Wereldwinst

Reactiescore
38
Die Polen hebben overal nap´s en bg´s dus ze konden all in op ons gaan (Obamer) maar voornamelijk op mijn acc ik heb 1 wave overleeft de 2de wave was zwaar want ook Volledig PopA gooide mee maar al bij al ging het nog maar toen ze nog eens kwamen was het wel klaar ze gooiden ook op elk dorp 3 clears die je zowiezo moet dodgen maar ze sloopten wel al men smederijen -> je kan geen edels meer maken je kan niet recappen alsook kan je geen nieuwe troepen recruiten... edels backdraften was omogelijk want ze konden gewoon hun front lekker volstacken aangezien ze nergens anders gepakt kunnen worden =(
Ondertussen werden sommigen van onze stam ook aangevallen door Wild met als gevolg ieder voor zichzelf aangezien iedereen van de stam onder vuur lag dan ben je als kleine stam wel machteloos tegen deze overkill en dan is het tijd om op grijs te gaan. Good game tot de volgende....

Ik zou zeggen stop allemaal met die Nap´s en Bg´s met de Polen in de Core speel ze weg en maak er een leuke eindstrijd van.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Uiteindelijk moeten we allemaal blij zijn dat andere stammen proberen wat balans in de wereld te brengen. Momenteel lijkt het er namelijk op dat WILD zonder enige tegenstand naar de 25% kan edelen. & dat lekker onder de radar...
 
Reactiescore
461
En als VIKING geen persoonlijke NAPs nam met aanliggende spelers dan had het een front met 4 top 7 stammen. Is niets mis mee met een tijdelijke NAP hier en daar en dat zijn ook geen banden te noemen. Als WILD dan vv's gaat lopen draaien en samen een disc groep aanmaakt met ELMO, ik weet niet wat je dan zelf verwacht.
In die zin is het wel een reactie op het spel van viking dat ELMO heeft gevraagd om wat hulp dmv VV'tjes bij Wild. Gaan we ook niet over liegen, dat is gewoon gebeurd nadat ik en een aantal anderen het account Are You Serious een week lang bemand hebben en er toen geen tijd meer voor was. Viking speelt samen met TTF, tot aan getimede edelclears toe, en heeft een NAP met de Poolse stammen en had persoonlijke naps met sommige spelers van hyena (waardoor jullie vanuit een vrijwel volledige safeligging ELMO kunnen bestoken).

Hierdoor vonden wij het wel gerechtvaardigd om wat hulp in te schakelen van spelers die wij nochtans erg goed kennen. Sterker nog er is voor het grootste deel VV gedraaid door oude co's of oude stamgenoten van mij die nu dan toevallig bij Wild spelen. Om dat nou een BG te noemen vind ik wat voorbarig, komt wel vaker voor dat je spelers in lastige situaties die je kent van andere werelden een handje helpt.
TTF heeft miss 5 edelclears op 10u lopen gestuurd.
 
Reactiescore
31
Uiteindelijk moeten we allemaal blij zijn dat andere stammen proberen wat balans in de wereld te brengen. Momenteel lijkt het er namelijk op dat WILD zonder enige tegenstand naar de 25% kan edelen. & dat lekker onder de radar...
Zonder tegenstand bro, de 1ste week of 2 weken hadden we 3x zoveel OD als de 2e stam xd Lagen onder vuur door 3 stammen, en er werd al vanaf het begin tegen ons gestookt en rapportjes doorgestuurd naar randoms,...

Waarom doet iedereen precies of we alles free kregen, hebben nooit aan NAP/BG gedaan.

Vind het gewoon echt maar echt heel sneu dat .NL stammen gaan samen spannen met de Polen uit schrik voor katas. Als Viking + Spelen + Wild + Elmo (+hyena) gedoon op die Polen zouden gaan en het dan als .NL'ers zouden uitvechten, de wereld zou zoveel mooier zijn. Maar nee liever samenspannen met de boostende Polen zodat dit een kata clownfiesta wordt...

Echt ongelofelijk dit, maar bon doe wat je niet laten kan Bg/NAP met hele wereld toont gewoon aan dat je niet met de big boys mee kan. En dan moet je niet komen janken als mensen je niet meer serieus nemen of je niet af kunnen. Meer heb ik er niet meer over te zeggen
 
Reactiescore
134
En als VIKING geen persoonlijke NAPs nam met aanliggende spelers dan had het een front met 4 top 7 stammen. Is niets mis mee met een tijdelijke NAP hier en daar en dat zijn ook geen banden te noemen. Als WILD dan vv's gaat lopen draaien en samen een disc groep aanmaakt met ELMO, ik weet niet wat je dan zelf verwacht.

TTF heeft miss 5 edelclears op 10u lopen gestuurd.

5 edelclears :redface:
Ze hebben bevestigd dat mb'en en boosten gewoon toegestaan zijn.
Vind het heel jammer en dom dat wij dit niet op een of andere manier hebben gedaan. Want dat scheelt na een tijdje wel wat hoor, al die extra clears en edels.

Viking heeft het politiek gezien veel beter aangepakt dan Elmo. Daarnaast zou ik wel eens een berichtje willen zien wanneer jullie NAP met de POPA stammen is begonnen, want deze leek toch al veel eerder van kracht dan onze vorm van samenwerking met Wild (al kan ik daar verkeerd in zijn).
 
Reactiescore
31
En als VIKING geen persoonlijke NAPs nam met aanliggende spelers dan had het een front met 4 top 7 stammen. Is niets mis mee met een tijdelijke NAP hier en daar en dat zijn ook geen banden te noemen. Als WILD dan vv's gaat lopen draaien en samen een disc groep aanmaakt met ELMO, ik weet niet wat je dan zelf verwacht.

TTF heeft miss 5 edelclears op 10u lopen gestuurd.

Gezamelijke discord, gezamelijke discord, gezamelijke discord. Blablablablabla

Stop met janken en geef gewoon toe dat je NAP hebt met de hele wereld omdat je niet goed genoeg bent.

Vikings heeft tegen ons ge VV't zodanig dat fanboy op delete moest gaan. Dus just returning the favor. Jullie waren al een week bezig met ELMO aan te vallen, en hadden al NAP met jan en alleman voordat er ook maar spraken was van iets of wat gesprekken tussen WILD en ELMO. Stop gewoon met zeveren, je bent te slecht om het zonder NAPs en BG's te winnen. Das okay, geef het gewoon toe i.p.v. met de vinger te wijzen naar gezamelijke discord etc die legit 2-3 dagen oud is ofzo Moeten nog steeds overleggen hoe en wat, er is momenteel geen sprake van BG/NAP met Elmo.

Also beter Vikings stamnaam veranderen, een echte viking gaat geen NAP aan met de halve wereld
 
Reactiescore
677
En als VIKING geen persoonlijke NAPs nam met aanliggende spelers dan had het een front met 4 top 7 stammen. Is niets mis mee met een tijdelijke NAP hier en daar en dat zijn ook geen banden te noemen. Als WILD dan vv's gaat lopen draaien en samen een disc groep aanmaakt met ELMO, ik weet niet wat je dan zelf verwacht.

TTF heeft miss 5 edelclears op 10u lopen gestuurd.

Je hebt de zaken niet helemaal op chronologische volgorde: viking is gestart met banden aangaan met iedereen in de omgeving om volle bak op ELMO te klappen en als gevolg hiervan hebben wij wat hulp in de vorm van VV's van Wild gekregen. Ik kan je ook verzekeren dat TTF zeker meer dan 5 edelclears heeft gestuurd; de speler Hoppex heeft Are You Serious? een week lang vrijwel dagelijks onder vuur genomen vanuit al zijn dorpen. De ene keer waren het gewoon clears en de andere keer edelclears. Dit alles op een account van 200k wat al onder vuur lag van een gehele stam van meer dan 2 miljoen met 4 edelaars van viking aan het front. Een vrij belachelijke overmacht dus die het uiteindelijk pas voor elkaar kreeg om het account weg te spelen nadat ik er geen tijd meer voor had en ben gestopt met deffen. Als je hiernaast ook nog erbij rekent dat jullie als stam betrekkingen hebben met alle omliggende stammen (onder andere spelers die katapulten niet schromen) en dus vanuit een safe ligging ELMO aanvielen, dan is het niet gek dat ELMO zelf ook samenwerkingen gaat zoeken.

Van een concrete BG tussen ELMO en Wild is echter nog geen sprake. Zijn meer vriendschappelijke banden die tot stand zijn gekomen omdat letterlijk al mijn co's van de afgelopen twee werelden daar allemaal in spelen :biggrin:
 
Reactiescore
65
Zelfs Lekker spelen cleart voor Polski.
Schijters zijn het allemaal daar.
Wij hadden inderdaad een blok moeten maken tegen de Polen.
Dan hadden we echt ballen getoond i.p.v. dit pleasegedrag om eigen account nog even in leven te houden totdat die Polen er genoeg van hebben en jullie ook overnemen.
 
Reactiescore
461
5 edelclears :redface:
Ze hebben bevestigd dat mb'en en boosten gewoon toegestaan zijn.
Vind het heel jammer en dom dat wij dit niet op een of andere manier hebben gedaan. Want dat scheelt na een tijdje wel wat hoor, al die extra clears en edels.

Viking heeft het politiek gezien veel beter aangepakt dan Elmo. Daarnaast zou ik wel eens een berichtje willen zien wanneer jullie NAP met de POPA stammen is begonnen, want deze leek toch al veel eerder van kracht dan onze vorm van samenwerking met Wild (al kan ik daar verkeerd in zijn).
Snap niet goed van waar het boosten komt want dat wordt goed in de gaten gehouden door het tw team en alle spelers van de CL. Dan was er al lang een ban geweest he, supportaanvragen genoeg langs gekomen :p de samenwerking met TTF was al voor dat er enige vorm van banden waren met omringende accounts en is ook niet ongewoon voor een classic. Laatste classics hoor je vaak dat er veel grotere BG's etc genomen worden, daar is hier nog geen sprake van. Al ben ik het wel met jullie eens dat er spraken is van een overmacht.

Je hebt de zaken niet helemaal op chronologische volgorde: viking is gestart met banden aangaan met iedereen in de omgeving om volle bak op ELMO te klappen en als gevolg hiervan hebben wij wat hulp in de vorm van VV's van Wild gekregen. Ik kan je ook verzekeren dat TTF zeker meer dan 5 edelclears heeft gestuurd; de speler Hoppex heeft Are You Serious? een week lang vrijwel dagelijks onder vuur genomen vanuit al zijn dorpen. De ene keer waren het gewoon clears en de andere keer edelclears. Dit alles op een account van 200k wat al onder vuur lag van een gehele stam van meer dan 2 miljoen met 4 edelaars van viking aan het front. Een vrij belachelijke overmacht dus die het uiteindelijk pas voor elkaar kreeg om het account weg te spelen nadat ik er geen tijd meer voor had en ben gestopt met deffen. Als je hiernaast ook nog erbij rekent dat jullie als stam betrekkingen hebben met alle omliggende stammen (onder andere spelers die katapulten niet schromen) en dus vanuit een safe ligging ELMO aanvielen, dan is het niet gek dat ELMO zelf ook samenwerkingen gaat zoeken.

Van een concrete BG tussen ELMO en Wild is echter nog geen sprake. Zijn meer vriendschappelijke banden die tot stand zijn gekomen omdat letterlijk al mijn co's van de afgelopen twee werelden daar allemaal in spelen :biggrin:
Ja hier ben ik wel mee akkoord. Al viel het nog wel mee qua edels wat ik zag lopen, en zeker die verre eclears zouden eig niet zoveel moeten uitmaken.

Zelfs Lekker spelen cleart voor Polski.
Schijters zijn het allemaal daar.
Wij hadden inderdaad een blok moeten maken tegen de Polen.
Dan hadden we echt ballen getoond i.p.v. dit pleasegedrag om eigen account nog even in leven te houden totdat die Polen er genoeg van hebben en jullie ook overnemen.
Ja, dit is dus exact de reden om aan diplomatie te doen.
 
Reactiescore
134
Snap niet goed van waar het boosten komt want dat wordt goed in de gaten gehouden door het tw team en alle spelers van de CL. Dan was er al lang een ban geweest he, supportaanvragen genoeg langs gekomen :p de samenwerking met TTF was al voor dat er enige vorm van banden waren met omringende accounts en is ook niet ongewoon voor een classic. Laatste classics hoor je vaak dat er veel grotere BG's etc genomen worden, daar is hier nog geen sprake van. Al ben ik het wel met jullie eens dat er spraken is van een overmacht.

Nja het is inderdaad niet boosten in de zin van de betekenis volgens de support, maar wel volgens de betekenis van het woord. Met dat vooredelen door een random speler zitten jullie op het randje. Het stoorde mij vooral dat Hoppex hier totaal geen voordeel bij had, want hij lag helemaal in het noorden. Dit was puur om jullie een boost te geven. Moest Hoppex nu ook zuidelijker liggen en fronten was het een ander verhaal geweest imo. Je kan ook niet zeggen dat Hoppex zijn stamgenoten van TTF hielp door deze actie, want dan had hij DownOnMe beter aangevallen i.p.v. AYS (zoals nu dus :p). Moesten wij een BG aangaan met een random speler en hem altijd edelclears, clears en fakes laten droppen op jullie fronten, zouden jullie dit ook niet zo kunnen appreciëren vermoed ik. Ik ben benieuwd waar de support de grens trekt in dit soort situaties.

Ben het niet met je eens dat deze verre edelclears het verschil niet zouden mogen maken. Het zijn extra edels waar wij als deffer weer rekening mee moeten houden en vooral minder edels die jullie in een eerste wave moeten sturen (en mogelijks verliezen). Edels zijn redelijk kostbaar op deze wereld en enkele extra kunnen het verschil zeker maken, al helemaal als je het front van Viking met AYS bekijkt/bekeek :p.

Maar ik ga hier nu wel over stoppen. Nogmaals zoals ik eerder aangaf hebben jullie dit gewoon diplomatiek goed aangepakt en wij zijn veel te afwachtend geweest. Leergeld :)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Zonder tegenstand bro, de 1ste week of 2 weken hadden we 3x zoveel OD als de 2e stam xd Lagen onder vuur door 3 stammen, en er werd al vanaf het begin tegen ons gestookt en rapportjes doorgestuurd naar randoms,...

Waarom doet iedereen precies of we alles free kregen, hebben nooit aan NAP/BG gedaan.

Vind het gewoon echt maar echt heel sneu dat .NL stammen gaan samen spannen met de Polen uit schrik voor katas. Als Viking + Spelen + Wild + Elmo (+hyena) gedoon op die Polen zouden gaan en het dan als .NL'ers zouden uitvechten, de wereld zou zoveel mooier zijn. Maar nee liever samenspannen met de boostende Polen zodat dit een kata clownfiesta wordt...

Echt ongelofelijk dit, maar bon doe wat je niet laten kan Bg/NAP met hele wereld toont gewoon aan dat je niet met de big boys mee kan. En dan moet je niet komen janken als mensen je niet meer serieus nemen of je niet af kunnen. Meer heb ik er niet meer over te zeggen

Vrij overdreven reactie met veel foute "bro". Een ranking in de OD lijst betekend dan ook helemaal niets. Praten we hier over ODA of ODD? Dat je veel ODA haalt omdat je bij allemaal noobs ligt en daardoor hoog staat op de OD ranglijst betekend niet dat je een geweldig lastige start hebt gehad. Je zegt zelf ook dat de rapportjes door worden gestuurd naar randoms? In hoeverre was dat dan zo mega uitdagend als jij het hier probeert te omschrijven. Ik durf het in twijfel te trekken. Feit is dat jullie verreweg de gunstigste ligging hebben, waarvoor jullie zelf gewerkt hebben en het ook verdiend hebben. Dat neemt verder niets weg van het feit dat jullie de absolute favoriet zijn om deze wereld te winnen, toch?

Verder zou ik graag zien dat je me even citeert waarin ik zeg dat jullie heel veel NAP's of BG's hebben, dat heb ik namelijk nergens gezegd. Je mag anders bewijzen.

Wat betreft de Polen, ik heb weinig initiatief gezien vanuit jullie om gezamenlijk eerste de Polen weg te werken? Zie dan niet in waarom je ons schuldig verklaart van iets waarin je zelf even schuldig bent. Slide maar in mijn DM's als je daarover wilt praten. Ik gok alleen dat jullie niet echt zin hebben om voor ons clears te leveren zodat wij nu de Polen kunnen edelen? Conclusie: geen hypocriete opmerkingen plaatsen wat je niet durft na te komen met acties.

Last but not least: ik kom niet janken en ik word prima serieus genomen? Ik schets enkel een realistische situatie waarin ik een naar mijn mening correcte statement maak door te zeggen dat jullie lijken af te stomen naar een relatief makkelijk wereldwinst. Verder voel ik ook niet echt meer de urgentie om aan te tonen dat ik met "de big boys" mee kan, doe een beetje research dan snap je waarom.

EDIT: big boys, wat een verschrikkelijke term die je gebruikt trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
461
Nja het is inderdaad niet boosten in de zin van de betekenis volgens de support, maar wel volgens de betekenis van het woord. Met dat vooredelen door een random speler zitten jullie op het randje. Het stoorde mij vooral dat Hoppex hier totaal geen voordeel bij had, want hij lag helemaal in het noorden. Dit was puur om jullie een boost te geven. Moest Hoppex nu ook zuidelijker liggen en fronten was het een ander verhaal geweest imo. Je kan ook niet zeggen dat Hoppex zijn stamgenoten van TTF hielp door deze actie, want dan had hij DownOnMe beter aangevallen i.p.v. AYS (zoals nu dus :p). Moesten wij een BG aangaan met een random speler en hem altijd edelclears, clears en fakes laten droppen op jullie fronten, zouden jullie dit ook niet zo kunnen appreciëren vermoed ik. Ik ben benieuwd waar de support de grens trekt in dit soort situaties.

Ben het niet met je eens dat deze verre edelclears het verschil niet zouden mogen maken. Het zijn extra edels waar wij als deffer weer rekening mee moeten houden en vooral minder edels die jullie in een eerste wave moeten sturen (en mogelijks verliezen). Edels zijn redelijk kostbaar op deze wereld en enkele extra kunnen het verschil zeker maken, al helemaal als je het front van Viking met AYS bekijkt/bekeek :p.

Maar ik ga hier nu wel over stoppen. Nogmaals zoals ik eerder aangaf hebben jullie dit gewoon diplomatiek goed aangepakt en wij zijn veel te afwachtend geweest. Leergeld :)
Dus als je een BG neemt die gebruik maakt van de pauper instellingen van deze classic is dat boosten ? Dan hebben wij toch een meningsverschil over de betekenis van het woord haha. Zo kan je basically over alles iets vinden dat in de richting van boosten komt.

Wat ik bedoelde met dat dat niet zo een zwaar verschil kon maken is door het compacte cluster van ELMO en de langlopende eclears die niet getimed waren achter andere clears dus kon je heel makkelijk tussenstacken of snipen vanuit het safe cluster van ELMO. Dan had je al 3 dagen geen edelclears meer ontvangen van onze BG omdat ze dan opnieuw moesten opbouwen, en heeft het target wel nog zijn mobiele deff zonder dat de ts ergens omlaag ging.
Moesten er nu massa's edelclears gegooid werden was het wel een ander verhaal.
 
Reactiescore
60
sorry. We zijn allemaal het kwaad in de wereld. Nogmaals, we spelen eerlijk. Waarom vertel je me nooit wat er aan de hand is?
 
Reactiescore
677
sorry. We zijn allemaal het kwaad in de wereld. Nogmaals, we spelen eerlijk. Waarom vertel je me nooit wat er aan de hand is?
op de Nederlandse server is het een ongeschreven regel, oftewel een afspraak, om katapulten alleen te gebruiken op muur en verzamelplaats en niet op andere doelwitten. POPA en POPB gebruiken katapulten op smederij, adelshoeve en boerderij en dit vinden veel Nederlandse spelers "kwaad". Ik kan anders ook wel een uitleg in het Engels in PM sturen, maar dat mag niet op het algemeen forum.

Dus als je een BG neemt die gebruik maakt van de pauper instellingen van deze classic is dat boosten ? Dan hebben wij toch een meningsverschil over de betekenis van het woord haha. Zo kan je basically over alles iets vinden dat in de richting van boosten komt.

Wat ik bedoelde met dat dat niet zo een zwaar verschil kon maken is door het compacte cluster van ELMO en de langlopende eclears die niet getimed waren achter andere clears dus kon je heel makkelijk tussenstacken of snipen vanuit het safe cluster van ELMO. Dan had je al 3 dagen geen edelclears meer ontvangen van onze BG omdat ze dan opnieuw moesten opbouwen, en heeft het target wel nog zijn mobiele deff zonder dat de ts ergens omlaag ging.
Moesten er nu massa's edelclears gegooid werden was het wel een ander verhaal.
De samenwerking tussen viking en TTF is praktisch het omzeilen van het reglementaire stamlimiet doordat er een extra account (en nu zelfs meerdere vgm) edels komt gooien. In sommige gevallen waren deze getimed met clears van viking ervoor en edels van King Louis er weer achter. Dit zorgde bij ons voor extra edeldruk en met de al beperkte def mogelijkheden konden we dit niet gemakkelijk oplossen ondanks de lange looptijden van de edelclears.

Gezien wij bij ELMO vanaf het begin af aan tegen elkaar hebben gezegd alleen van eigen stam uit te gaan om de boostregels in acht te nemen vonden wij dit op z'n zachtst gezegd krom dat het werd toegestaan. Het account Hoppex wordt er ook 0,0 beter van en speelt hierdoor duidelijk in dienst van viking.

In mijn optiek zou het gezamenlijk aanvallen met edels door twee verschillende stammen op 1 dorp gezien moeten worden als boosten. Dit omdat je anders toestaat dat accounts veel meer edels als aanval krijgen dan waar ze zelf beschikking tot hebben en dit het deffen ongelofelijk bemoeilijkt. Ook zorgt het voor safe liggende accounts die in dienst van grotere stammen gaan spelen zonder hier zelf beter van te worden; in mijn beleving is dit, icm met gratis afgeven van dorpen dmv intern, juist hetgeen wat de boostregels poogden aan te pakken.

Nu ga ik verder ook niet doen alsof dit uiteindelijk het verschil heeft gemaakt voor op AYS, maar het droeg bij aan het creëeren van een absurde overmacht die niet te houden was op lange termijn.
 
Reactiescore
60
We wisten niets van dit principe af. Naar onze mening is dit waar katapulten voor zijn om ze op gebouwen te gebruiken. Er zijn rammen van de muur
 
Reactiescore
134
Dus als je een BG neemt die gebruik maakt van de pauper instellingen van deze classic is dat boosten ? Dan hebben wij toch een meningsverschil over de betekenis van het woord haha. Zo kan je basically over alles iets vinden dat in de richting van boosten komt.

Ja tuurlijk je kan en moet wel BG's aangaan, maar daar zit het moeilijke net. Kunnen wij ook met een stam een BG aangaan (niet dat dat zo vanzelfsprekend is maar toch) en deze edels laten droppen op jullie front om ons te helpen, want ja het is een BG. Daarom dat ik mij afvraag waar de support de grens trekt. Jullie hebben gewoon privéhelpers (of toch Hoppex sowieso) die je in een BG stam zet. Lekker gemakkelijk zo en niet nodig, maar zoals je zelf ook al aangaf blijkbaar geen boostgedrag, hoewel ik het hier persoonlijk niet volledig mee eens ben met het geval Hoppex. Maar goed dus voor jullie dan en ik zal stoppen met dat woord te gebruiken.

Het grappige aan die samenwerking met TTF is dan ook nog eens dat jullie veel zaken samen doen, maar wanneer er kata's op de smid van Down worden gegooid jullie zogezegd opeens niks meer met hun te maken hebben :redface:. Dacht dat je toch wel ergens verantwoordelijkheid draagt voor de acties van je BG (ah nee ze zijn toch geen BG, sorry)...

Wat ik bedoelde met dat dat niet zo een zwaar verschil kon maken is door het compacte cluster van ELMO en de langlopende eclears die niet getimed waren achter andere clears dus kon je heel makkelijk tussenstacken of snipen vanuit het safe cluster van ELMO. Dan had je al 3 dagen geen edelclears meer ontvangen van onze BG omdat ze dan opnieuw moesten opbouwen, en heeft het target wel nog zijn mobiele deff zonder dat de ts ergens omlaag ging.
Moesten er nu massa's edelclears gegooid werden was het wel een ander verhaal.

Niet getimed?? Heb jij de aanvallen zelfs gezien haha? De eerste dagen werd er altijd wat voor getimed/gestuurd. En ga jij continu edelclears snipen op muur 0 met antisnipes ervoor of blocken met 30k stack op lage muur? Veel succes want dat kost je soms boerstacks met deze 4s randomizer en voor long range is het dat niet altijd waard. We hadden hem wel kunnen backtimen, maar clears/activiteit waren helaas voor andere zaken nodig op dat moment. Was wel foutje achteraf gebleken :p
 
Reactiescore
461
Ja tuurlijk je kan en moet wel BG's aangaan, maar daar zit het moeilijke net. Kunnen wij ook met een stam een BG aangaan (niet dat dat zo vanzelfsprekend is maar toch) en deze edels laten droppen op jullie front om ons te helpen, want ja het is een BG. Daarom dat ik mij afvraag waar de support de grens trekt. Jullie hebben gewoon privéhelpers (of toch Hoppex sowieso) die je in een BG stam zet. Lekker gemakkelijk zo en niet nodig, maar zoals je zelf ook al aangaf blijkbaar geen boostgedrag, hoewel ik het hier persoonlijk niet volledig mee eens ben met het geval Hoppex. Maar goed dus voor jullie dan en ik zal stoppen met dat woord te gebruiken.

Het grappige aan die samenwerking met TTF is dan ook nog eens dat jullie veel zaken samen doen, maar wanneer er kata's op de smid van Down worden gegooid jullie zogezegd opeens niks meer met hun te maken hebben :redface:. Dacht dat je toch wel ergens verantwoordelijkheid draagt voor de acties van je BG (ah nee ze zijn toch geen BG, sorry)...
Hebben hun onmiddellijk gezegd te stoppen ermee, en dat deden ze dan ook. KL had dan ook een PM gestuurd naar Down om excuses aan te bieden en dat dat niet meer ging gebeuren. Niet iedereen is bekend helaas met onze kata regel in nl stammen. Misschien als je de polen vriendelijk benaderd dat ze heir wel begrip voor tonen ipv hun te beginnen zwart praten op het AF.
 
Bovenaan