Werelden gescheiden houden

DeletedUser

Guest
Persoon A stopt op een wereld.
Persoon B wordt aangevallen door Persoon A en zijn stam.
Persoon B roept de hulp in van Persoon C, want Persoon B heeft nog wat tegoed van Persoon C.
Toevallig hebben persoon A en persoon C ruzie op een andere wereld.
Persoon C stuurt persoon A een mededeling om hem niet meer aan te vallen omdat er nu ondersteuning van hem staat, en het nuttelozer lijkt.
Persoon A valt dan in een keer Persoon C aan die 20 uur met cavalarie wegzit dus zou hij dat leger beter op Persoon B kunnen sturen.


Wie houd er de werelden niet gescheiden?

Persoon A of persoon C?


mvg, Groundus
 

DeletedUser

Guest
Iedereen heeft zijn aandeel...

Maar dit is trouwens geen regel.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen heeft zijn aandeel...

Maar dit is trouwens geen regel.

Het is geen regel nee, maar het is wel een eergevoel...
Maar hoezo iedereen doet wat?
Persoon C heeft Persoon B genobeld op dezelfde wereld alsdat persoon A het nu probeert. Persoon C had Persoon B hulp beloofd als hij overnieuw begon en de dorpen zonder problemen kreeg. Dan is het toch logisch dat Persoon C dan helpt? (als hij een man van zijn woord is)
 

DeletedUser

Guest
[...]
Wie houd er de werelden niet gescheiden?

Persoon A of persoon C?

mvg, Groundus

Zolang die aanvallen allemaal in dezelfde wereld gebeuren, zou ik zeggen dat iedereen de werelden gescheiden houdt.
 

DeletedUser

Guest
Persoon A stopt op een wereld.
Persoon B wordt aangevallen door Persoon A en zijn stam.
Persoon B roept de hulp in van Persoon C, want Persoon B heeft nog wat tegoed van Persoon C.
Toevallig hebben persoon A en persoon C ruzie op een andere wereld.
Persoon C stuurt persoon A een mededeling om hem niet meer aan te vallen omdat er nu ondersteuning van hem staat, en het nuttelozer lijkt.
Persoon A valt dan in een keer Persoon C aan die 20 uur met cavalarie wegzit dus zou hij dat leger beter op Persoon B kunnen sturen.


Wie houd er de werelden niet gescheiden?

Persoon A of persoon C?


mvg, Groundus

Heb je een leven...
Is het gebeurd of heb je het verzonnen.
1. Heb je het wel 2. dan niet.
 

DeletedUser

Guest
wat een onzin topic zeg...

ik heb een persoon die mij aanviel ook al eens in een andere wereld aangevallen omdat hij daar lager was dan mij...


lachen toch :D
 

DeletedUser

Guest
wat een onzin topic zeg...

ik heb een persoon die mij aanviel ook al eens in een andere wereld aangevallen omdat hij daar lager was dan mij...


lachen toch :D

ja wel leuk ...
alleen wordt moe van telkens de troepen te verplaatsen ...
 

DeletedUser

Guest
Persoon A, want een normaal mens valt niet iemand aan die 20 uur te paard ver weg zit behalve noobjes die de werelden inderdaad niet gescheiden houden. Persoon B en C doen het dus goed.
 
Reactiescore
2.490
Persoon A stopt op een wereld.
Persoon B wordt aangevallen door Persoon A en zijn stam.
Persoon B roept de hulp in van Persoon C, want Persoon B heeft nog wat tegoed van Persoon C.
Toevallig hebben persoon A en persoon C ruzie op een andere wereld.
Persoon C stuurt persoon A een mededeling om hem niet meer aan te vallen omdat er nu ondersteuning van hem staat, en het nuttelozer lijkt.
Persoon A valt dan in een keer Persoon C aan die 20 uur met cavalarie wegzit dus zou hij dat leger beter op Persoon B kunnen sturen.

Waarom staat die regel in het vet erbij als de reden waarom persoon C persoon B helpt in de regel erboven staat ?

dat persoon A persoon C aanvalt is om de ondersteuning bij persoon B weg te krijgen.

het feit dat persoon A en persoon C op een andere wereld ook ruzie hebben gehad is in dit geval onnodige informatie, het verandert niets aan het feit dat persoon C persoon B ondersteunt ( want hij had hem namelijk nog iets tegoed. )

Daarnaast is het 'werelden gescheiden' houden fenomeen ene illusie, wat je ook zegt of doet als je een persoon niet kan uitstaan maakt dat niet uit op welke wereld je speelt.

ook al sta je zelf erg sterk te clamouren van jou idealen van werelden gescheiden te houden zal je wel ook al is het onbewust deze persoon tegenwerken tot zelfs 'negeren' op de andere wereld.

Met tegenwerken bedoel ik heel onzorgvuldig te werk gaan, niet teveel moeite doen en dergelijke.
 

DeletedUser

Guest
Waarom staat die regel in het vet erbij als de reden waarom persoon C persoon B helpt in de regel erboven staat ?

dat persoon A persoon C aanvalt is om de ondersteuning bij persoon B weg te krijgen.

het feit dat persoon A en persoon C op een andere wereld ook ruzie hebben gehad is in dit geval onnodige informatie, het verandert niets aan het feit dat persoon C persoon B ondersteunt ( want hij had hem namelijk nog iets tegoed. )

Daarnaast is het 'werelden gescheiden' houden fenomeen ene illusie, wat je ook zegt of doet als je een persoon niet kan uitstaan maakt dat niet uit op welke wereld je speelt.

ook al sta je zelf erg sterk te clamouren van jou idealen van werelden gescheiden te houden zal je wel ook al is het onbewust deze persoon tegenwerken tot zelfs 'negeren' op de andere wereld.

Met tegenwerken bedoel ik heel onzorgvuldig te werk gaan, niet teveel moeite doen en dergelijke.

Als een iemand 75 dorpjes heeft, dan zal hij denk ik nog wel genoeg defence in zijn eigen dorpjes hebben staan. Dan kan je toch beter degene aanvallen die hij ondersteunt?
Ja ik ben persoon C :p
 

DeletedUser3507

Guest
wat een onzin topic zeg...

ik heb een persoon die mij aanviel ook al eens in een andere wereld aangevallen omdat hij daar lager was dan mij...


lachen toch :D

same here :p

had daar ff zin in omdat die persoon mij had overgenomen terwijl ik op vakantie was :mad:
 

DeletedUser

Guest
Als mensen bang zijn op vergelding neem je toch een andere naam in een ander wereld. Heb je daar ook geen gezeik mee :rolleyes:
 
Bovenaan