Wereld69 Rewind and fast forward

Welke stam gaat er met de winst vandoor?


  • Totaal aantal stemmers
    74
Reactiescore
2.483
Het nieuw jaar is begonnen (happy 2020) en de wereld is is alweer 5 maanden oud. De wereld is belang in de endgame tussen twee stammen: Cave! en Walk.

Maar welke stam gaat er over een paar maanden met winst vandoor en door welke gebeurtenissen is dit ontstaan?
In dit topic kijken we terug op de vorming van de wereld en mogen jullie uitspreken welke stam er met de winst vandoor gaat. Wat zijn de meeste ingrijpendste en memorabelen gebeurtenissen die deze wereld gekend hebben?

Een voorbeeld van een ingrijpende gebeurtenis is bijvoorbeeld de Rollback, het joinen of stoppen (corusant) van een bepaalde speler bij een stam.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Toen cacturne een account maakte op deze spelwereld was winst eigenlijk al verzegeld voor Walk. Heel ingrijpende gebeurtenis!
 
Reactiescore
1.918
Ik geloof dat de prachtige Nieuwjaarsspeeche van Warre voor de nodige motivatie heeft gezorgd binnen Walk om deze wereldwinst uit de brand te slepen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Reactiescore
686
Ik denk dat Walk. gaat winnen. Ken alle 2 de stammen niet heel goed. Maar Walk komt me zo professioneel over. Zijn ook allemaal accounts die langer met elkaar spelen als ik het begrijp.
Kwalitatief schat ik walk dus hoger in. Eens kijken of ik gelijk ga krijgen.
 
Reactiescore
2.483
Ik wil aan die 10k reacties komen! Reageren stelletje luiwammesen
 
Reactiescore
338
Mag je als mod wel beledigen? Of is dat de nieuwe tactiek van inno om in 2020 meer reacties te krijgen ;)
 
Bovenaan