Wereldwinst

Reactiescore
48
Heb een leuk spel. Kaarten nog niet gedeeld. Kruis ons niet door.
Denk dat velen hun conclusies al getrokken hebben vanwege de vele buitenlandse boosters die gebanned werden. Maar als de huidige popa/b niet gebanned wordt omdat ze zich gewoon aan de regels houden, dan zou het zeker een kandidaat zijn voor een eindstrijd. Ik denk echter wel dat de ligging in de core, zonder een pad naar de rim erg moeilijk gaat worden. Maar ben niet echt bekend met de situatie rondom het zuiden, dus kan er flink naast zitten.

Btw, is je naam toevallig een verwijzing naar de perzische god 'Mithra'? :D
 
Reactiescore
60
Denk dat velen hun conclusies al getrokken hebben vanwege de vele buitenlandse boosters die gebanned werden. Maar als de huidige popa/b niet gebanned wordt omdat ze zich gewoon aan de regels houden, dan zou het zeker een kandidaat zijn voor een eindstrijd. Ik denk echter wel dat de ligging in de core, zonder een pad naar de rim erg moeilijk gaat worden. Maar ben niet echt bekend met de situatie rondom het zuiden, dus kan er flink naast zitten.

Btw, is je naam toevallig een verwijzing naar de perzische god 'Mithra'? :D
Ja. dat is een verwijzing naar hem.

We hebben een moeilijke locatie. het centrum is niet goed. We spelen eerlijk. Ik ga niet opgeven.
 
Reactiescore
48
Waarom zouden wij iemand nodig hebben?
Wat heb je zelf tot nu toe bereikt?
Veel tegen weinig en alleen verliezen.
Topspeler die je bent. :D
Het ging om een account dat in staat zou kunnen zijn om een massa uit te voeren op Spelen.
Ik zit zelf in Spelen, daarom kan ik geen massa op spelen uit voeren.

Maar, de spelers uit Hyena zouden misschien wel instaat zijn om een massa uit te voeren op Spelen. Vandaar mijn voorstel om bij Hyena aan te kloppen, of hij daar misschien mag spelen, zodat hij een massa kan doen.
 
Reactiescore
65
Het ging om een account dat in staat zou kunnen zijn om een massa uit te voeren op Spelen.
Ik zit zelf in Spelen, daarom kan ik geen massa op spelen uit voeren.

Maar, de spelers uit Hyena zouden misschien wel instaat zijn om een massa uit te voeren op Spelen. Vandaar mijn voorstel om bij Hyena aan te kloppen, of hij daar misschien mag spelen, zodat hij een massa kan doen.
Excuus, heb ik verkeerd gelezen of verkeerd begrepen.
 
Reactiescore
31
WILD groeit momenteel niet hard genoeg om al van een GG te spreken vind ik. Ondanks dat VIKING vol in strijd is blijven ze wel bij qua groei. Zullen zien hoe WILD functioneert als ze tegenstand krijgen
We zitten al sinds dag 1 te vechten op 3-4 fronten en dus 3-4 stammen per keer xd

Maar bon we zien wel :p
Rang 3 ODA met 1.66m ? Blijven jullie nu klagen over die 5 aanvallen die TTF stuurt op jullie ? Jullie vallen die stam al 3-4 dagen aan en ze hebben in die tussentijd 100K ODA er bij gekregen, amai ze zullen veel clears gestuurd hebben op jullie... ( die 100k ODA is zelfs grotendeels niet eens op jullie ).

Nee wij hebben geen samenwerking met de polen. Wel grappig dat ze naar ons stuurden dat jullie vroegen voor samen te werken en jullie nu hier komen klagen dat wij er mee samenwerken ... Beetje dubbel.

Volgens mij was het toch elmo die met elke stam in de buurt een nap had en deze dan één voor één opzegde om ze vervolgens te edelen ? Misschien zijn die stammen het nu beu en hebben die zelf besloten jullie aan te vallen ?

Geen samenwerking, wel een nap met de Polen. Basicly the same ma bon ;P
 
Reactiescore
31
Tuurlijk wel, maar ik ga dan ook niet lopen zeggen dat ik niet aan naps en bgs doe.
Wij hebben dan ook geen naps en bg's homie ;) We kennen gewoon paar spelers daar net zoals iedereen wel wat spelers her en der kent.

Jullie willen gewoon geen kata's op je bek, beetje overal stoken om zo proberen wereldwinst weg te kapen. Beetje lame als je het mij vraagt, maar bon iedereen op zijn manier zekers ;)

Hebben legit 0 gezamenlijke dingen met Elmo gedaan, wat zit je hier te spekken over bg/nap
 
Reactiescore
65
Popa, popb, Viking, Spelen, gvv, en wie wat nog meer hebben verbonden.
Triest spel geworden tegenwoordig TW.
 
Reactiescore
8
Wij hebben dan ook geen naps en bg's homie ;) We kennen gewoon paar spelers daar net zoals iedereen wel wat spelers her en der kent.

Jullie willen gewoon geen kata's op je bek, beetje overal stoken om zo proberen wereldwinst weg te kapen. Beetje lame als je het mij vraagt, maar bon iedereen op zijn manier zekers ;)

Hebben legit 0 gezamenlijke dingen met Elmo gedaan, wat zit je hier te spekken over bg/nap
Oei , odin stuurt naar mij dat jullie bg zijn en samen een discord hebben ?

En nee , heb het ook al naar downonme etc gestuurd ingame als jullie katas willen gebruiken moeten jullie dat gewoon doen. Van ww lig ik ook niet echt wakker. Wij zijn gewoon nap aangegaan met pop a / b omdat elmo vroeg aan hun voor samen op viking te gaan en dat wilde we liever niet.

Van mij mogen jullie gewoon bg zijn hoor , mij stoort het niet maar u precies wel ?
 
Reactiescore
65
Oei , odin stuurt naar mij dat jullie bg zijn en samen een discord hebben ?

En nee , heb het ook al naar downonme etc gestuurd ingame als jullie katas willen gebruiken moeten jullie dat gewoon doen. Van ww lig ik ook niet echt wakker. Wij zijn gewoon nap aangegaan met pop a / b omdat elmo vroeg aan hun voor samen op viking te gaan en dat wilde we liever niet.

Van mij mogen jullie gewoon bg zijn hoor , mij stoort het niet maar u precies wel ?
Jullie hebben een nap/verbond met 3/4 van de wereld.
Jullie helpen op deze manier heel het spelletje naar de klooten.
 
Reactiescore
8
Jullie hebben een nap/verbond met 3/4 van de wereld.
Jullie helpen op deze manier heel het spelletje naar de klooten.
Met spelen hebben wij een nap ? Moet ik 80 uur verder edelen misschien en over hyena springen ?

Onze enige nap is met pop a/b.. en ja TTF valt ook elmo aan , wat vrij logisch is aangezien elmo TTF al 1 week aan het edelen is ? Moet ik TTF beginnen aanvallen als we van elmo nog niet kunnen winnen of wat verwacht je nu van ons ?
 
Reactiescore
676
In die zin is het wel een reactie op het spel van viking dat ELMO heeft gevraagd om wat hulp dmv VV'tjes bij Wild. Gaan we ook niet over liegen, dat is gewoon gebeurd nadat ik en een aantal anderen het account Are You Serious een week lang bemand hebben en er toen geen tijd meer voor was. Viking speelt samen met TTF, tot aan getimede edelclears toe, en heeft een NAP met de Poolse stammen en had persoonlijke naps met sommige spelers van hyena (waardoor jullie vanuit een vrijwel volledige safeligging ELMO kunnen bestoken).

Hierdoor vonden wij het wel gerechtvaardigd om wat hulp in te schakelen van spelers die wij nochtans erg goed kennen. Sterker nog er is voor het grootste deel VV gedraaid door oude co's of oude stamgenoten van mij die nu dan toevallig bij Wild spelen. Om dat nou een BG te noemen vind ik wat voorbarig, komt wel vaker voor dat je spelers in lastige situaties die je kent van andere werelden een handje helpt.
 
Bovenaan