Wereld

DeletedUser

Guest
Ik en nog veel mensen die ik spelen tw maar enkel op de klassieke werelden die andere nieuwigheden vinden we maar niets en ik denk dat er nog veel zo'n mensen zijn. waarom zijn er zoweinig klassieke en wie kan dat veranderen? het is tog weinig werkt om nog van een bestaande instelling een nieuwe dezelfde wereld te maken? zoals w10 en w 16?

wie kiest er de werelden eigenlijk?


Grtz last Shadow.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ze moeten vernieuwen hé,de regel met de 50ms is er ook uiteindelijk gekomen.;)
 

DeletedUser10875

Guest
Er komt vanzelf weer een nieuwe klassieke wereld.
Moeten er ook niet te veel worden, en niet te snel achter elkaar. Anders heeft het geen nut.

Maar zodra er een nieuwe klassieke wereld komt, begin ik direct:D
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, de instellingen van W10 zijn ideaal...
Geen milliseconden, geen propvolle boerderijen...
Alleen jammer dat er zo veel spelers meteen stoppen en kleine bbs achterlaten :(
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, de instellingen van W10 zijn ideaal...
Geen milliseconden, geen propvolle boerderijen...
Alleen jammer dat er zo veel spelers meteen stoppen en kleine bbs achterlaten :(

Jhoaa ik vind dat ook, perfect snelheid geen domme boogschutter blij dat jullie er zo mee akkoord zijn! hoop dat er vlug 1 uitkomt maar hoop dat ze dan weer niet veranderd hebben. gwn snelheid 1 enzo. zoals w10 is idd perfect!
 

DeletedUser

Guest
klassieke werled hoort met babydorpen en snelheid 1

jah, volledig mee eens.
Maar om de klassieke wereld aantrekkelijker te maken voor boogschutter-vrienden zou het niet slecht zijn de snelheid op te drijven.
Klassieke werelden hebben nu eenmaal niet zo'n snel en vloeiend spelverloop, zeker niet voor de eerste 10 dorpen (rekening houden met je AH-lvls)
 

DeletedUser

Guest
jah, volledig mee eens.
Maar om de klassieke wereld aantrekkelijker te maken voor boogschutter-vrienden zou het niet slecht zijn de snelheid op te drijven.
Klassieke werelden hebben nu eenmaal niet zo'n snel en vloeiend spelverloop, zeker niet voor de eerste 10 dorpen (rekening houden met je AH-lvls)

en de techs, dat kost ook wel wat gs, dus iets trager
 

DeletedUser

Guest
Vind het juist goed 1:1 snelheid, veel realistischer, bij alle werelden gat zo rap waarom niet nog een wereld maken voor de gene die van w10 en w16 houden?
 

DeletedUser

Guest
Vind het juist goed 1:1 snelheid, veel realistischer, bij alle werelden gat zo rap waarom niet nog een wereld maken voor de gene die van w10 en w16 houden?

Innogames doet verlies/geen-niet veel winst op haar .nl-community (we zullen met te weinig zijn denk ik).
De .nl-community houdt niet echt van klassieke, trage werelden.
Dus zal Innogames ook niet echt toestaan dat er veel klassieke werelden starten bij ons, daar het potentiele geldgewin te laag ligt.
 

DeletedUser

Guest
Als er een klassieke wereld zou bijkomen, dan heb ik ook liever een exacte kopie van W10 (qua instellingen dan toch :rolleyes:), want als de wereld dan ook sneller zou lopen en er dus sneller gegroeid wordt, dan moet er weer te veel onderhouden worden :p
(en zeker zonder PA is dat zwaar (@Pukkel))
 

DeletedUser15110

Guest
Nieuwe werelden of niet, ik start toch niet meer.


Maar wat doet dit topic eigenlijk in een W10 fora ????
 

DeletedUser

Guest
een klassieke wereld zou iik heel graag zien. kunnen we al die noobs die sinds w17 tot nu w21 zijn begonnen met spelen is laten zien hoe je dit spelletje nou echt moet spelen. :D ik ga dan echter niet voor een top positie maar voor top 100. wil wel top 10 ODA komen te staan :)
 
Bovenaan