Wereldoorlog

DeletedUser67612

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Voor zover ik het weet had de speler gespeeld op 2 accounts, 1 uit Fear, en 1 bij ons, maar hij zat helemaal niet meer op het account bij ons, en zei dat zijn echte account van Fear was.
Dan wil dat eigenlijk zeggen dat wij eerder een spion hadden, omdat de speler helemaal niets meer deed op het account bij Lost, eerder logde hij gewoon om de x-aantal *tijdsaanduiding* in, zou het dan niet logischer zijn om te zeggen dat wij een spion hadden? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

De speler op lord darkuh heeft mij gepm'd gehad net voor haar ban dat ze continu info kreeg via skype van de speler op rs railer over welke grenzen gestackt stonden en andere info over het noorden etc... De speler op rs railer speelde ook onder een andere naam bij ons dan hij werkelijk heette... het was dus wel degelijk een spion van LOST in fear! en niet anderzom...

lor-dankuh 29.07.13 16:44
De speler die op het account rs-sailer speelt, is de vroegere eigenaar van dit account. Hij is overgegaan naar rs-sailer om informatie van Fear door te spelen. Ik geef deze info omdat Kevin (de speler op rs-sailer) en ikzelf in conflict zitten en ik hem niet meer vertrouw.


zeg het nu nog eens dat het anderzom is??? Shit zeg zeveraars -,-
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

De speler op lord darkuh heeft mij gepm'd gehad net voor haar ban dat ze continu info kreeg via skype van de speler op rs railer over welke grenzen gestackt stonden en andere info over het noorden etc... De speler op rs railer speelde ook onder een andere naam bij ons dan hij werkelijk heette... het was dus wel degelijk een spion van LOST in fear! en niet anderzom...

lor-dankuh 29.07.13 16:44
De speler die op het account rs-sailer speelt, is de vroegere eigenaar van dit account. Hij is overgegaan naar rs-sailer om informatie van Fear door te spelen. Ik geef deze info omdat Kevin (de speler op rs-sailer) en ikzelf in conflict zitten en ik hem niet meer vertrouw.


zeg het nu nog eens dat het anderzom is??? Shit zeg zeveraars -,-


ik kwam er een dag voor de ban achter, ik heb daarop meteen actie's ondernomen.

lotte heeft die info voor zich zelf gehouden, het heeft mij nooit berijkt terwijl ik toch leider ben :rolleyes:

ik zal even mijn pm erbij halen

kijk mijn pm met lor

Barry1389 29.07.13 01:02
ja dat heb ik, maar ik wil eerst weten welk acc

Met Vriendelijke Groeten,

Nick | [player]Barry1389[/player]


lor-dankuh 29.07.13 01:05
Fear!

Barry1389 29.07.13 01:06
oke jammer.

Met Vriendelijke Groeten,

Nick | [player]Barry1389[/player]



lor-dankuh 31.07.13 00:42
chill man, bedankt allemaal vieze flikkers stik in je tribalwars ahahaha megolen

die lotte is helemaal een megool ;)

Barry1389 31.07.13 03:56
dankje

Met Vriendelijke Groeten,

Nick | [player]Barry1389[/player]
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

De speler op lord darkuh heeft mij gepm'd gehad net voor haar ban dat ze continu info kreeg via skype van de speler op rs railer over welke grenzen gestackt stonden en andere info over het noorden etc... De speler op rs railer speelde ook onder een andere naam bij ons dan hij werkelijk heette... het was dus wel degelijk een spion van LOST in fear! en niet anderzom...




ik kwam er een dag voor de ban achter, ik heb daarop meteen actie's ondernomen.

lotte heeft die info voor zich zelf gehouden, het heeft mij nooit berijkt terwijl ik toch leider ben :rolleyes:

ik zal even mijn pm erbij halen

kijk mijn pm met lor

wie is lotte :p naar mijn weten speelt er enkel een charlotte op lor darkuh :p (ze had me toegeveogd op skype om mij printscreens van kevin's spionage te sturen)
 

DeletedUser62038

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Leer quoten jullie noobs :p
 

DeletedUser59349

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Succes allemaal.

Afeda, misschien een idee om de oorlogsstats van het begin er bij te halen? Is missch wel interessant voor later :)
 

DeletedUser56496

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Zijde 1:
Stammen: Team!, Fear!
Zijde 2:
Stammen: Carpe, Modus, ~TNW~, Lost, TIP!

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 498
Kant 2: 161
Verschil: 337

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,629,428
Kant 2: 1,547,444
Verschil: 3,081,984

chart



even een schetsje :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

doe er [mb] ook eens bij aub... ik heb niet voor niets zoveel liggen edelen met track flagg -,- Als je 2 maanden pakt kan je er goed en wel 400 dorpen bijtellen ofzo ;) want op carpe edelt [mb] ook ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Wij zijn ook volop bezig.
 

DeletedUser56496

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Zijde 1:
Stammen: Team!, Fear!, [MB]
Zijde 2:
Stammen: Carpe, ~TNW~, Lost, TIP!, Modus

Timeframe: 03/06/2013 00:00:00tot03/08/2013 15:05:27

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,464
Kant 2: 425
Verschil: 1,039

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13,594,424
Kant 2: 3,927,939
Verschil: 9,666,485

chart



Iig een update met [mb] erbij :)
 

DeletedUser62038

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Dit is natuurlijk twee maanden voordat er oorlog kwam tussen alle stammen. Volgensmij zijn de winsten op ook op een speler geboekt, waar het front amper te verdedigen was, als ik me niet vergis. Neemt natuurlijk niet weg dat het een mooie actie van Fear! en [MB] was.
 

DeletedUser

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Nee dit is gewoon terecht deze stand.
 

DeletedUser56496

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

Dit is natuurlijk twee maanden voordat er oorlog kwam tussen alle stammen. Volgensmij zijn de winsten op ook op een speler geboekt, waar het front amper te verdedigen was, als ik me niet vergis. Neemt natuurlijk niet weg dat het een mooie actie van Fear! en [MB] was.

dat is ofc onzin, we hadden met iedereen al onderling oorlog behalve met tip dacht ik . :p
 

DeletedUser62038

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

dat is ofc onzin, we hadden met iedereen al onderling oorlog behalve met tip dacht ik . :p

Oh geen idee. Ben namelijk ook een tijdje afwezig geweest. Maar van wie zijn die dorpen dan gepakt? Grumpy old noob?
 

DeletedUser56496

Guest
Re: Modus & TIP! & Lost & ~TNW~ & Carpe vs. Fear! & Team!

lijkt me niet dat er 14 mio van GON af is :p
 
Bovenaan