WERELDPACT

DeletedUser77941

Guest
Jonguh Jeroen, met de top 10 stammen dan.

En trouwens, dat je je muren niet mag uppen met pp is toch niet fatsoenlijk te controleren

Jawel hoor, op w42 ook meerdere malen gedaan toen Vitae stout deed ^^.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Subtiel pp gebruik is zonder puntenprotocol nauwelijks te controleren hoor.
Zeker met de komst van bouwtijd reduceer items in inventaris kun je discutabele waarnemingen zo recht lullen.
 

DeletedUser63354

Guest
Bij discutabele waarnemingen kan er altijd om een screen van puntenprotocol gevraagd worden.
 

DeletedUser75178

Guest
Vind het compleet achterlijk.

Waarom?
De regels vind ik allemaal oke maar om ze nu in te stellen slaat gewoon nergens op. De meeste van de topspelers hebben hun plaats enkel te danken aan zielige PP-abuse vanaf het heel begin van de wereld. Die mensen hebben een gigantische voorsprong en daar heel het spel mee gespeeld. Verder heb ik half de tijd op deze wereld onder vuur gestaan door de PP-abusers en hebben zij hier ook overal katas bijgesmeten.

Op zich veranderen die regels voor mij niet veel.
PP abusen, kata's gebruiken en al die andere nest doe ik sowieso niet, vind het zwak, zielig, en al die andere woorden die ik misschien best niet gebruik. Heb misschien 1x mn muur geboost op deze wereld, aangezien de aanvaller toch alleen maar 4+ keer zo groot als mij was dankzij eeuwige interns , spelers omkopen met PP en algemene PP abuse.

De reden dat ik het belachelijk vind is meer omdat op dit punt van de wereld het geen kloot meer uit maakt, en sancties opleggen vind ik al helemaal een grote grap :')
Alsof iemand hier het recht heeft om wereldleider te spelen xD mensen voelen zich blijkbaar iets te groot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73244

Guest
Sterk verhaal, lekker kort ook! Doen we verder niks mee. :rolleyes:

Moet jij niet al in bed liggen?
 

DeletedUser75178

Guest
Hoef je niets mee te doen, maar heb hiermee wel mn mening gedeeld ;).

Sterk argument trouwens dat laatste. Nog eentje die zich lekker groot voelt :p.
Lachwekkend.
 

DeletedUser77880

Guest
Vind het compleet achterlijk.

Waarom?
De regels vind ik allemaal oke maar om ze nu in te stellen slaat gewoon nergens op. De meeste van de topspelers hebben hun plaats enkel te danken aan zielige PP-abuse vanaf het heel begin van de wereld. Die mensen hebben een gigantische voorsprong en daar heel het spel mee gespeeld. Verder heb ik half de tijd op deze wereld onder vuur gestaan door de PP-abusers en hebben zij hier ook overal katas bijgesmeten.

Op zich veranderen die regels voor mij niet veel.
PP abusen, kata's gebruiken en al die andere nest doe ik sowieso niet, vind het zwak, zielig, en al die andere woorden die ik misschien best niet gebruik. Heb misschien 1x mn muur geboost op deze wereld, aangezien de aanvaller toch alleen maar 4+ keer zo groot als mij was dankzij eeuwige interns , spelers omkopen met PP en algemene PP abuse.

De reden dat ik het belachelijk vind is meer omdat op dit punt van de wereld het geen kloot meer uit maakt, en sancties opleggen vind ik al helemaal een grote grap :')
Alsof iemand hier het recht heeft om wereldleider te spelen xD mensen voelen zich blijkbaar iets te groot.


En jij moet je mond houden :D Heb zelf er varen hoe vaak jij wel niet tegen mij je muur hebt geupped met je PP.

Vooral jouwstamlid Louisiane upped pp al bij het verlagen van 1 muur level en oneindig stacks in het dorpje.
Je kunt niks te maken hebben met het kata beleid maar jouw stam was daar wel heel erg goed in hoor :D
 

DeletedUser63354

Guest
Vind het compleet achterlijk.

Waarom?
De regels vind ik allemaal oke maar om ze nu in te stellen slaat gewoon nergens op. De meeste van de topspelers hebben hun plaats enkel te danken aan zielige PP-abuse vanaf het heel begin van de wereld. Die mensen hebben een gigantische voorsprong en daar heel het spel mee gespeeld. Verder heb ik half de tijd op deze wereld onder vuur gestaan door de PP-abusers en hebben zij hier ook overal katas bijgesmeten.

Op zich veranderen die regels voor mij niet veel.
PP abusen, kata's gebruiken en al die andere nest doe ik sowieso niet, vind het zwak, zielig, en al die andere woorden die ik misschien best niet gebruik. Heb misschien 1x mn muur geboost op deze wereld, aangezien de aanvaller toch alleen maar 4+ keer zo groot als mij was dankzij eeuwige interns , spelers omkopen met PP en algemene PP abuse.

De reden dat ik het belachelijk vind is meer omdat op dit punt van de wereld het geen kloot meer uit maakt, en sancties opleggen vind ik al helemaal een grote grap :')
Alsof iemand hier het recht heeft om wereldleider te spelen xD mensen voelen zich blijkbaar iets te groot.

Je geeft zelf al voldoende redenen aan waarom het beter is als we regels opstellen waardoor er enkel nog gewonnen kan worden door efficientie of kwaliteit.
 

DeletedUser75178

Guest
En jij moet je mond houden :D Heb zelf er varen hoe vaak jij wel niet tegen mij je muur hebt geupped met je PP.

Vooral jouwstamlid Louisiane upped pp al bij het verlagen van 1 muur level en oneindig stacks in het dorpje.
Je kunt niks te maken hebben met het kata beleid maar jouw stam was daar wel heel erg goed in hoor :D
Zoals ik al zei, 1x mn muur geboost.
Verder is mijn stam niet begonnen met katas. Nattim is begonnen op cookie, daarna jij en noxorion op vrijwel iedereen. Paar stamgenoten hebben gereageerd met katas, ik heb er ook gemaakt maar alleen gebruikt op muur omdat ik me niet wou verlagen naar DS niveau ;).
 

DeletedUser

Guest
Ik speel deze wereld niet, maar janken over PP-functies is voor armoedzaaiers.
 

DeletedUser63354

Guest
Zoals ik al zei, 1x mn muur geboost.
Verder is mijn stam niet begonnen met katas. Nattim is begonnen op cookie, daarna jij en noxorion op vrijwel iedereen. Paar stamgenoten hebben gereageerd met katas, ik heb er ook gemaakt maar alleen gebruikt op muur omdat ik me niet wou verlagen naar DS niveau ;).

Als je er zoveel last van hebt ondervonden, waarom ben je dan niet vóór deze regels?

Ik speel deze wereld niet, maar janken over PP-functies is voor armoedzaaiers.

Nee. Domste post ooit.
 

DeletedUser

Guest
Als mensen gaan janken over het idee dat mensen muurtjes met PP uppen is dat vaak omdat ze te weinig aanval skills hebben. Ga daar dan aan werken in plaats van de regels van het spel proberen te veranderen.
 

DeletedUser63354

Guest
Als mensen gaan janken over het idee dat mensen muurtjes met PP uppen is dat vaak omdat ze te weinig aanval skills hebben. Ga daar dan aan werken in plaats van de regels van het spel proberen te veranderen.

Correctie: dat is vaak omdat men te weinig defensieve skills heeft. *
 

DeletedUser74358

Guest
Als mensen gaan janken over het idee dat mensen muurtjes met PP uppen is dat vaak omdat ze te weinig aanval skills hebben. Ga daar dan aan werken in plaats van de regels van het spel proberen te veranderen.

Ja, jazeker. Klopt helemaal. Inderdaad ja.
 

DeletedUser

Guest
Ja, haha, je kan met elkaar afspreken te reageren, maar je kan er gewoon aanvallend super gemakkelijk op inspelen dat mensen muren met pp levelen. Dat weet iedereen lijkt me. Vind deze reacties dus wat kinderachtig. Het is inderdaad zo dat het evengoed te maken kan hebben met een gebrek aan defensieve skills, maar vaak is het gemakzucht. Een gemakzucht die bij de aanvaller irritatie opwekt en die dan moeilijk gaat doen over pp gebruik, terwijl hij het zelf heeft laten afweten beter in te spelen op dit spelsysteem. Vind het allemaal maar een triest gedoe zo'n idee van een wereldpact. Los dat gewoon ingame met de leiders op.
 
Bovenaan