Wereldafspraken

Reactiescore
766
Geef dat ACC len lekker een invité voor ima, is al dat gezeik direct klaar ;)
 

DeletedUser13822

Guest
Sommige spelers van Maai zijn wel hard bezig met actua. Ze letten goed op als de "moderne" politicus zijn mond opentrekt/

Doet Maai iets wat gezien kan worden als grensoverschrijdend gedrag/gehandel dan zullen ze snel iets van de vijand benadrukken om de aandacht proberen te verleggen.
Mooie poging, en de massa, het plebs en in dit geval de minder geëngageerde speler zal hier in meegaan. Want je dwingt de andere partij de verdediging in.

Mocht er dan toch een tegenargument komen dan is dit een onwaarheid, fake news.

Slimme manier om op een platform is dit aan propaganda te voeren. Maar laat ons eerlijk zijn, het is dikke zever he. Er is nooit een scenario waar één stam alleen maar heilige boontjes zijn en de andere allemaal door en door slecht zijn. Dus Maai, kijk ook eens in eigen boezem en kom het uitknokken ingame. Ik zie jullie graag komen ;)
 
Reactiescore
533
Sommige spelers van Maai zijn wel hard bezig met actua. Ze letten goed op als de "moderne" politicus zijn mond opentrekt/

Doet Maai iets wat gezien kan worden als grensoverschrijdend gedrag/gehandel dan zullen ze snel iets van de vijand benadrukken om de aandacht proberen te verleggen.
Mooie poging, en de massa, het plebs en in dit geval de minder geëngageerde speler zal hier in meegaan. Want je dwingt de andere partij de verdediging in.

Mocht er dan toch een tegenargument komen dan is dit een onwaarheid, fake news.

Slimme manier om op een platform is dit aan propaganda te voeren. Maar laat ons eerlijk zijn, het is dikke zever he. Er is nooit een scenario waar één stam alleen maar heilige boontjes zijn en de andere allemaal door en door slecht zijn. Dus Maai, kijk ook eens in eigen boezem en kom het uitknokken ingame. Ik zie jullie graag komen ;)
Ik denk dat je echt niet beseft welke smeurcampagne's Mark naar ons heeft gedaan. Als je dan ziet hoe hij zijn eigen regels met de voeten treed (aka de basis voor zijn smeurcampagne's) ...

De vv is ook geen verwijt. Het hypocriet gedoe van Mark wel...
 
Reactiescore
300
Begint een beetje zielig over te komen Maai!

Ima doet aan R2w wat een schande was volgens jullie, wat zien we nu? Maai recruteert erop los

Ima werd beschuldigd van het omkopen van een moderator aangezien de ban van 2 Ima spelers werd kwijtgescholden en van een speler van Maai niet.
Maai spelers hacked ff 2 Ima accounts ....

Nu weer het niet naleven van een nap en wederom probeert Maai de aandacht op Ima te krijgen??

En dat allemaal onder het mom van “wij strijden voor fair play”....yeah sure

Sorry maar de "hacker" was een res account. Daar heeft maai niks mee te maken. Een van de getroffen accounts speelt zelfs in maai. Dus wat bazel je?

De nap werd verbroken door maai omdat die door BEIDE partijen niet werd nageleeft qua afspraken omtrend CF's en interns etcetera.
Dat weten beide partijen. Dus wat bazel je?

En als je het R2W verhaal er bij haalt moet je eens goed naar de wereld en de vorderingen kijken. Het aantal accounts en aantal MBs dat voor beide partijen spelen. En dan zie je dat dit eerder een Recruit to balance is om er nog een endgame van te maken. Dus wat bazel je?

Zo, 3 domme argumenten ontkracht, nu jij weer.
En please lees je een beetje in voor je dingen roept?
 
Reactiescore
766
Ik denk dat je echt niet beseft welke smeurcampagne's Mark naar ons heeft gedaan. Als je dan ziet hoe hij zijn eigen regels met de voeten treed (aka de basis voor zijn smeurcampagne's) ...

De vv is ook geen verwijt. Het hypocriet gedoe van Mark wel...
Heeft Mark de vv dan? :eek:
 

DeletedUser80376

Guest
Dus dan mag je afspraken verbreken:confused: Afspraken maken jullie echt niet meer uit he als het Ima bevat, hoop dat jullie met andere stammen jullie afspraken wel eindelijk is gaan naleven. Ook hebben jullie dit op jezelf afgeroepen, moeten jullie maar geen afspraken aangaan met elke andere stam dan Ima of haar MB stammen :p

Afspraken met elke andere stam ? Wat zit jij nu weer te verkondigen :)

We hadden afspraken met len94 (=een speler, niet elke stam op de wereld btw), hij wordt opeens geëdeld door NTD en hij zegt duidelijk in een chat dat hij stopt maar hij te lui is om zijn dorpen leeg te zetten ?
Maar natuurlijk zouden jullie moraalridders dan mooi de NAP afspraken gevolgd hebben moesten jullie in onze situatie zitten?o_O

xxx Jorne
 

DeletedUser80376

Guest
Sorry maar de "hacker" was een res account. Daar heeft maai niks mee te maken. Een van de getroffen accounts speelt zelfs in maai. Dus wat bazel je?

De nap werd verbroken door maai omdat die door BEIDE partijen niet werd nageleeft qua afspraken omtrend CF's en interns etcetera.
Dat weten beide partijen. Dus wat bazel je?

En als je het R2W verhaal er bij haalt moet je eens goed naar de wereld en de vorderingen kijken. Het aantal accounts en aantal MBs dat voor beide partijen spelen. En dan zie je dat dit eerder een Recruit to balance is om er nog een endgame van te maken. Dus wat bazel je?

Zo, 3 domme argumenten ontkracht, nu jij weer.
En please lees je een beetje in voor je dingen roept?
Ik wou net hetzelfde zeggen <3
 
Reactiescore
766
Afspraken met elke andere stam ? Wat zit jij nu weer te verkondigen :)

We hadden afspraken met len94 (=een speler, niet elke stam op de wereld btw), hij wordt opeens geëdeld door NTD en hij zegt duidelijk in een chat dat hij stopt maar hij te lui is om zijn dorpen leeg te zetten ?
Maar natuurlijk zouden jullie moraalridders dan mooi de NAP afspraken gevolgd hebben moesten jullie in onze situatie zitten?o_O

xxx Jorne
Wel grappig dat jullie een paar dagen geleden nog zeiden dat er geen afspraken waren met len enkel een bericht van : “hey kan jij ook twl faken aub”. Plebs.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Sorry maar de "hacker" was een res account. Daar heeft maai niks mee te maken. Een van de getroffen accounts speelt zelfs in maai. Dus wat bazel je?

De nap werd verbroken door maai omdat die door BEIDE partijen niet werd nageleeft qua afspraken omtrend CF's en interns etcetera.
Dat weten beide partijen. Dus wat bazel je?

En als je het R2W verhaal er bij haalt moet je eens goed naar de wereld en de vorderingen kijken. Het aantal accounts en aantal MBs dat voor beide partijen spelen. En dan zie je dat dit eerder een Recruit to balance is om er nog een endgame van te maken. Dus wat bazel je?

Zo, 3 domme argumenten ontkracht, nu jij weer.
En please lees je een beetje in voor je dingen roept?

Bullshit. Met die CF was helemaal niks mis mee, en dat gedoe omtrent MBs internen was geen overtreding maar daar zaten dan consequenties aan vast voor degene die het toepasten. Beetje krankzinnige regeling was dat.

Enige wat fout ging was dat Sardir een dorp wilde recappen, wat tegen de afspraken was. Ze hebben ook gezegd dat het een domme fout was, maar jullie hebben als reactie een complete NAP verbroken. Onder andere wij hebben daaronder geleden. Dus ja, voor ons was dit toch wel een aardige naaistreek.

En jullie moeten bij de recruits verder kijken dan punten. Ik vind deze recruits echt geen probleem, maar je moet niet gaan lullen dat het geen R2W is ;-). Dat is het namelijk zeker. Puntenverschil is er, maar er zat ook een heel duidelijk verschil in grootte front & front zelf. Dat moet je net zo goed meenemen voor de juiste balans :p. Punten zeggen lang niet alles.

Zo nu weer paar domme argumenten ontkracht.
 
Reactiescore
1.476
Bullshit. Met die CF was helemaal niks mis mee, en dat gedoe omtrent MBs internen was geen overtreding maar daar zaten dan consequenties aan vast voor degene die het toepasten. Beetje krankzinnige regeling was dat.

Enige wat fout ging was dat Sardir een dorp wilde recappen, wat tegen de afspraken was. Ze hebben ook gezegd dat het een domme fout was, maar jullie hebben als reactie een complete NAP verbroken. Onder andere wij hebben daaronder geleden. Dus ja, voor ons was dit toch wel een aardige naaistreek.

En jullie moeten bij de recruits verder kijken dan punten. Ik vind deze recruits echt geen probleem, maar je moet niet gaan lullen dat het geen R2W is ;-). Dat is het namelijk zeker. Puntenverschil is er, maar er zat ook een heel duidelijk verschil in grootte front & front zelf. Dat moet je net zo goed meenemen voor de juiste balans :p. Punten zeggen lang niet alles.

Zo nu weer paar domme argumenten ontkracht.
Ima had net zoveel front met maai als maai front had met Ima. En zeg nou niet dat die andere fronten van Ima zo veel te lijden hadden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ima had net zoveel front met maai als maai front had met Ima. En zeg nou niet dat die andere fronten van Ima zo veel te lijden hadden.

Onzin. Kregen doorgaans nog steeds best wat tikken van oa Kusm. Waar het om gaat is dat het allemaal deff is die het front nog vasthoudt.

En ook denk ik dat er een verschil zit in aantal fronters. En er geldt vaak hoe meer fronters aan een stuk front, hoe beter te deffen :p.
 
Reactiescore
300
o
Bullshit. Met die CF was helemaal niks mis mee, en dat gedoe omtrent MBs internen was geen overtreding maar daar zaten dan consequenties aan vast voor degene die het toepasten. Beetje krankzinnige regeling was dat.

Enige wat fout ging was dat Sardir een dorp wilde recappen, wat tegen de afspraken was. Ze hebben ook gezegd dat het een domme fout was, maar jullie hebben als reactie een complete NAP verbroken. Onder andere wij hebben daaronder geleden. Dus ja, voor ons was dit toch wel een aardige naaistreek.

En jullie moeten bij de recruits verder kijken dan punten. Ik vind deze recruits echt geen probleem, maar je moet niet gaan lullen dat het geen R2W is ;-). Dat is het namelijk zeker. Puntenverschil is er, maar er zat ook een heel duidelijk verschil in grootte front & front zelf. Dat moet je net zo goed meenemen voor de juiste balans :p. Punten zeggen lang niet alles.

Zo nu weer paar domme argumenten ontkracht.

Is tich een regel die beide leiders met elkaar hebben afgesproken? Of het dan krankzinnig is doet er niet toe, moet je bij je eigen leiding zijn.

Vind niet dat je iets kan afschuiven als "domme fout" als je bij volle verstand een keuze maakt om iets te doen waar je bij voorbaat de consequenties van wist maar hoopte mee weg te komen.

Daarbij het weer aanhoudende r2w argument dat nergens op slaat, ima heeft meer spelers,

maai heeft een gedeelte MB's in de stam moeten opnemen om een volwaardige stam te vormen op het begin. Waarbij IMa niet eens genoeg heeft aan 2a3 mbs stammen. Enkel Sardir heeft al 2mil aan MBs voor zichzelf. Hierin geen verwijten, maar wel een belangrijk aspect om mee te nemen. Met alle hulpjes er bij is ima nogsteeds stukken groter dan maai.


Met deze niks zeggende post word dus totaal niks ontkracht maar goed.

Veel zeggen met weinig inhoud maakt iets geen sterk argument schat.
 
Reactiescore
300
Nogmaals, ik verwijt of beschuldig ima hier nooit op het forum. Ik verdedig enkel de argumenten die tegen maai worden gegooit vanuit ima.

Verder vind ik gwn dat al dat over en weer gebash gewoon moet kappen en we de wereld gewoon met respect voor elkaar uitspelen zonder propaganda naar elkaar.
 
Reactiescore
533
Heeft Mark de vv dan? :eek:
Heb je gelezen?

Heeft er hier iemand überhaupt de moeite gedaan om het punt te begrijpen en zichzelf in te lezen?

Dit topic wereldafspraken is niet zomaar lukraak gekozen. Dit is 1 van de vele discussiepunten geweest tussen ons (Johnny en Mark). Mark viel Johnny continu lastig en heeft tot wel 3x toe ons rechtuit beticht van stabben. Elke keer werd dit ontkracht wegens illusies.

Zo was er een situatie waarbij Johnny vv deed van een account onder aanval van ima. Wij deffen voor iedereen als we tijd en zin hebben... Dus daar ook op. Corus of Mark vond dat niet leuk, want vanaf het moment dat we vv hadden was het aantal verloren dorpen gelijk aan 0.
Daarop is Mark beginnen flamen en heeft die heksenjachten gelanceerd richting ons. Hij heeft zelfs alle leden van de stam van die vv van ons gecontacteerd en verteld dat we vv deden enkel om info te krijgen over de stam (hadden daar echter geen rechten toe en zo zijn we gewoon ook niet). Hij was dan ook zo Frank om te eisen dat ze hun dorpen aan hun gaven met dat zelfde excuus.

Dat discussiepunt escaleerde en er kwam dan uiteindelijk als deal dat we enkel mochten deffen tegen ima. Maar niet aanvallen via vv.
Ik kan je vertellen dat dit langs onze kant dus 100% werd opgevolgd en ja er waren verleidelijke kansen.

Wat blijkt nu dat als Mark wordt aangesproken dat zijn stam aanvallen verstuurd via vv buiten de stam. Dat het voor hem allemaal ok is.

Ik hoop dat je nu begrip hebt op de situatie en waarom ik dit aankaart. Is dit een ima-probleem? Tgoh aanpak Mark ja. Voor de rest geen problemen met die vv. Part of the game... Zoals ik altijd al heb verkondigd...

En nu heb ik al meer woorden hier aan vuil gemaakt dan me lief is. Want in mijn ogen is het punt al lang gemaakt over Mark en al lang geweten door iedereen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
o


Is tich een regel die beide leiders met elkaar hebben afgesproken? Of het dan krankzinnig is doet er niet toe, moet je bij je eigen leiding zijn.

Vind niet dat je iets kan afschuiven als "domme fout" als je bij volle verstand een keuze maakt om iets te doen waar je bij voorbaat de consequenties van wist maar hoopte mee weg te komen.

Daarbij het weer aanhoudende r2w argument dat nergens op slaat, ima heeft meer spelers,

maai heeft een gedeelte MB's in de stam moeten opnemen om een volwaardige stam te vormen op het begin. Waarbij IMa niet eens genoeg heeft aan 2a3 mbs stammen. Enkel Sardir heeft al 2mil aan MBs voor zichzelf. Hierin geen verwijten, maar wel een belangrijk aspect om mee te nemen. Met alle hulpjes er bij is ima nogsteeds stukken groter dan maai.


Met deze niks zeggende post word dus totaal niks ontkracht maar goed.

Veel zeggen met weinig inhoud maakt iets geen sterk argument schat.

Ik geef enkel aan dat die regel krankzinnig was. Natuurlijk was het van onze leiding ook niet handig geweest om daarmee in te stemmen, al zou ik natuurlijk wel het hele plaatje moeten zien eerst voor een goed oordeel, want volgens mij was dat een tegeneis bij de wens voor een NAP dat nog beetje redelijke duur had. Maar waar ik op doel is, die regel was zo opgesteld dat als je die "overtreedt" je gewoon aangevallen mag worden. Heeft niks met fair play te maken lijkt me. Bovendien was het nogal discutabel en gebeurde hetzelfde aan beide kanten. Je kan je afvragen of het echt een overtreding was. Maar dit argument kan Maai gewoon niet gebruiken.

En je kunt naar de kaart kijken he :)
Toen Maai opgericht was, hadden wij nog maar 2 fronters liggen die echt een beetje goed lagen. Met een jump constructie en front overname TWL hadden we wat extra's geregeld, maar het werd een heel krap verhaal, zeker met de NAP die plots over was. Vind het ook best verrassend dat Ima nog in de + staat de oorlog. Maai had veel meer uit zijn massa's kunnen halen gezien de duidelijke overmacht aan fronters of aanvallers op close range.
MM bijvoorbeeld vond ik ook R2W, en hetzelfde geldt voor deze recruits in mijn optiek, er zitten wel verschillen in. Maar R2W is niet altijd even afschuwelijk en het gebeurt best regelmatig. Maar dat neemt niet weg dat het R2W is. In feite recruit je Shine voor en grotere kans om te winnen. Als men gewoon toegeeft dat het R2W is en niet achter puntenaantallen verschuilt, zou ik best wat meer begrip hebben voor de recruits.
 

DeletedUser80044

Guest
Beste iedereen,

Voor mij was deze wereld slopend door de vele ongegronde stab-beschuldigingen van Ima en dan vooral vanuit Mark (coruscant). Ook bracht Mark keer op keer de boodschap dat Johnny het spel niet fair speelde, dat ze vv buiten de stam draaide, enz. Elke keer zeer persoonlijk, elke keer met meer gif dan feiten. De zin voor het spel was onnoemelijk laag en verscheidene co's hebben er onder geleden.

Samen met de andere bespelers van Johnny hebben we hier het hoofd tegen geboden en gezegd dat we TW willen spelen zoals het hoort namelijk plezier maken. Willen we VV draaien, dan draaien we VV. Er was echter met de co's van coruscant afgesproken dat we vanuit de vv geen aanvallen zouden sturen, dit hebben wij altijd tot in de puntjes nageleefd ook al zijn er situaties geweest waar we sterk twijfelden of dit langs de andere kant wel werd nageleefd...

Nu krijg ik gisteren het volgende te horen. Ima verstuurd via vv buiten de stam edels naar onze stam. Iets wat volgens Mark altijd al stabben en onfair spel was. Hij wordt hier via skype op aangesproken en doet alsof dit perfect normaal is. In mijn ogen is het versturen van die aanvallen geen probleem, maar het hypocriete gedoe van Mark mag echt wel eens aangekaart worden en in Ima serieus worden aangepakt. Mark is geen meerwaarde voor deze wereld en verziekt het spel voor vele mensen.

Groeten,
Tuur

happy begon tuur :O

en ja idc sorry.
 
Reactiescore
766
Heb je gelezen?

Heeft er hier iemand überhaupt de moeite gedaan om het punt te begrijpen en zichzelf in te lezen?

Dit topic wereldafspraken is niet zomaar lukraak gekozen. Dit is 1 van de vele discussiepunten geweest tussen ons (Johnny en Mark). Mark viel Johnny continu lastig en heeft tot wel 3x toe ons rechtuit beticht van stabben. Elke keer werd dit ontkracht wegens illusies.

Zo was er een situatie waarbij Johnny vv deed van een account onder aanval van ima. Wij deffen voor iedereen als we tijd en zin hebben... Dus daar ook op. Corus of Mark vond dat niet leuk, want vanaf het moment dat we vv hadden was het aantal verloren dorpen gelijk aan 0.
Daarop is Mark beginnen flamen en heeft die heksenjachten gelanceerd richting ons. Hij heeft zelfs alle leden van de stam van die vv van ons gecontacteerd en verteld dat we vv deden enkel om info te krijgen over de stam (hadden daar echter geen rechten toe en zo zijn we gewoon ook niet). Hij was dan ook zo Frank om te eisen dat ze hun dorpen aan hun gaven met dat zelfde excuus.

Dat discussiepunt escaleerde en er kwam dan uiteindelijk als deal dat we enkel mochten deffen tegen ima. Maar niet aanvallen via vv.
Ik kan je vertellen dat dit langs onze kant dus 100% werd opgevolgd en ja er waren verleidelijke kansen.

Wat blijkt nu dat als Mark wordt aangesproken dat zijn stam aanvallen verstuurd via vv buiten de stam. Dat het voor hem allemaal ok is.

Ik hoop dat je nu begrip hebt op de situatie en waarom ik dit aankaart. Is dit een ima-probleem? Tgoh aanpak Mark ja. Voor de rest geen problemen met die vv. Part of the game... Zoals ik altijd al heb verkondigd...

En nu heb ik al meer woorden hier aan vuil gemaakt dan me lief is. Want in mijn ogen is het punt al lang gemaakt over Mark en al lang geweten door iedereen.
Tuurlijk (leuk he) begrijp ik je punt wel, heb alleen echt geen idee wat de afspraken tussen Maai en Ima zijn eerlijk gezegd. Alles gaat via skype en iedereen praat daar met elkaar. Weet dan ook niet of er concrete afspraken zijn over die vv's buiten de stam met Maai. Alleen zolang ik geen skype logje zie waarin Mark zegt: "dit is een totaal ander verhaal, dit mag allemaal wel" ben ik niet echt overtuigd. Snap je punt wel, alleen je doet nu zo'n beetje hetzelfde als waar je Mark om verafschuwt. Dat zwart maken op het AF en aantonen wat voor een misselijk persoon hij is, dat maakt jou dan ook weer hypocriet. Ima blamen voor 1 recruit en het R2W noemen, vervolgens zelf 3 spelers recruiten en het R2Balance noemen, is ook hypocriet. Op deze manier komt er geen einde aan.

Verder vind ik gwn dat al dat over en weer gebash gewoon moet kappen en we de wereld gewoon met respect voor elkaar uitspelen zonder propaganda naar elkaar.

Hier sluit ik mij dan volledig bij aan. Zitten namelijk echt een aantal top accounts in Maai waar ik in de toekomst mee zou willen samen spelen.
 
Bovenaan