Wereldafspraken W74

Reactiescore
106
We hebben een tijd terug samengewerkt met NAW. Logisch dan toch dat er een aanbod komt of niet dan (ook al heb ik er persoonlijk niet van gehoord) ?
Heb ook nog nooit een speler van Ad. gezien of gehoord... Dus liggen te roepen dat er een samenwerking tussen onze stammen is is echt fantasie
 
Reactiescore
1.754
Volgensmij is het allang nietmeer mogelijk om een 1v1v1v1 te doen aangezien ad. en method een overeenkomst hebben. :rolleyes2:

Hoezo hebben Ad. en Method een overeenkomst?
Vanuit Ad. vraag ik me ook af waar dit gerucht vandaan komt. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je spelers met een gunstige ligging voor jou als stam benaderd, hierbij is voor zover ik weet geen enkele communicatie geweest tussen Ad. en Method over wie er waar zou aansluiten. Dat spelers van beide partijen een vraag hebben gekregen is volgens mij te verklaren aan de ligging die zowel voor Ad. als voor Method interessant kan zijn om wat noord-rim mee te nemen.
Dat dat gebeurd wilt niet zeggen dat er een overeenkomst is en lijkt zelfs meer op concurrentie aangezien beide stammen die speler graag zien aansluiten :p

Verder vind ik het ergens grappig om te zien dat wij (Ad.) nu plots wel worden betrokken bij het opstellen van wereldafspraken, terwijl we daarvoor nooit iets hebben gehoord. Geen idee hoe de andere stammen naar ons kijken maar het lijkt niet te zijn alsof er veel potentieel wordt gezien in ons om eventueel nog bij te dragen aan een spannend wereldverloop :)
 
Reactiescore
111
Even als buitenstaander beantwoord. Volg het forum een beetje, maar ik denk dat het zwart gedrukte, hoe goed je het ook bedoelt niet lukken gaat. De mens plaatst zich nou eenmaal in rare bochten als het bedreigd is (lees verliest). Met een aantal spelers op deze wereld is het een utopie is om te denken dat dit gehandhaafd gaat worden.

Daarnaast was de vorige Unie wereld ook geen succes, net zoals de geheimen wereld (33) dat niet was. De mens is in beginsel gewoonweg een klootzak.

Wat was er fout aan w33?
 
Reactiescore
1.075
W33 goei stabwereldje
 

Deleted User - 487971803

Guest
Hoezo hebben Ad. en Method een overeenkomst?
Vanuit Ad. vraag ik me ook af waar dit gerucht vandaan komt. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je spelers met een gunstige ligging voor jou als stam benaderd, hierbij is voor zover ik weet geen enkele communicatie geweest tussen Ad. en Method over wie er waar zou aansluiten. Dat spelers van beide partijen een vraag hebben gekregen is volgens mij te verklaren aan de ligging die zowel voor Ad. als voor Method interessant kan zijn om wat noord-rim mee te nemen.
Dat dat gebeurd wilt niet zeggen dat er een overeenkomst is en lijkt zelfs meer op concurrentie aangezien beide stammen die speler graag zien aansluiten :p

Verder vind ik het ergens grappig om te zien dat wij (Ad.) nu plots wel worden betrokken bij het opstellen van wereldafspraken, terwijl we daarvoor nooit iets hebben gehoord. Geen idee hoe de andere stammen naar ons kijken maar het lijkt niet te zijn alsof er veel potentieel wordt gezien in ons om eventueel nog bij te dragen aan een spannend wereldverloop :)
Wat is er grappig aan? Is toch logisch dat jullie nu erbij betrokken worden aangezien jullie even 7 a 8m rekruten?

Jullie zijn nu van een klein rim stammetje veranderd naar een wat grotere rimstam. Of jullie enig potetieel gaan hebben op het verloop van de wereld moet nog maar blijken.
 
Reactiescore
1.647
Ik snap de reactie van AD wel. In het begin werden ze als onzin beschouwd en nu FIX een warme adem in de nek voelt, worden ze opeens overal bij betrokken.

Inzet was altijd dat als de grotere stammen van de wereld zich aan bepaalde normen en waarden hielden de rest zou volgen/de wereld iedergeval in balans bleef. Je kan elke stam van de wereld benaderen maar dan krijg je zoveel meningen en wensen wat niet haalbaar is. Nu Ad zijn potentieel aan het waarmaken is daarom gepast ze erbij te betrekken. Lijkt me logisch?
 

Deleted User - 487966214

Guest
er zijn 4 noemenswaardige stammen, namelijk AD, Planet, F!X en method. Deze stammen zouden prima geen samenwerking met elkaar aan kunnen gaan. Daarbij hoeven wereldafspraken niet gecontroleerd te worden maar ga ik er ook van uit dat spelers zelf ook de eer aan hunzelf hebben om zich aan deze afspraken te houden.
Wie ben jij eigenlijk ? Feestcomité? Speel jij op wereld 74?
 

Deleted User - 487966214

Guest
Dat jij Heurlijk niet ziet als noemenswaardige stam maakt mij niets ,
Ik vraag mij gewoon af op welk account jij nu speelt, want dat is bij u elke week anders dus vandaar mij vraag??
 
Reactiescore
242
Dat jij Heurlijk niet ziet als noemenswaardige stam maakt mij niets ,
Ik vraag mij gewoon af op welk account jij nu speelt, want dat is bij u elke week anders dus vandaar mij vraag??

och, begin je weer? In mn signature onder elke post staat op welk account ik speel, kan je t goed in de gaten houden. Als je wat langer speelt, word je zo nu en dan gevraagd om ergens te gaan spelen.
 
Reactiescore
106
-Geen samenwerkingen maar 1v1v1v1. De enige samenwerkingen die toegestaan zijn, zijn mb stammen die niet groter zijn dan 30% van eigen puntenaantal

Als jullie dit er in willen moeten jullie wel eens serieus nadenken over de NAP tussen narcistic illy en dorpsmafketels1 die een opzegtermijn heeft van 3 maanden. Als 2 van de grootste spelers van 2 stammen die een 1v1v1 willen aangaan een NAP met elkaar hebben is dit gewoon niet geloofwaardig. Een NAP kan eigenlijk ook gezien worden als een samenwerking.

Dus gaat hier iets aan gedaan worden ?
 
Bovenaan