Wereldoorlog

DeletedUser69459

Guest
het kan me idd geen bal meer schelen :p
niet dat het iemand nog iets kan schelen xD
 

DeletedUser56459

Guest
Ja, eigen acc is altijd leuker dan ergens op komen.
Besteed je altijd wat minder aandacht aan en als je geen zin hebt, tja het is toch niet van jouw :p
 

DeletedUser69459

Guest
Ja, eigen acc is altijd leuker dan ergens op komen.
Besteed je altijd wat minder aandacht aan en als je geen zin hebt, tja het is toch niet van jouw :p

Dat is waar, maar nu was het gewoon spijtig dat toen ik eropkwam het account al tijdje onder aanval lag en de def zowat overal stond of dood was. Heb ook 800defdorpen moeten bijmaken dus dan weet je al dat het lastig wordt :p
Maar met een account dat op orde staat zal het een andere zaak worden :D
 

DeletedUser59349

Guest
W17 heb ik ook even gespeeld, was destijds best een leuke wereld.

Geen idee of dat nu net zo is :p

Succes daar Stefaan.
 
Reactiescore
1.075
nooit! anders kom ik wel weer naar NEOH :D
 

DeletedUser59685

Guest
Bedankt, hopelijk kunnen we het tij nog keren :)


Dan moet je oeps wel eens wakker schudden en ze er op attent maken dat het de bedoeling is om aanvallen te blocken en dorpen te verdedigen. We lopen zo overal doorheen als rubew er geen vv op doet:p
 

DeletedUser69459

Guest
Dan moet je oeps wel eens wakker schudden en ze er op attent maken dat het de bedoeling is om aanvallen te blocken en dorpen te verdedigen. We lopen zo overal doorheen als rubew er geen vv op doet:p

Elke keer als 1 account dat verliezen lijdt op orde wordt gezet, is er een ander account dat verliezen lijdt. Uiteindelijk geraken we er dus wel :D
 

DeletedUser59685

Guest
jullie zijn zo dood als iets maar beseffen het niet:p
niets loopt daar, zoals die aanvallen die nu komen op oa mij. Ik krijg van een 3tal spelers aanvallen, ik weet niet wat er de bedoeling van was, maar wat kun je nu met 20-40 aanvallen van 100+u afstand gaan doen lol, zijn ze het dan al beu?:p
 

DeletedUser69459

Guest
jullie zijn zo dood als iets maar beseffen het niet:p
niets loopt daar, zoals die aanvallen die nu komen op oa mij. Ik krijg van een 3tal spelers aanvallen, ik weet niet wat er de bedoeling van was, maar wat kun je nu met 20-40 aanvallen van 100+u afstand gaan doen lol, zijn ze het dan al beu?:p

Je bedoelt dat jij preventief gestackt staat met 100k sp,zw en bg? ;)

Het is eigenlijk best erg als we nu al bezig zijn over w17 op het w22 forum xD
 

DeletedUser

Guest
jullie zijn zo dood als iets maar beseffen het niet:p
niets loopt daar, zoals die aanvallen die nu komen op oa mij. Ik krijg van een 3tal spelers aanvallen, ik weet niet wat er de bedoeling van was, maar wat kun je nu met 20-40 aanvallen van 100+u afstand gaan doen lol, zijn ze het dan al beu?:p

Ik zie van jullie ook aanvallen van 50 uur afstand. mijn def loopt ongeveer 60 uur van het andere kant van het acc naar front dus kan ik precies hetzelfde tegen jullie zeggen :D
 
Bovenaan