Wereldafspraken

DeletedUser74229

Guest
Dan hoor ik graag (met bewijs) wat ik gedaan heb dat de NAP schende? want eerlijk, na mijn weten heb ik niks gedaan wat niet mocht volgends de nap? Ik houd mijn naam graag zuiver namelijk.

Snap niet dat IMA overal zo hard op zit, maar op dit soort vragen dan weer dagen geen antwoord komt...

Liefs Niek
 

DeletedUser79458

Guest
Snap niet dat IMA overal zo hard op zit, maar op dit soort vragen dan weer dagen geen antwoord komt...

Liefs Niek

Is al aangegeven door andere Ima leden oa My Name is Murder en Calamity, blijf de redenen niet herhalen.
 
Reactiescore
2.062
Zal vast lastig zijn om van kusm nu te edelen. Ik doe het je niet na!
 
Reactiescore
300
Is al aangegeven door andere Ima leden oa My Name is Murder en Calamity, blijf de redenen niet herhalen.
En niemand van hen kon met goede argumenten komen, de argumenten die ze maakten zijn allemaal weerlegt conform gemaakte afspraken. Maar wederom wordt er iets geoperd maar word er verder niet op in gegaan. Zegt genoeg.

Ik wil best een degelijke post daar over zien waar ik op kan inhaken. En mocht het zo zijn dat ik dus fout zit ben ik zeker de beroerdste niet om mijn fouten toe te geven, mijn excuses aan te bieden en om tafel te gaan zitten met de gedupeerde partij.

Denk dat de meeste spelers in IMA wel weten dat ik het spel zo eerlijk mogelijk probeer te spelen en de verkeerdste niet ben :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wat er met die Mi CFs aan de hand was weet k zelf ook niet compleet dus zelf ga ik er iig niet over. Waren wat discussies over acties van Mi, Sardir, ESFR etc. Maar in mijn ogen kon dat allemaal wel, behalve die laatste actie van Sardir. Dat is ook allang toegezegd.
 
Bovenaan