Wereldafspraken

DeletedUser73927

Guest
Wat houd VV's draaien buiten de stam precies in? Überhaupt geen VV's buiten een stam, of enkel geen VV's om gezamenlijk aan te vallen/verdedigen?
 

DeletedUser73927

Guest
Zou iemand mij dan even kunnen uitleggen waarom Under The Stairs de VV pakt van Amiral, om zowel te verdedigen als internen? Lijkt me toch een klassiek voorbeeld van "VV buiten de stam?"

1f7f20ca4d152c247a34f2ebaf10c69c.png
 
Reactiescore
28
Zou iemand mij dan even kunnen uitleggen waarom Under The Stairs de VV pakt van Amiral, om zowel te verdedigen als internen? Lijkt me toch een klassiek voorbeeld van "VV buiten de stam?"

1f7f20ca4d152c247a34f2ebaf10c69c.png

Hahaha, helft van de stammen wilde hier geen afspraken in maken. Dus waarom nu huilen?
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Kijk, het maakt mij echt niks uit als je lekker VV'tjes wilt draaien buiten je stam, maar als je iets afspreekt is wel zo netjes om je eraan te houden.

Binnen welke stam speel je?
 
Reactiescore
278
Unlucky, wij hadden amiral zo weggespeeld en nu gaat hij op een pussy manier eruit.
 

DeletedUser73636

Guest
Zou iemand mij dan even kunnen uitleggen waarom Under The Stairs de VV pakt van Amiral, om zowel te verdedigen als internen? Lijkt me toch een klassiek voorbeeld van "VV buiten de stam?"

1f7f20ca4d152c247a34f2ebaf10c69c.png

Dorpen gaan naar UTS, vv totaal niet :D Kan je elke log laten zien van vv dat ik gehad heb of zelf gedraaid heb ;).
Als Mystery men elke speler in de buurt optrommelt om voor hem aan te vallen en te edelen, zodat hij alles kan opedelen, ga ik natuurlijk ooit wel eens reageren :)
 
Reactiescore
6
Ik heb zeer vermakelijk, maar te gelijkertijd ook vol verbazing deze thread zitten te lezen.

Ik snap iets niet he, en het is elke wereld (de laatste 4 dat ik heb mee gedaan) het zelfde liedje. Waarom spelen jullie niet gewoon het spelletje zo als het bedoeld is door TW zelf. Ipv mega moeilijk te gaan doen met sub afspraken tussen de "top dogs" van de desbetreffende wereld. Puntje bij paaltje is niemand te vertrouwen op TW en zal er altijd wel iemand zijn die weer in een grijs gebied in de "top dog" regels heeft gevonden. En vervolgens wordt er weer gehuild op het AF.

Ik ben zelf echt helemaal niemand binnen de TW community. Speel het spelletje pas weer een jaar, en ik ben nog nooit in de top50 terecht gekomen van de leaderboards en dit is mijn eerste post op het AF. Dus wie ben ik... zou je kunnen zeggen?

Maar ff jongens (en meisjes) de makers van het spel bepalen de regels. En delen straffen uit aan spelers die dit overschrijden. Dan komen jullie die er op de een of andere manier een eigen draai aan proberen te geven. Elke wereld weer,...

Als TW/Inno games iets zag in de subregels die jullie elke wereld weer met elkaar proberen te maken, dan hadden ze dit allang kunnen verwerken in de regels van een nieuwe wereld. Dit gebeurd niet, dus TW/Inno games vinden het goed. Bevalt het je niet, ga dan lekker een ander spel spelen.... Niemand verplicht het jullie om de game te gaan spelen. Blijf lekker bij Tetris of snake.

Ik zou nooit als ik een "top dog" zou zijn op een wereld, 0 van deze subregels accepteren. Ik verwijs je naar de TW regelhandboek. Speel het spel gewoon zoals het bedoeld is, en ga niet lopen janken omdat het niet is wat je wilt. Maar misschien is dit ook wel de reden dat ik nog geen "top dog" ben.

De F1 coureurs gaan ook niet tegen Lewis Hamilton zeggen, "ja je mag dit seizoen wel mee doen, maar je mag niet met de mercedes rijden want dat is niet eerlijk!" boehoe....

Maar then again... wie ben ik...
 
Reactiescore
760
Ik heb zeer vermakelijk, maar te gelijkertijd ook vol verbazing deze thread zitten te lezen.

Ik snap iets niet he, en het is elke wereld (de laatste 4 dat ik heb mee gedaan) het zelfde liedje. Waarom spelen jullie niet gewoon het spelletje zo als het bedoeld is door TW zelf. Ipv mega moeilijk te gaan doen met sub afspraken tussen de "top dogs" van de desbetreffende wereld. Puntje bij paaltje is niemand te vertrouwen op TW en zal er altijd wel iemand zijn die weer in een grijs gebied in de "top dog" regels heeft gevonden. En vervolgens wordt er weer gehuild op het AF.

Ik ben zelf echt helemaal niemand binnen de TW community. Speel het spelletje pas weer een jaar, en ik ben nog nooit in de top50 terecht gekomen van de leaderboards en dit is mijn eerste post op het AF. Dus wie ben ik... zou je kunnen zeggen?

Maar ff jongens (en meisjes) de makers van het spel bepalen de regels. En delen straffen uit aan spelers die dit overschrijden. Dan komen jullie die er op de een of andere manier een eigen draai aan proberen te geven. Elke wereld weer,...

Als TW/Inno games iets zag in de subregels die jullie elke wereld weer met elkaar proberen te maken, dan hadden ze dit allang kunnen verwerken in de regels van een nieuwe wereld. Dit gebeurd niet, dus TW/Inno games vinden het goed. Bevalt het je niet, ga dan lekker een ander spel spelen.... Niemand verplicht het jullie om de game te gaan spelen. Blijf lekker bij Tetris of snake.

Ik zou nooit als ik een "top dog" zou zijn op een wereld, 0 van deze subregels accepteren. Ik verwijs je naar de TW regelhandboek. Speel het spel gewoon zoals het bedoeld is, en ga niet lopen janken omdat het niet is wat je wilt. Maar misschien is dit ook wel de reden dat ik nog geen "top dog" ben.

De F1 coureurs gaan ook niet tegen Lewis Hamilton zeggen, "ja je mag dit seizoen wel mee doen, maar je mag niet met de mercedes rijden want dat is niet eerlijk!" boehoe....

Maar then again... wie ben ik...

is alle werelden lang zo . dus wie ben jij om spelers het aftenemen ?
 

DeletedUser78183

Guest
is alle werelden lang zo . dus wie ben jij om spelers het aftenemen ?

Geef hem toch wel een punt hoor. Tegenwoordig worden er wel enorm veel afspraken gemaakt op het forum :eek:

Ik profiteer nu ook van de kata afspraken op deze wereld (zijn er praktisch elke wereld wel tot iemand ze negeert). Natuurlijk, dat klopt.

Maar het is wel spijtig om te zien dat er afspraken gemaakt (moeten?) worden over cf's , vv's draaien, waar mogen we wel of geen kata's op gooien etc.
Een aantal zeer tactische elementen binnen tribalwars worden teniet gedaan door de wereldafspraken die elke keer terug komen. Ben je het niet eens met de afspraken als individu zijnde dan wordt je vrij snel uitgemaakt voor stabber / niet fairplay-speler.

Zonde eigenlijk om te zien hoe truttig het soms wordt. Alsof we allemaal met onze roze strikjes achter de pc gaan zitten om afspraken te maken over hoe we elkaar mogen aanvallen voordat we de eerste pogingen doen om de tegenstander te slim af te zijn.

Wel fijn om te lezen dat er hier en daar nog meerdere noeps rondlopen die het ook te truttig vinden zo nu en dan :)
 
Reactiescore
6
Snappen alleen mensen met FairPlay.

Juist, alles wat binnen de regels van TW valt is Fairplay. Alles wat er buiten verzonnen wordt is kinderachtig

is alle werelden lang zo . dus wie ben jij om spelers het aftenemen ?

Wat mijn punt is in dit verhaal,
Ten eerste: het gejank van jullie op het moment dat een andere "top dog" besluit dat hij zich niet kan vinden in 1 of meerdere verzonnen regeltjes.

Ten tweede: Wie ben jij om het de andere spelers van de wereld maar op te leggen. Omdat de hoge heren het in een besloten overleg hebben besloten dat we het maar zo gaan doen. Als TW/Inno games het nodig vond om de regels aan te passen hadden ze het allang gedaan. Maar dat gejank elke keer weer als er een nieuwe wereld begint over de instellingen, en dan later over de "top dog" regels voor op die wereld.

Ik baal al 4 werelden van hoe de premium beurs mis/gebruikt wordt. Maar ik ga er niet over lopen janken, het is hoe de makers van het spelletje het bedacht hebben. Als het me niet bevalt moet ik het maar niet gaan spelen.

Hoe ging dat gezegde ook alweer...? Iets met roeien, en iets met riemen...

Als ik met pokeren K** kaarten krijg, vraag ik ook elke keer kun je me geen nieuwe kaarten geven, die krijg ik ook niet, moet het doen met wat ik heb.... Deal with it.
 
Reactiescore
766
Juist, alles wat binnen de regels van TW valt is Fairplay. Alles wat er buiten verzonnen wordt is kinderachtig



Wat mijn punt is in dit verhaal,
Ten eerste: het gejank van jullie op het moment dat een andere "top dog" besluit dat hij zich niet kan vinden in 1 of meerdere verzonnen regeltjes.

Ten tweede: Wie ben jij om het de andere spelers van de wereld maar op te leggen. Omdat de hoge heren het in een besloten overleg hebben besloten dat we het maar zo gaan doen. Als TW/Inno games het nodig vond om de regels aan te passen hadden ze het allang gedaan. Maar dat gejank elke keer weer als er een nieuwe wereld begint over de instellingen, en dan later over de "top dog" regels voor op die wereld.

Ik baal al 4 werelden van hoe de premium beurs mis/gebruikt wordt. Maar ik ga er niet over lopen janken, het is hoe de makers van het spelletje het bedacht hebben. Als het me niet bevalt moet ik het maar niet gaan spelen.

Hoe ging dat gezegde ook alweer...? Iets met roeien, en iets met riemen...

Als ik met pokeren K** kaarten krijg, vraag ik ook elke keer kun je me geen nieuwe kaarten geven, die krijg ik ook niet, moet het doen met wat ik heb.... Deal with it.
Maar als jij je er niet in kan vinden, kan je gewoon katas gooien toch? Kan je alleen verwachten dat je ze terugkrijgt. Persoonlijk speel ik liever zonder katas, maar wat moet dat moet. Nergens worden er regels opgelegt zonder wederzijdse toestemming. Jij hoeft je er niet aan te houden, maar dan moet je ook niet zeuren als je van een groter account 50 kata clears krijgt die al je boeren naar de grond werken.
 
Reactiescore
6
Maar als jij je er niet in kan vinden, kan je gewoon katas gooien toch? Kan je alleen verwachten dat je ze terugkrijgt. Persoonlijk speel ik liever zonder katas, maar wat moet dat moet. Nergens worden er regels opgelegt zonder wederzijdse toestemming. Jij hoeft je er niet aan te houden, maar dan moet je ook niet zeuren als je van een groter account 50 kata clears krijgt die al je boeren naar de grond werken.

Ben ik het 100% mee eens. Cfs, katas, vv's aan wie je het wilt geven moet gewoon kunnen
 
Reactiescore
1.476
Maar jullie beslissen toch niet met wie dat je gaat communiceren van een andere stam? Die eer ligt toch aan de stam zelf ;).
Het heet niet voor niets een leiderschat... Waarschijnlijk had niemand er problemen mee gehad als jullie leider (die in de chat zat) had gezegd dat iemand anders van zijn stam hier over wou gaan. Maar dat is niet gebeurd. Ik zie het dus eerder als de schuld van jou eigen leider, niet van de andere leiders.
 

DeletedUser79332

Guest
Juist, alles wat binnen de regels van TW valt is Fairplay. Alles wat er buiten verzonnen wordt is kinderachtig

Dus iedereen mag jou stabben? Staat ook nergens in de regels dat dit niet mag maar volgens mij is dit verre van fairplay.
Denk ff na voordat je wat typt!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dus iedereen mag jou stabben? Staat ook nergens in de regels dat dit niet mag maar volgens mij is dit verre van fairplay.
Denk ff na voordat je wat typt!

Denk dat hij meer doelde op de Kata/CF/vv afspraken. Dat zijn namelijk geen fairplay regels maar regels die het overgrote deel van de community wenst.

Katas / CFs moet ten alle tijden kunnen, het is pas in strijd met fairplay regels als je er regels over hebt en die regels overtreedt.

Maar regels erover afspraken is niks kinderachtigs, het is ieders goed recht.
Dat bepaalde standpunten van stammen niet gerespecteerd worden zie je nog wel terug zo nu en dan. Het is makkelijk oordelen altijd.
 
Reactiescore
209
Lijkt me fijn. Wil dat wel eens zien als hij naar 26 punten word gekattad eens zien of je het dan fijn vind. Zeker als je dan een pp abuser zou zijn die bv 100 euro of meer er heeft ingepompt. (Ja er zijn mensen die er weldegelijk wat geld tegenaan gooien) :D:D
 
Reactiescore
634
Tijdje geleden kwamen enkele leden van Res hier tegen Mark stammen, omdat zij uit de leiders chat waren verwijderd.
Om de spelers toch een kans te geven is in bij zijn van CM een discord kanaal ge-opend met alle leiders van W65.

Resultaat:

Res en INF hebben 0 punten aangeleverd en geven na weken nog steeds aan dat ze intern zullen overleggen en dan met een voorstel komen.
 
Bovenaan