Wereld winst

Reactiescore
736
reminder voor alle spelers die niet op het lijstje staan jullie hebben nog 24u om te beslissen of jullie via de voorkant of achterkant genaaid willen worden

mvg

2 kanten ouleh.
 
Reactiescore
201
reminder voor alle spelers die niet op het lijstje staan jullie hebben nog 24u om te beslissen of jullie via de voorkant of achterkant genaaid willen worden

mvg

De facto doen wij precies hetzelfde als jullie, alleen zijn jullie veel eerder gestart met jullie slaafjes van voor en van achter te naaien en hebben wij niet besloten om het hazenpad te nemen
 
Reactiescore
143
De facto doen wij precies hetzelfde als jullie, alleen zijn jullie veel eerder gestart met jullie slaafjes van voor en van achter te naaien en hebben wij niet besloten om het hazenpad te nemen

haha als jij dat jezelf wilt vertellen en er dan lekkerder van slaapt prima
 
Reactiescore
1.476
De facto doen wij precies hetzelfde als jullie, alleen zijn jullie veel eerder gestart met jullie slaafjes van voor en van achter te naaien en hebben wij niet besloten om het hazenpad te nemen
Jullie zijn niet veel beter dan...
 
Reactiescore
134
Kunnen fvd en OF eig niet stoppen met damage op te edelen? Is de uitdaging toch ietsie pietsie groter. Kan je meteen beginnen met ´de lijst´ af te werken. Dorpmafketels en die andere mb mafketels internen zichzelf niet he :rolleyes:
 
Reactiescore
30
Kunnen fvd en OF eig niet stoppen met damage op te edelen? Is de uitdaging toch ietsie pietsie groter. Kan je meteen beginnen met ´de lijst´ af te werken. Dorpmafketels en die andere mb mafketels internen zichzelf niet he :rolleyes:

Nee stel je voor dat er op TW eindelijk weer eens een spannende wereld wordt gespeeld.
 
Reactiescore
1.476
Onze troy had gelijk! o_O
The bloody butcher zit ook in OF!
Ik snap wel dat de stam met de meeste kwantiteit, kwaliteit en edelruimte nog een extra recruut neemt.
 
Reactiescore
676
Het is wel zo dat wij al de hele wereld met OnlyFans betrekkingen hebben en dat wij dus niet zomaar gevraagd zijn om de plek binnen OF in te vullen. Wij hadden heel eerlijk niet verwacht dat Damage op delete zou gaan aangezien wij dachten dat de 2 vs 2 tussen Blood en Damage en OF en FvD redelijk in verhouding was. Helaas is het tegendeel gebleken, alhoewel ik wel denk dat Damage het eerder zelf compleet laat schieten.

Als account zijn wij gewoon gemotiveerd om wat moois van deze wereld te maken, dus om dan opeens af te zien van ons eerdere plan sta ik niet achter. Wel hoop ik dat we op de een of andere manier nog een mogelijkheid voor een leuke eindstrijd kunnen vinden. Het moge duidelijk zijn dat Blood en de overgebleven accounts van Damage er nog niet klaar mee zijn, want die edelen de spelers die op delete staan ook op.
 
Reactiescore
30
Het is wel zo dat wij al de hele wereld met OnlyFans betrekkingen hebben en dat wij dus niet zomaar gevraagd zijn om de plek binnen OF in te vullen. Wij hadden heel eerlijk niet verwacht dat Damage op delete zou gaan aangezien wij dachten dat de 2 vs 2 tussen Blood en Damage en OF en FvD redelijk in verhouding was. Helaas is het tegendeel gebleken, alhoewel ik wel denk dat Damage het eerder zelf compleet laat schieten.

Als account zijn wij gewoon gemotiveerd om wat moois van deze wereld te maken, dus om dan opeens af te zien van ons eerdere plan sta ik niet achter. Wel hoop ik dat we op de een of andere manier nog een mogelijkheid voor een leuke eindstrijd kunnen vinden. Het moge duidelijk zijn dat Blood en de overgebleven accounts van Damage er nog niet klaar mee zijn, want die edelen de spelers die op delete staan ook op.
De enige leuke eindstrijd die er mogelijk is,is een FFA eindstrijd.

Dat gaat uiteraard niet gebeuren .TW wordt namelijk niet meer gespeeld zoals het zou moeten.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.918
Reactiescore
2.433
Het is wel zo dat wij al de hele wereld met OnlyFans betrekkingen hebben en dat wij dus niet zomaar gevraagd zijn om de plek binnen OF in te vullen. Wij hadden heel eerlijk niet verwacht dat Damage op delete zou gaan aangezien wij dachten dat de 2 vs 2 tussen Blood en Damage en OF en FvD redelijk in verhouding was. Helaas is het tegendeel gebleken, alhoewel ik wel denk dat Damage het eerder zelf compleet laat schieten.

Als account zijn wij gewoon gemotiveerd om wat moois van deze wereld te maken, dus om dan opeens af te zien van ons eerdere plan sta ik niet achter. Wel hoop ik dat we op de een of andere manier nog een mogelijkheid voor een leuke eindstrijd kunnen vinden. Het moge duidelijk zijn dat Blood en de overgebleven accounts van Damage er nog niet klaar mee zijn, want die edelen de spelers die op delete staan ook op.
conclusie: je koos voor de makkelijke weg wat je op w81 cult hele tijd verweet?

zoiets in balans vinden is redelijk blind. Is zoals cult met Talent zou gaan samenspelen tegen TAC en Blaze, haha
 
Reactiescore
469
Het is wel zo dat wij al de hele wereld met OnlyFans betrekkingen hebben en dat wij dus niet zomaar gevraagd zijn om de plek binnen OF in te vullen. Wij hadden heel eerlijk niet verwacht dat Damage op delete zou gaan aangezien wij dachten dat de 2 vs 2 tussen Blood en Damage en OF en FvD redelijk in verhouding was. Helaas is het tegendeel gebleken, alhoewel ik wel denk dat Damage het eerder zelf compleet laat schieten.

Als account zijn wij gewoon gemotiveerd om wat moois van deze wereld te maken, dus om dan opeens af te zien van ons eerdere plan sta ik niet achter. Wel hoop ik dat we op de een of andere manier nog een mogelijkheid voor een leuke eindstrijd kunnen vinden. Het moge duidelijk zijn dat Blood en de overgebleven accounts van Damage er nog niet klaar mee zijn, want die edelen de spelers die op delete staan ook op.
Je zou maar bijna elke 2 weken gaan klagen dat elke wereld mid game wordt geskipt.

Om dan vervolgens het compleet normaal te vinden dat de 2 grootste stammen gaan fuseren, die op hun buurt ook nog 2 kleinere stammen hadden waar ze al mee samen gingen(fvd had OK en OF had X-mas).
 
Reactiescore
676
Zoals gezegd had ik verwacht dat de wereld meer in verhouding was en dat was het ook voordat Damage besloot op delete te gaan. Wij kregen mee dat er met wisselende successen vrijwel doorlopend massa's werden gegooid en ik heb ook geholpen eentje daarvan te deffen een hele tijd geleden. Daarvan viel mij het niveau absoluut niet tegen.

Op het moment dat wij er bij zijn gevraagd leken de verhoudingen op de wereld compleet anders. Wij zijn in gesprek gegaan met de leiding waar we zelfs hebben nagevraagd of deze stam wel proportioneel zou zijn en toen werd ons verzekerd dat het een 2 van 2 zou worden. Dat de tegenpartij vervolgens op delete gaat één week later is niet onze schuld hé? Daarnaast ken ik meer dan de helft van de accounts op deze wereld niet dus kan lastig van tevoren kwaliteit inschatten, van zowel ons als de tegenpartij. Wij hebben als TBB nu nog steeds een uitdagende ligging dus de makkelijke weg kiezen gaat ook niet op. Zal voor @Goth Angel en @NachtFritz toch niet uitmaken want jullie twee grijpen al een half jaar iedere kans aan om mij af te zeiken :redface:

81 was een klote wereld voor ons dus wij willen ook eens laten zien wat we kunnen in een fundamenteel goed opgezette stam.
 
Reactiescore
469
Wellicht ken je de meeste accounts niet omdat ze vrijwel hun 1e wereld in jaren spelen en daardoor dus ook een stuk ervaring missen met de huidige meta?

Lijkt me toch geen hogere wiskunde he? Of wel?
 
Reactiescore
127
conclusie: je koos voor de makkelijke weg wat je op w81 cult hele tijd verweet?

zoiets in balans vinden is redelijk blind. Is zoals cult met Talent zou gaan samenspelen tegen TAC en Blaze, haha

Koos voor de makkelijke weg? Zoals okke al zei, wij waren vanaf het begin al betrokken bij OF (voornamelijk bij Designated survivor) om ze daar te helpen.
Volgens mij is oost juist de meest dreigende kant geweest met Unkown + Catch. dus wat je zegt klopt niet helemaal.
 
Reactiescore
676
Dus ik moet van alle accounts op een wereld gaan uitzoeken wie er spelen, wat hun ervaring is en hun activiteit, alvorens ik een wereld mag spelen? Hebben jullie rekening gehouden met de kwaliteit en ervaring op de rest van de wereld toen jullie Cult w81 oprichtten, dacht het niet namelijk. Ik wil gewoon nog wat plezier in het spelletje hebben voordat ik TW en de toxic misgunnende community achter me laat. Verder sta ik heel erg open om de wereld op een andere manier vorm te geven zodat het niet eenzijdig wordt en er weer een strijd komt. Had graag tegen Damage gevochten, maar die kozen er zelf voor om op delete te gaan.
 
Bovenaan