Wereldafspraken

Reactiescore
278
Ik kan niet tegen mensen die liegen als jou. Ik vind liegen een van slechtste eigenschappen die je kan hebben.

Ik kan niet tegen mensen met het IQ van een aardappel. De overeenkomst met DNA is anders dan die met Mystery Men. Voor details mag je bij RudyNiet zijn.
En ik kan niet lezen? Jij kan niet eens fatsoenlijk typen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik kan niet tegen mensen met het IQ van een aardappel. De overeenkomst met DNA is anders dan die met Mystery Men. Voor details mag je bij RudyNiet zijn.

Laat maar zien dan. Tot nu toe praat je alleen maar onzin :)
 
Reactiescore
278
Laat maar zien dan. Tot nu toe praat je alleen maar onzin :)

Ik heb niks te bewijzen aan jou. Zal Rudy eens een bericht sturen of hij het kan ophelderen. MM mag ook wel reageren, lijkt me fair.

Het boeit jou natuurlijk niks, nog een kwaliteit speler erbij zodat je zelf kan blijven internen en daarna weer een wereldwinst op kan pakken.
Chapeau, je stelt verder niks voor.
 
Reactiescore
1.363
Je bondgenoot? Volgens mij moet je ff je regels die je hebt opgesteld met MM nog keer doorlezen, als je die kwijt bent geeft niet die staan hier in deze gyazo:
https://gyazo.com/a88fb22774ee99e4726db369330178fe
Staat hier duidelijk in dat je een NAP hebt en geen BG ;)

Overigens Mystery Men is nog nooit bijna weggespeeld op deze wereld. Beetje erg overdreven reactie van je. En vooral niet door BONKEN want hun dorpenwinst op Mystery Men is op 1 hand te tellen.

https://gyazo.com/099db4896729404c900195ced4b0130b 2*
Maar hij internt zn verliezen gewoon erbij :p.
 
Reactiescore
1.363
Hier is je bewijs ;)

6bf337c9408a6ce4277e8937e5d97820-png.jpg
Eerste haatten ze allemaal op mm, en nu die paupernoob in de stam zit, is die heilig. Klopt iets niet hé :O.
Hij heeft gewoon inf/dna/conq misbruikt voor zichzelf. Kun je bijna stab noemen..
 

DeletedUser80455

Guest
Volgens mij lees JIJ dat inderdaad.
Feit is gewoon dat wij MM dorpen gaven om hem te helpen aangezien hij flink onder vuur lag.
En als dank gaat hij in de stam die ons steeds probeert te edelen.
Weet niet hoe we dat dan moeten opvatten....
Dat gebeurde overigens ook toen hij nog in INF zat, dus is natuurlijk niet alleen met de stam DNA geweest
 
Reactiescore
766
Volgens mij lees JIJ dat inderdaad.
Feit is gewoon dat wij MM dorpen gaven om hem te helpen aangezien hij flink onder vuur lag.
En als dank gaat hij in de stam die ons steeds probeert te edelen.
Weet niet hoe we dat dan moeten opvatten....
Dat is zeer vervelend voor je, hoop dat dit dan een leerproces is voor je. Er staat in die screen overigens niet duidelijk of dit een persoonlijke bg betreft of op een ander niveau.
 

DeletedUser80455

Guest
Nee misschien staat dat niet heel duidelijk, daarom geef ik aan dat we gewoon doorgingen met hem helpen nadat hij uit DNA was.
Lijkt me dan duidelijk dat het niet met de stam was ;)
Maar wat leer ik hiervan dan, dat je geen BG aan kan gaan met mensen omdat ze je opeens 'naaien' om er beter van te worden?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Lees hieruit dat het alleen maar op stamniveau is? Mystery Men heeft Inf verlaten.
Om het even duidelijk te scheppen. Dit was niet op stamniveau, dat wilde Inf niet of is geen navraag naar gedaan. Het was tussen ons als stam en MM.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Om het even duidelijk te scheppen. Dit was niet op stamniveau, dat wilde Inf niet of is geen navraag naar gedaan. Het was tussen ons als stam en MM.

Kun je best even overleggen met MM persoonlijk dan als jullie dat zo hebben opgevat. Ik ben ook alleen maar stamgenoot met Mystery Men.
 

DeletedUser80455

Guest
Ik geef jou ook niet de schuld ofzo ;)
Alleen ik mis een beetje de reactie van MM hierop.
Maar die komt ongetwijfeld nog wel
 

DeletedUser79415

Guest
Nou ik snap conq wel hoor , best klote actie maar goed ik verwijd MM niks een kat in het nauw maakt rare sprongen en wij als ima speler(s) weten heel goed dat Mm een top team heeft dus is de recruit niet iets raars. Ik heb het mij ook afgevraagd en hem ook voor de join benaderd en dus contact gehad met MM best veel maar toen ik de soli zag vroeg ik ook bewust is dit niet een stab? Waarop antwoord kwam nee. Nou voor verdere toelichting ben ik niet gegaan hij zou het netjes afhandelen enzv . Anyway, denk niet dat MM gaat reageren via AF.. ze worden pas actief op AF met 2/3 mil punten ofz.
 
Reactiescore
634
Wij hebben inderdaad afgelopen vrijdag aangegeven binnen enkele dagen met duidelijkheid te komen, ik wil niet constant naar je beperkingen verwijzen maar het is algemeen bekend dat die er wel voor zorgen dat je het enorm lastig vindt wanneer het niet precies gaat zoals jij in je hoofd hebt.
Jij bent eigenlijk de hoofdreden dat wij buiten de kata-afspraken om geen verdere wereldafspraken maken.

Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak :)
 

DeletedUser34690

Guest
Tik Tak Tik Tak Tik Tak Tik Tak :)

Waar zit je op te wachten Mark? Zoals duidelijk aangegeven maken wij verder geen afspraken buiten de kata-afspraken om en jij bent hier de voornaamste reden van.

Wij hebben inderdaad afgelopen vrijdag aangegeven binnen enkele dagen met duidelijkheid te komen, ik wil niet constant naar je beperkingen verwijzen maar het is algemeen bekend dat die er wel voor zorgen dat je het enorm lastig vindt wanneer het niet precies gaat zoals jij in je hoofd hebt.
Jij bent eigenlijk de hoofdreden dat wij buiten de kata-afspraken om geen verdere wereldafspraken maken.

Dit heb ik toch duidelijk gemaakt in mijn laatste zin?

En anders in onderstaande?
9e162eafe3e623b26b2891aa7f51c336.png
 
Bovenaan