben.
 
Reactiescore
460
Dit is gewoon een stamlid van viking die TTF aanmoedigt om kata's op DownOnMe te knallen :redface: . En binnen ELMO hebben we het aardig naar onze zin hoor, sowieso het actiefste meme kanaal van de wereld
Jullie krijgen toch geen kata's van TTF ? Zoals ik al zei dit is direct aangepakt en jullie hebben na die ene keer dan ook geen kata's meer ontvangen. Dus zeer logisch dat we ze aanmoedigen terwijl je ze maar 1 keer hebt gehad en een PM hebt ontvangen met excuses. Sterk.
 
Reactiescore
31
Maatje stop eens met zeveren, jullie staan op de meest free wereldwinst ooit
Nee xD Op wie denk je dat de Polen nadien gaan?
2 opties:
Op Hyena dan Vikings
Op Wild.

Ze blijven gewoon met katas gooien en de wereld verzieken terwijl jullie de ogen toe knijpen. Jullie zeggen dat er geen voorstellen komen om de Polen te pakken. Maar als we het er dan over hebben krijg je als antwoord "we gaan verder op ELMO" Ja okay dan. Dan choppen ze lekker ELMO, nadien wild en dan hebben ze nadien die free wereld winst wel. Denk maar niet dat je popa + popb gaat kunnen stoppen nadat elmo + wild weg zijn. Want spelen heeft amper front, TTF heeft geen front en dan zijn het enkel jullie nog.

Als de Polen ineens jullie stabben omdat jullie minder dorpen zijn dat ze moeten choppen dan Wild dan moet je ook niet meer komen aankloppen, en zullen ook wij een keer onze ogen toe knijpen... Veeg die Polen gewoon samen weg dan kan er eindelijk leuk gespeeld worden zonder kata abuse. Kan je nadien je persoonlijke vendettas weer uitspeken. ELMO is al maar met 5 meer, dus gezever van dat elmo kan recoveren moet je ook niet mee afkomen imo.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.494
Nee xD Op wie denk je dat de Polen nadien gaan?
2 opties:
Op Hyena dan Vikings
Op Wild.

Ze blijven gewoon met katas gooien en de wereld verzieken terwijl jullie de ogen toe knijpen. Jullie zeggen dat er geen voorstellen komen om de Polen te pakken. Maar als we het er dan over hebben krijg je als antwoord "we gaan verder op ELMO" Ja okay dan. Dan choppen ze lekker ELMO, nadien wild en dan hebben ze nadien die free wereld winst wel. Denk maar niet dat je popa + popb gaat kunnen stoppen nadat elmo + wild weg zijn. Want spelen heeft amper front, TTF heeft geen front en dan zijn het enkel jullie nog.

Als de Polen ineens jullie stabben omdat jullie minder dorpen zijn dat ze moeten choppen dan Wild dan moet je ook niet meer komen aankloppen, en zullen ook wij een keer onze ogen toe knijpen... Veeg die Polen gewoon samen weg dan kan er eindelijk leuk gespeeld worden zonder kata abuse. Kan je nadien je persoonlijke vendettas weer uitspeken. ELMO is al maar met 5 meer, dus gezever van dat elmo kan recoveren moet je ook niet mee afkomen imo.

Ik heb nog geen bericht gehad van WILD? :)
 
Reactiescore
65
Nee xD Op wie denk je dat de Polen nadien gaan?
2 opties:
Op Hyena dan Vikings
Op Wild.

Ze blijven gewoon met katas gooien en de wereld verzieken terwijl jullie de ogen toe knijpen. Jullie zeggen dat er geen voorstellen komen om de Polen te pakken. Maar als we het er dan over hebben krijg je als antwoord "we gaan verder op ELMO" Ja okay dan. Dan choppen ze lekker ELMO, nadien wild en dan hebben ze nadien die free wereld winst wel. Denk maar niet dat je popa + popb gaat kunnen stoppen nadat elmo + wild weg zijn. Want spelen heeft amper front, TTF heeft geen front en dan zijn het enkel jullie nog.

Als de Polen ineens jullie stabben omdat jullie minder dorpen zijn dat ze moeten choppen dan Wild dan moet je ook niet meer komen aankloppen, en zullen ook wij een keer onze ogen toe knijpen... Veeg die Polen gewoon samen weg dan kan er eindelijk leuk gespeeld worden zonder kata abuse. Kan je nadien je persoonlijke vendettas weer uitspeken. ELMO is al maar met 5 meer, dus gezever van dat elmo kan recoveren moet je ook niet mee afkomen imo.

Jullie schijterds verdienen allemaal te verliezen met al jullie nav's, verbonden, berichten doorsturen naar andere stammen om zelf in een goed blaadje te komen staan. En dan hier nog met aanmerkingen op anderen durven komen.
Ik hoop dat de Polen deze en alle nog komende classics gaan winnen.
 
Reactiescore
60
Diplomatie bij ons is goed. Degenen die wilden praten, hebben vrede. We hoeven niet tegen iedereen te vechten om de wereld te winnen. dat deden Wild, Elmo en Wiking ook. Geniet gewoon van het spel.

Ik wens je een fijne dag.
 
Reactiescore
460
Diplomatie bij ons is goed. Degenen die wilden praten, hebben vrede. We hoeven niet tegen iedereen te vechten om de wereld te winnen. dat deden Wild, Elmo en Wiking ook. Geniet gewoon van het spel.

Ik wens je een fijne dag.
No offence maar een kleuter kan deze wereld ook winnen als je enige tactiek is om kata's te gooien en er geen terug krijgt. Staan jullie open om heel eerlijk, zoals de rest van de wereld, te spelen tegen ons zonder het gebruik van kata's ? Jullie spelen al met 2 stammen dus jullie zijn al in overmacht, laat eens zien wat jullie echt kunnen dan in plaats van gewoon de vijand kapot te kata'en zodat jullie geen weerstand krijgen.
 
Reactiescore
460
Nee xD Op wie denk je dat de Polen nadien gaan?
2 opties:
Op Hyena dan Vikings
Op Wild.

Ze blijven gewoon met katas gooien en de wereld verzieken terwijl jullie de ogen toe knijpen. Jullie zeggen dat er geen voorstellen komen om de Polen te pakken. Maar als we het er dan over hebben krijg je als antwoord "we gaan verder op ELMO" Ja okay dan. Dan choppen ze lekker ELMO, nadien wild en dan hebben ze nadien die free wereld winst wel. Denk maar niet dat je popa + popb gaat kunnen stoppen nadat elmo + wild weg zijn. Want spelen heeft amper front, TTF heeft geen front en dan zijn het enkel jullie nog.

Als de Polen ineens jullie stabben omdat jullie minder dorpen zijn dat ze moeten choppen dan Wild dan moet je ook niet meer komen aankloppen, en zullen ook wij een keer onze ogen toe knijpen... Veeg die Polen gewoon samen weg dan kan er eindelijk leuk gespeeld worden zonder kata abuse. Kan je nadien je persoonlijke vendettas weer uitspeken. ELMO is al maar met 5 meer, dus gezever van dat elmo kan recoveren moet je ook niet mee afkomen imo.
Naja jullie maken ervan dat we voor kata's zijn, omdat we een stam die we aan het weg edelen zijn niet de kans willen geven om terug te recoveren en te groeien. Om maar niet te spreken over Wirtual die nu zelf kata's op VIKINGS zit te gooien.
Ik kan je verzekeren dat als er kata's vanuit VIKINGS worden gestuurd memo op delete gaat.
 
Reactiescore
60
No offence maar een kleuter kan deze wereld ook winnen als je enige tactiek is om kata's te gooien en er geen terug krijgt. Staan jullie open om heel eerlijk, zoals de rest van de wereld, te spelen tegen ons zonder het gebruik van kata's ? Jullie spelen al met 2 stammen dus jullie zijn al in overmacht, laat eens zien wat jullie echt kunnen dan in plaats van gewoon de vijand kapot te kata'en zodat jullie geen weerstand krijgen.
Ik ga katapulten gebruiken. Daar zijn ze voor. Ik ben niet de baas. Nog steeds de sterkste tegenstander voor ons. Als ik de regels overtreed, kun je me aangeven bij de support. Als ik de regels niet heb overtreden, waarom beschuldig je mij dan? allianties, pacten en katapulten zijn er om gerespecteerd en gebruikt te worden.

Hé, maar je komt uit Viking
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
65
No offence maar een kleuter kan deze wereld ook winnen als je enige tactiek is om kata's te gooien en er geen terug krijgt. Staan jullie open om heel eerlijk, zoals de rest van de wereld, te spelen tegen ons zonder het gebruik van kata's ? Jullie spelen al met 2 stammen dus jullie zijn al in overmacht, laat eens zien wat jullie echt kunnen dan in plaats van gewoon de vijand kapot te kata'en zodat jullie geen weerstand krijgen.
Nav's afsluiten om op Elmo te kunnen gaan en zodra de dreiging van Elmo weg is nav verbreken en meteen als het mag aanvallen?
Ik weet dat het volgens de regels is, maar ik walg van dat soort spelers.
Daarom hoop ik dat jij de eerste bent die kapot gekata'd wordt.
 
Bovenaan