WERELDPACT

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Ik speel deze wereld eveneens niet, wel weet ik dat dit een wachttoren wereld is, en dat de invloed van het wel of niet uppen van muurtjes in zulke dorpen wat groter is dan 'normaal'.
Normaliter zie ik het probleem inderdaad niet zo met enkele uitzonderingen (extreme hoeveelheden en dan in de early-game) daar gelaten.
 

DeletedUser75178

Guest
8ce6baf1e1b549dfc4c7229fb0768968.png

d7eaf726161b44c98b6fdd2314e88766.png
op 3u20minuten tijd de muur van 12 naar 20 :p
IPPBoostAllDay
 

DeletedUser75178

Guest
Leer timen. geef hem gewoon niet zo lang de tijd, heb je er ook geen last van.
Waar slaat dit wereldpact dan op? :p

Zijn ook niet mijn aanvallen.
Waren wat losse aanvallen van stamgenoten. Maar dat is totaal besides the point.
Gaat erom dat er net dit zogenaamd wereldpact opgesteld was waar mensen zich duidelijk niet aan gaan houden.
 

DeletedUser77823

Guest
Om terug te gaan naar het onderwerp van dit topic.. Wij zijn het intern aan het bespreken en zullen het resultaat tegen die tijd wel bespreken. Misschien een idee om de leiding van de stammen tegen die tijd in een skypegroep te zetten en het dan onderling bespreken?
 

DeletedUser77880

Guest
8ce6baf1e1b549dfc4c7229fb0768968.png

d7eaf726161b44c98b6fdd2314e88766.png
op 3u20minuten tijd de muur van 12 naar 20 :p
IPPBoostAllDay


Dit is toch wel logisch vind je niet?

Als jou stamlid de dag ervoor haar muur van 19 naar 20 zelfs upped en dit wel op 10 dorpen waarop wij in totaal 60 clears op verliezen..

Hoezo zouden wij dit niet mogen doen?

Wat betreft het kata'en, dit is nooit door mij gestart maar door jullie. Heb er 2 x op gereageerd en doe dit al maanden niet meer.. Jullie zijn nog tot januari door gegaan.. Dat is pas jammer.. Ik ga niet eerlijk spelen tegen een stam die wel misbruik maakt van alles :D
 

DeletedUser75178

Guest
Dit is toch wel logisch vind je niet?

Als jou stamlid de dag ervoor haar muur van 19 naar 20 zelfs upped en dit wel op 10 dorpen waarop wij in totaal 60 clears op verliezen..

Hoezo zouden wij dit niet mogen doen?

Wat betreft het kata'en, dit is nooit door mij gestart maar door jullie. Heb er 2 x op gereageerd en doe dit al maanden niet meer.. Jullie zijn nog tot januari door gegaan.. Dat is pas jammer.. Ik ga niet eerlijk spelen tegen een stam die wel misbruik maakt van alles :D
Lol, liegen. Ben je goed in.
Niemand van STAMP is begonnen met katas. Is allemaal gestart met Nattim, jou en Noxorion. Er is alleen gereageerd geweest met katas door een paar leden (ik niet).

En als mijn stamlid de muur boost is dat omdat je PP abusers als jou moet bestrijden met PP abuse ;). Zonder de overgrote meerderheid van je dorpen te internen/te kopen met pp en zware pp abuse was jij natuurlijk op je eerste dorp al weggeëdeld.
 

DeletedUser73244

Guest
Ligt het aan mij of eindigt tegenwoordig elke discussie met een argument als "maar jullie begonnen met kata'en"? Begin een discussie over de teletubbies en binnen een uur krijg je verwijten naar je kop gegooid dat iemand kata's heeft gestuurd. Vreemd.
Ja maar jij begon met kata's :(
 

DeletedUser63354

Guest
Het zijn ook net kleine kinderen die meteen terug willen doen wat de ander fout deed. Dan ben je zelf toch ook fout bezig?
 

DeletedUser62190

Guest
Wat zijn de gevolgen voor de stammen die niet in de top 10 staan met dit pact? Mogen zij wel gekata'd worden door de top 10 en mogen de top 10 stammen wel de muur uppen als zij aangevallen worden door niet top 10 stammen?
 

DeletedUser63354

Guest
Niet-Top 10 stammen kunnen uiteraard gewoon vragen aan omliggende stammen of dezelfde regeling toegepast kan worden. Dat lijkt me geen probleem.
 

DeletedUser71210

Guest
Inderdaad, mocht er een stam zijn die buiten de top 10 valt maar wel hieraan mee wil doen, neem vooral contact op met TS zou ik zeggen.
 

DeletedUser74396

Guest
Lol, liegen. Ben je goed in.
Niemand van STAMP is begonnen met katas. Is allemaal gestart met Nattim, jou en Noxorion. Er is alleen gereageerd geweest met katas door een paar leden (ik niet).

En als mijn stamlid de muur boost is dat omdat je PP abusers als jou moet bestrijden met PP abuse ;). Zonder de overgrote meerderheid van je dorpen te internen/te kopen met pp en zware pp abuse was jij natuurlijk op je eerste dorp al weggeëdeld.
even een leuke anekdote: Umur (iFarm) had in de start een aanvalsbare ban gekregen voor het 'kopen van dorpen door pp aan te bieden'.
Daar is hij al voor de 1e x bigtime gered door stamgenoten. Al kan ik zijn vergissing begrijpen, of je nu 36punten pp'ed tot die is uitgebouwd, of je gewoon alle pp in 1x aanbied in ruil voor het dorp. Voor mensen die zo redeneren is er maar weinig verschil

Inderdaad, mocht er een stam zijn die buiten de top 10 valt maar wel hieraan mee wil doen, neem vooral contact op met TS zou ik zeggen.
Lijkt me niet dat deze afspraken er gaan komen hoor. Dit was een voorstel dat doodloopt.
 

DeletedUser50691

Guest
nee mij ook niet al had ik me er ook niet aan gehouden een stam kan dat niet van je vragen

waarschijnlijk daarom ben ik ook een 1 mans stam :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan