Wereld winst

Reactiescore
2.433
Iedereen ziet dat de kwalitatieve reeds bekende spelers/accounts aan jullie kant staan hoor. Eerst hele tijd zeiken over endgame rushe blablabla, de goede spelers hokken steeds samen blablabla en dan dit. Je bent gewoon een moraalriddertje, niet meer niet minder
 
Reactiescore
1.918
zidan
zijn de examens al gedaan of heb je het opgegeven??
 
Reactiescore
201
naja, ik speel op DOM, je kan dus wel stellen dat het niveau in OF een flinke klap heeft gekregen.

Je kan ons echt niet verwijten dat de twee grootste stamen samen zijn gegaan, zowel BLOOD als STAB waren een heel stuk groter.
BLOOD heeft overigens ook een prima rimligging met 0.0 tegenkanting in hun rug. de enige die het wat lastiger hadden om safe tebouwen vas STAB, dewelke bijna constant 300 dorpen meer hadden dan ons. akkoord dat STAB in mindere mate rim had... maar dit is gewoon opgelost geweest met een NAP/BG.

er is nooit een gezamenlijk offensief opgezet met FVD, op STAB waardoor we met een gigantische overmacht op jullie kwamen... integendeel.
Tot de laatste geörganiseerde massa op STAB heeft stab gewoon het voordeel gehad van meer dorpen te hebben.

Echter als je dan kijkt naar de individuele spelers od in STAB dan zie e 2 a 3 leden met een OD stat die duidelijk aangeeft dat er NIET in stambelang wordt gespeeld!

Hoe komt dat? is dat ook te verwijten aan OF? dat deze spelers geen ODA hebben, en een ODS rank hebben die absoluut de wensen overlaat?
Wetende dat STAB De hoogste ODD rank behaalde die ruim het dubbele was van de opvolger?

Het probleem eens in eigen stam en het eigen beleid gaan zoeken zou jullie niet misstaan.


De enige die misschien terecht op delete zou mogen gaan is @potje die speler neemt het volgens zijn stads al een hele wereld op tegen een vele male grotere overmacht door jullie
 
Reactiescore
2.433
nog 1tje... genetica dus echt geen zin meer
 
Reactiescore
2.433
naja, ik speel op DOM, je kan dus wel stellen dat het niveau in OF een flinke klap heeft gekregen.

Je kan ons echt niet verwijten dat de twee grootste stamen samen zijn gegaan, zowel BLOOD als STAB waren een heel stuk groter.
BLOOD heeft overigens ook een prima rimligging met 0.0 tegenkanting in hun rug. de enige die het wat lastiger hadden om safe tebouwen vas STAB, dewelke bijna constant 300 dorpen meer hadden dan ons. akkoord dat STAB in mindere mate rim had... maar dit is gewoon opgelost geweest met een NAP/BG.

er is nooit een gezamenlijk offensief opgezet met FVD, op STAB waardoor we met een gigantische overmacht op jullie kwamen... integendeel.
Tot de laatste geörganiseerde massa op STAB heeft stab gewoon het voordeel gehad van meer dorpen te hebben.

Echter als je dan kijkt naar de individuele spelers od in STAB dan zie e 2 a 3 leden met een OD stat die duidelijk aangeeft dat er NIET in stambelang wordt gespeeld!

Hoe komt dat? is dat ook te verwijten aan OF? dat deze spelers geen ODA hebben, en een ODS rank hebben die absoluut de wensen overlaat?
Wetende dat STAB De hoogste ODD rank behaalde die ruim het dubbele was van de opvolger?

Het probleem eens in eigen stam en het eigen beleid gaan zoeken zou jullie niet misstaan.


De enige die misschien terecht op delete zou mogen gaan is @potje die speler neemt het volgens zijn stads al een hele wereld op tegen een vele male grotere overmacht door jullie
ik speel niet eens
 
Reactiescore
736
Reactiescore
5.598
Wat zijn stads
 
Reactiescore
201
misschien is dat het probleem he, je hebt geen idee wat er deze wereld eigenlijk gespeeld heeft.
Zeggen dat wij van het begin af aan al meteen een ww op zak hadden is overdreven want dat was absoluut niet waar.

Blood en Stab hebben heel veel kansen laten liggen om een dikke stempel op deze wereld te zetten.
Er zitten in blood trouwens prima spelers die snappen hoe dit spelletje werkt. en in stab had je die ook genoeg aanwezig.
als je ziet dat wij met een massa met moeite 4 dorpjes konden pakken en alle kwaliteit volgens het iedereen in kamp OF speelt dan is het bijzonder erg gesteld met de toekomst van dit spelletje
 
Reactiescore
903
Reactiescore
470
Dus ik moet van alle accounts op een wereld gaan uitzoeken wie er spelen, wat hun ervaring is en hun activiteit, alvorens ik een wereld mag spelen? Hebben jullie rekening gehouden met de kwaliteit en ervaring op de rest van de wereld toen jullie Cult w81 oprichtten, dacht het niet namelijk. Ik wil gewoon nog wat plezier in het spelletje hebben voordat ik TW en de toxic misgunnende community achter me laat. Verder sta ik heel erg open om de wereld op een andere manier vorm te geven zodat het niet eenzijdig wordt en er weer een strijd komt. Had graag tegen Damage gevochten, maar die kozen er zelf voor om op delete te gaan.

Want een stam dat vanaf week 2 in zijn kaarten laat kijken is te vergelijken met een stam dat al sinds begin december met hun toekomstige fusie partners samen werkt?
Ronduit plaatsvervangende schaamte tijdens het lezen van jou recente AF posts.
Iemand die altijd zit te klagen over w79 en het skippen van mid-game doet nu alles waar hij zogezegd tegen is.
 
Reactiescore
676
Want een stam dat vanaf week 2 in zijn kaarten laat kijken is te vergelijken met een stam dat al sinds begin december met hun toekomstige fusie partners samen werkt?
Ronduit plaatsvervangende schaamte tijdens het lezen van jou recente AF posts.
Iemand die altijd zit te klagen over w79 en het skippen van mid-game doet nu alles waar hij zogezegd tegen is.

Ja want ik ben natuurlijk degene die het meesterplan achter de fusie van OF en FvD heeft uitgedacht en niet gewoon een matig actieve co-speler van een account wat hier later bij gevraagd is. Ik heb in dit topic volgens mij al een keer of drie gezegd dat wij een verkeerde inschatting hebben gemaakt omdat we dachten dat het een redelijk gebalanceerde 2 versus 2 zou worden. De enige reden waarom ik hier überhaupt mensen repliek geef is omdat het account waarop ik speel direct wordt aangesproken op het joinen van OF. Ik deel onze beweegredenen hierachter, maar jij lijkt er van verzekerd dat wij deze wereld zijn gestart om lafjes een wereldwinst te behalen. In tegendeel zijn wij juist gestart op een veel later moment met een enigszins uitdagende ligging omdat we nog een keer wilden laten zien wat we waard zijn.

Ik weet inmiddels wel dat discussiëren met jou zinloos is. Je gebruikt de ene drogredenering na de andere en je vertekent vaak mijn standpunt. Daarnaast is het jou alleen maar te doen om het laatste woord te hebben en als je het argumentatief niet wint dan gooi je er wel een persoonlijke aanval tussen. Je staat op negeren vanaf nu bij mij omdat ik je eeuwige negativiteit en gejank zat ben.
 
Reactiescore
1.283
Ik vraag me met al deze discussies toch wel iets af.

Stel even he dat het een 1 vs 1 vs 1 vs 1 had geworden tussen OF, FVD, BLOOD en STAB!, en we nemen hierbij de verhalen aan dat OF en FVD vele malen meer kwaliteit bezitten dan BLOOD en STAB!

Wie gaat mij dan uitleggen wat het verschil had geweest, uiteindelijk zouden OF en FVD toch ook overblijven om de eindstrijd te bepalen.
Of geldt het dan ineens niet dat de 2 andere de “onderliggende” partijen zouden zijn die naar horen zeggen geen kans moeten maken tegen de “geweldige kwaliteit” die OF en FVD bezitten?

De discussie wie wanneer en waarom eerder gesprekken aan ging is zinloos, ik als ijkyo speler kan prima zwart-wit denken en roepen “waar wij aan dachten hebben blood en stab! Uitgevoerd”, waar BLOOD en STAB! zullen roepen dat ze het uitvoerde omdat wij dachten.

Nja goed, ik pak nog een biertje en ben blij dat blood stevig door edelt op de dorpen zonder weerstand zodat er terrein gewonnen wordt.

Keep it up guys!
 
Reactiescore
201
Ik denk dat de wereld oprecht blij is dat een groot deel van stab nu weg is.
Er blijft maar doorgemekkerd worden over dke samenwerking tussen of en fvd… maar behalve een vv’tje op en neer is er van samenwerken verder nog niet heel veel gezien.
Om gelijk de handdoek in de ring te gooien en jullie falen dan maar op die samenwerking te schuiven gaat niet werken hoor.


Edit: Dabbeljoe TOP!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik vraag me met al deze discussies toch wel iets af.

Stel even he dat het een 1 vs 1 vs 1 vs 1 had geworden tussen OF, FVD, BLOOD en STAB!, en we nemen hierbij de verhalen aan dat OF en FVD vele malen meer kwaliteit bezitten dan BLOOD en STAB!

Wie gaat mij dan uitleggen wat het verschil had geweest, uiteindelijk zouden OF en FVD toch ook overblijven om de eindstrijd te bepalen.
Of geldt het dan ineens niet dat de 2 andere de “onderliggende” partijen zouden zijn die naar horen zeggen geen kans moeten maken tegen de “geweldige kwaliteit” die OF en FVD bezitten?

De discussie wie wanneer en waarom eerder gesprekken aan ging is zinloos, ik als ijkyo speler kan prima zwart-wit denken en roepen “waar wij aan dachten hebben blood en stab! Uitgevoerd”, waar BLOOD en STAB! zullen roepen dat ze het uitvoerde omdat wij dachten.

Nja goed, ik pak nog een biertje en ben blij dat blood stevig door edelt op de dorpen zonder weerstand zodat er terrein gewonnen wordt.

Keep it up guys!

Dit is natuurlijk niet hoe het werkt. “Wij zijn de beste dus gaan maar samenwerken”. Daarmee maak je de tegenpartij nog kanslozer dan ze wellicht al waren. Beetje een pussy actie, want een beetje topspeler had liever geen samenwerking opgezocht.
 
Bovenaan