Wereld zonder diplo

Reactiescore
3
Is het niet een idee en of mogelijk voor de tw beheerders om een wereld te starten waar bepaalde diplo niet getolereerd word ?

Merk toch wel enorm dat diplo de wereld meer kan breken dan maken ?
 
Reactiescore
45
Misschien is het een idee dat je je gewoon niet door een 16 jarige puber over het internet op de kop laat zitten #bassieLeone en gewoon een stukje karakter laat zien in plaats van klagen over diplo :D
 
Reactiescore
1.238
geen idee. ik denk dat ze het hebben over Duplo.
 
Reactiescore
1.238
ontopic,

als de wereld geen Duplo zou hebben hadden we denk ik allemaal meer Playmobiel in huis. Lego is gewoon geen alternatief, dan stoppen die koters die kleine kut steentjes gewoon in hun neus. EN ZIE HET ER DAN NOG MAAR UIT TE KRIJGEN!!
 
Reactiescore
1.773
Is het niet een idee en of mogelijk voor de tw beheerders om een wereld te starten waar bepaalde diplo niet getolereerd word ?

Merk toch wel enorm dat diplo de wereld meer kan breken dan maken ?
Wegwezen hier
 
Reactiescore
1.699
ontopic,

als de wereld geen Duplo zou hebben hadden we denk ik allemaal meer Playmobiel in huis. Lego is gewoon geen alternatief, dan stoppen die koters die kleine kut steentjes gewoon in hun neus. EN ZIE HET ER DAN NOG MAAR UIT TE KRIJGEN!!
Ik vond duplo maar kut. Lego, playmobil en knex dat was gaaf
 
Reactiescore
1.238
Ik vond duplo maar kut. Lego, playmobil en knex dat was gaaf
Ik begon hier geen discussie over duplo? Dat was @Saesee tiin. Maar on topic, lego en knex en in iets mindere mate playmobil is niet zo kinderproef. En dan bedoel ik het kleine grut. Dat is het voordeel van duplo, dat is het wel.
 
Reactiescore
546
ik zie niet in hoe de mods in godsnaam in staat zouden zijn om duplo te doen verdwijnen.
Dit zou bijna alleen afgedwongen kunnen worden door wereldwijde wetgeving, dan zit je al gouw bij mensenrechten, privacyregels of milieuregels.
Op zich zou het nog wel onder die van milieu kunnen geraken, maar niet vanzelfsprekend.
En stel: de mods zouden op één of andere manier in staat zijn om hier wetgeving rond te doen ontstaan, zelfs dan zal het jaren duren eer het merendeel van de al bestaande duplo verdwenen zou zijn.
Neem bvb het verbod op wapens in belgië,
zelfs nu hebben nog veel mensen een oud jachtgeweer etc thuis liggen...
Ongetwijfeld zal er ook een zwarte duplomarkt ontstaan, en zullen mensen illegaal duplo maken.

Al bij al, deze vraag is gewoon compleet niet haalbaar.
 
Bovenaan