Wereldwinst

Reactiescore
338
De wereld is nog maar 23 dagen bezig en enkele stammen beginnen zich te distantiëren van de rest. Tijd dus om eens een eerste inschatting te maken naar wie de wereldwinst zou kunnen gaan!

Ik ben benieuwd naar wat jullie denken!
 
Reactiescore
134
Als twee honden vechten om een been loopt de derde er vaak mee heen. GG Wild

Viking heeft goed gereageerd op de frontkeuze van Elmo.
Alleen jammer weer dat er zoveel vriendjes zijn die hen helpen. Ze moeten wel heel lief zijn dan
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.494
Als twee honden vechten om een been loopt de derde er vaak mee heen. GG Wild

Viking heeft goed gereageerd op de frontkeuze van Elmo.
Alleen jammer weer dat er zoveel vriendjes zijn die hen helpen. Ze moeten wel heel lief zijn dan

WILD groeit momenteel niet hard genoeg om al van een GG te spreken vind ik. Ondanks dat VIKING vol in strijd is blijven ze wel bij qua groei. Zullen zien hoe WILD functioneert als ze tegenstand krijgen
 
Reactiescore
14
@Pimsie. xD volgens mij heb je nog niet naar het tabje Verslagen tegenstanders (stam) gekeken. Viking werkt samen met meer stammen dan alleen TFF, ze kunnen helaas niet op een eerlijke manier spelen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.494
@Pimsie. xD volgens mij heb je nog niet naar het tabje Verslagen tegenstanders (stam) gekeken. Viking werkt samen met meer stammen dan alleen TFF, ze kunnen helaas niet op een eerlijke manier spelen.

Ze staan op drie? Niet heel gek voor een rang twee toch. Met welke stammen werken ze nog meer samen?
 
Reactiescore
8
@Pimsie. xD volgens mij heb je nog niet naar het tabje Verslagen tegenstanders (stam) gekeken. Viking werkt samen met meer stammen dan alleen TFF, ze kunnen helaas niet op een eerlijke manier spelen.
Rang 3 ODA met 1.66m ? Blijven jullie nu klagen over die 5 aanvallen die TTF stuurt op jullie ? Jullie vallen die stam al 3-4 dagen aan en ze hebben in die tussentijd 100K ODA er bij gekregen, amai ze zullen veel clears gestuurd hebben op jullie... ( die 100k ODA is zelfs grotendeels niet eens op jullie ).

Nee wij hebben geen samenwerking met de polen. Wel grappig dat ze naar ons stuurden dat jullie vroegen voor samen te werken en jullie nu hier komen klagen dat wij er mee samenwerken ... Beetje dubbel.

Volgens mij was het toch elmo die met elke stam in de buurt een nap had en deze dan één voor één opzegde om ze vervolgens te edelen ? Misschien zijn die stammen het nu beu en hebben die zelf besloten jullie aan te vallen ?
 
Reactiescore
14
Rang 3 ODA met 1.66m ? Blijven jullie nu klagen over die 5 aanvallen die TTF stuurt op jullie ? Jullie vallen die stam al 3-4 dagen aan en ze hebben in die tussentijd 100K ODA er bij gekregen, amai ze zullen veel clears gestuurd hebben op jullie... ( die 100k ODA is zelfs grotendeels niet eens op jullie ).

Nee wij hebben geen samenwerking met de polen. Wel grappig dat ze naar ons stuurden dat jullie vroegen voor samen te werken en jullie nu hier komen klagen dat wij er mee samenwerken ... Beetje dubbel.

Volgens mij was het toch elmo die met elke stam in de buurt een nap had en deze dan één voor één opzegde om ze vervolgens te edelen ? Misschien zijn die stammen het nu beu en hebben die zelf besloten jullie aan te vallen ?
xD ik had mijn zin verkeerd geformuleerd. Ik bedoelde als reactie op pimsie te zeggen dat WILD al genoeeg weerstand heeft gehad als je kijkt naar verslagen tegenstanders om zich ook tegen grote stammen te kunnen bewijzen. VIKINGS is een flop stam, ik kan weinig zeggen over ELMO.
 
Reactiescore
54
WILD groeit momenteel niet hard genoeg om al van een GG te spreken vind ik. Ondanks dat VIKING vol in strijd is blijven ze wel bij qua groei. Zullen zien hoe WILD functioneert als ze tegenstand krijgen
Nee joh je moet helemaal niet praten van een GG. Gewoon lekker doorbeuken met z´n allen, niet zo snel een wereld callen! Het plakband is hier ook wel es ff op dus dan moet je toeslaan!
 
Reactiescore
48
Ik ga samen met mijn stamgenoten van Spelen keihard voor die eindstrijd. En ik vermoed dat die uitgevochten gaat worden met VIKINGS en WILD. Op papier staan we er misschien minder sterk voor, maar dat zegt nu nog niks. Maar misschien falen we hopeloos en staan we na 1 massa allemaal op delete, who knows? :D
 
Bovenaan